רמי לוי, משה ליאון (צילום: יח"צ)
רמי לוי, משה ליאון (צילום: יח"צ)

הבחירות לראשות העיר: רמי לוי תומך במשה ליאון

בשבוע שעבר הודיע איש העסקים וחבר המועצה רמי לוי כי הוא תומך במשה ליאון לראשות העיר ירושלים: "לא שכח מאיפה הוא צמח. היחיד שידאג לתושבים"

פורסם בתאריך: 26.9.18 13:24

המועמד לראשות העיר משה ליאון מקבל חיזוק מאיש העסקים וחבר המועצה רמי לוי. לוי כיהן בקדנציה האחרונה כחבר מועצת העיר מטעם סיעתו של ראש העיר ניר ברקת "ירושלים תצליח".



לוי: "אני תומך במשה ליאון, לא רק בגלל שהוא איש ניהול עם הבנה רבה בשלטון המקומי אלא בעיקר כי הוא בן אדם מלא חמלה. בן אדם עם אהבת חינם ודאגה לאדם הפשוט. כמוני, הוא לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שיידאג לתושבים, לרווחה שלהם, לניקיון ליד הבית שלהם, וגם לכיס שלהם. בשבילו ירושלים היא הדבר הכי חשוב ולא עוד תחנת מעבר בדרך למקום אחר".

לוי הוסיף: "משה ליאון ידאג לתושבים ולעסקים. הוא הבטיח לי שידאג לצעירים שישארו בירושלים, לדיור וישרת את כלל סוגי האוכלוסיה, לרבות בעלי עסקים אותם הוא מכיר היטב. מה שהכי חשוב לו  זה לדאוג לתושבים, לחינוך ולתרבות. אעשה הכל כדי שהוא ייבחר".

משה ליאון: "אני מודה לרמי על התמיכה המרגשת, שמראה עד כמה הרחוב הירושלמי, על מגוון האוכלוסיות שבו, מאמין בהנהגה שלנו ובערכים שאנו מביאים ובראשם – איחוד לבבות והצבת התושב במרכז".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בשבוע שעבר גם בעלי מפגש השייח, שי נאור, מוותיקי סוחרי ירושלים הביע תמיכה פומבית בליאון כמועמד לראשות העיר. בבחירות 2013 ליאון הודה בראיון לעיתונאי ינון מגל באתר "וואלה" כי הוא אינו מכיר את מפגש השייח – מוסד ירושלמי ותיק שפועל בתלפיות. הראיון עשה כותרות, ולמעשה גם עזר לא מעט ליריבו ניר ברקת לקעקע את העובדה ולמתג את ליאון כמועמד לא ירושלמי. כעת, חמש שנים מאז אותו ראיון, הביע נאור, בעלי מפגש השייח, תמיכה בליאון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פיני

    ולמה בדיוק זה מעניין אותנו אם רמי לוי או מפגש השייח בעד משה ליאון?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר