אביתר אלבאז (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אביתר אלבאז)
אביתר אלבאז (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אביתר אלבאז)

מי מאיים על הכוח האלקטורלי של ש"ס?

הרחוב החרדי-ספרדי כבר לא הומוגני: רשימה חדשה של אביתר אלבאז, יו"ר ארגון אלו"ן לאיתור נעדרים, תנסה לקחת קולות מש"ס

פורסם בתאריך: 17.9.18 19:04

מערכת הבחירות המוניציפליות הקרובות ברחוב החרדי-ספרדי לוהטת. מאז פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל , החלו להיכנס שחקנים חדשים, שמתחרים על קולות מצביעי ש"ס. אחד מהם הוא אביתר אלבאז, יו"ר ארגון אלו"ן לאיתור נעדרים., שמציג רשימה חדשה "מעורב ירושלמי".



אלבאז, בן 26, צעיר חרדי, נשוי ואב לשלושה ילדים, פונה בעיקר לדור הצעירים החרדים, שצפויים להצביע לש"ס. "ש"ס לא מדברת היום לאף אחד", אומר אלבאז ל"כל העיר", "לא לצעירים, לא לזקנים, לא לשקופים וגם לא לחרדים . היא מדברת בעיקר לעסקנים. וזה לא רק בירושלים. גם בסקרים הארציים חוזים להם התרסקות. יש ריחוק, התנשאות, המחשבה שאנחנו בכיס שלהם ופעם בארבע-חמש שנים הם ילטפו אותנו – חוזרת להם כבומרנג. אני אומר בצורה ברורה: הגיע הזמן להחזיר את הכבוד האבוד של אלפי השקופים האמיתיים. הגיע הזמן לומר את האמת, ללא פחד וללא מורא: מצביעי ש"ס היקרים. עבדו עליכם, הוליכו אתכם שולל במשך שנים. ראו בכם ׳קבלני קולות׳ ולא יותר מזה".

אלבאז מגיב לטענה כי אומרים עליו שהוא מועמד חסר סיכוי: "גם אמרו על טראמפ שהוא קוריוז, והיום הוא האיש החזק בעולם. אמרו על אורן חזן שהוא קוריוז והיום הוא הח"כ הכי מפורסם במדינה. אני כמוהו, שואב את האמונה והכוח מהשטח, מהמפגשים עם האנשים. אני זוכה לאהדה ולאהבה".

לצד אלבאז, כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", מתמודד יהונתן יוסף, נכדו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל , ברשימת "מאוחדים". עד כמה בש"ס מעריכים את הנזק האלקטורלי? גורמים בש"ס בירושלים מודים שהחשש כרגע זה מזליגה של מנדט בודד, אם בכלל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אריאל דרעי

    אני לא מכיר את אלבאז, אבל בבחירות אני חושב להצביע לו, לדעתי צריך אומץ להגיד לדבר ככה. ללא ספק הוא המנהיג החדש של הציבור הספרדי – מזרחי…

    לסיכום קיבלת את הקול שלי ושל משפחתי.

  2. שוקי ועקנין

    אלבאז נולד מנהיג, איש זך ויישר. אני לא חרדי אבל מצביע לרשימה של אלבאז למועצה.

  3. חיים אברהם

    אביתר ישראל אלבאז: זה לא עוד תושב זה תושב עם נשמה. חסידות ברסלב מצביעים לך. ומחזקים אותך כי רק אדם שלא מפחד להגיד את האמת שלו מנצח.

    אתה המנהיג החדש של הציבור המזרחי אפשר להגיד שסוף סוף הגיע הזמן להחליף את דרעי ולהכתיר אותך במקומו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר