זאב אלקין וח"כ רחל עזריה, במסיבת העיתונאים בגילה (צילום: אמיל סלמן)
זאב אלקין וח"כ רחל עזריה, במסיבת העיתונאים בגילה (צילום: אמיל סלמן)

עזריה פרשה מהמרוץ לראשות העיר: "אני תומכת באלקין"

ח"כ רחל עזריה הודיעה הערב, רביעי, במסיבת עיתונאים כי היא פורשת מהמרוץ לראשות העיר, ומעבירה את תמיכתה למועמד לראשות העיר זאב אלקין

פורסם בתאריך: 26.9.18 20:54

חברת הכנסת רחל עזריה הודיעה הערב, רביעי, כי היא פורשת מהמרוץ לראשות העיר ירושלים. עזריה הצהירה כי היא העבירה את תמיכתה למועמד לראשות העיר השר זאב אלקין.



"אני תומכת באלקין מאחר והוא המועמד הציוני היחיד בעל סיכויים אמיתיים לנצח", מסרה הערב עזריה במסיבת העיתונאים שערכו השניים בשכונת גילה. עזריה התייחסה לכך כי בדעותיה היא יותר קרובה למועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, ואמרה: "עופר ברקוביץ לכאורה קרוב יותר לדעותיי, אבל לצערי הוא לא יכול לנצח. נאלצנו לעשות את הבחירה בין מה שנראה טבעי לבין מה שאחראי בשביל בשביל ירושלים".

רחל עזריה (צילום: פרטי)

רחל עזריה (צילום: פרטי)

מאז שהכריזה עזריה על מועמדותה לראשות העיר לפני שלושה חודשים היו שכינו את המהלך "דיל", שנסגר בינה לבין אלקין, במטרה לנגוס בקולות המצביעים של ברקוביץ, וזאת בתמורה לקבלת תיקים בכירים בעירייה.

זאב אלקין צילום: ראובן קפוצינסקי)

זאב אלקין צילום: ראובן קפוצינסקי)

מרשימת התעוררות נמסר: "רחל עזריה היתה מועמדת של קומבינה מראשית הדרך. הזהרנו מהיום הראשון, מדובר בריצה פיקטיבית שנועדה לפגוע בסיכויי המועמד הממלכתי היחידי. עזריה מעוניינת רק באינטרסים האישיים שלה ולא בטובת עירנו ירושלים ותושביה. גם הציבור של עזריה לא יקנה את הדיל הזה, ויצביע לנציג היחיד של ירושלים האותנטית – עופר ברקוביץ".

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

כזכור, לפני שבועיים פרש מועמד נוסף לראשות  העיר – עו"ד יוסי חביליו, שהעביר את תמיכתו לעופר ברקוביץ. חביליו, יו"ר רשימת "מצילים את ירושלים" גם תוקף את המהלך של עזריה הערב, ומוסר: "רחל עזריה הגיעה לירושלים כדי למצוא סידור עבודה ועכשיו היא בורחת, בשאיפה שאלקין ידאג לה אחרי הבחירות. אלקין, לא מייצג את הציבור הפלורליסטי שעזריה התיימרה לייצג ובחירה בו תהיה למעשה שימור המצב הקיים של עירייה שנכנעת ללחצי הסיעות החרדיות והופכת את העיר לסגורה יותר, מוזנחת יותר ויקרה יותר. תומכי ירושלמים לא צריכים לשמש ככלי משחק בידיה של עזריה. רק בחירה בעופר ברקוביץ לראשות העיר וברשימת 'מצילים את ירושלים', למועצה יהיה בה כדי למקסם את השמירה על האינטרסים והצרכים של הציבור הפלורליסטי בירושלים, ציבור שתומכי 'ירושלמים', הם חלק ממנו. עופר ברקוביץ הוא המועמד היחיד שמייצג ערכים פלורליסטים ואנחנו נשמור עליו שלא ייכנע ללחצים וילך בדרכי ברקת".

מרשימת מרצ ירושלים נמסר בתגובה לפרישתה של עזריה כי "רחל עזריה היא אכזבה ענקית והיא בוגדת היום באינטרסים של הציבור החופשי בירושלים. במקום לתת כתף למערכה למען ירושלים חופשית היא בגדה בה. כל ירושלמי מבין שאלקין יסגור דילים עם המפלגות החרדיות תוך דקות ספורות ויאפשר להם להשליט על ירושלים שלטון של כפייה דתית. יותר מכל, עזריה בוגדת היום בנשים, אשר יהיו הנפגעות הראשונות של כפייה דתית בעירייה. לאחר שעופר ברקוביץ' יו"ר התעוררות, קיבל היום את תמיכתו של הרב אברז'יל, אשר אמר לציבור החרדי כי אין מה לחשוש מהתעוררות בנושאי דת, ברור יותר מאי פעם כי רק מרצ חזקה בעיריית ירושלים תשמור על החופש בבירת ישראל מהשלטת משטר של כפייה דתית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מנחם

    גם המעטים שעוד חשבו להצביע לעזריה בכל מצב לא חלמו שהיא תעשה את מה שעשתה. אלקין בכלל לא מייצג את הציבור המזוהה עם מפלגת 'ירושלמים' והיה טבעי הרבה יותר לו היא היתה מעבירה את התמיכה לברקוביץ' (שזה מה שככל הנראה ציבור מצביעיה הנ"ל יעשה בפועל בקלפי). המהלך המשונה הזה בהחלט מעלה ריח רע של דיל פוליטי מסגנון אני אעזור לך עכשיו ואתה אחרי זה תסדר לי ג'וב.
    וזאת מבלי להזכיר את הקמפיין המעיק של עזריה שכולו התבסס רק על האשמה של אותם "קיצונים" בכל הרעות בעיר. שלא לדבר על הפרשה של חברת הפירסום שטענה שעזריה לא שילמה להם את הכסף על שלטי הפרסום שהזמינה ועל זה שבמקום לטעון שהיא תברר את העניין ובמקום לקחת את העניין ברצינות או פשוט לפנות לבית משפט היא בחרה לתקוף בפייסבוק את אותו אזרח שהעז להאשים אותה על שלא שילמה לו על השירות שקיבלה ממנו.

    טוב מאוד שהיא פרשה.

  2. בנצי פרחי

    גברת עזריה,מה לכל הרוחות עשה אלקין למען ירושלים במשך 5 שנים שהיה "השר לענייני ירושלים"?
    בואי ואענה לך-כלום אחד גדול וזה מה שהוא ימשיך לעשות אם ייבחר חס וחלילה…
    וזה כמובן רגע אחרי שימנה 30 סגני שרים שחורים אוכלי חינם כפי שעשה האיש המכהן היום. – ברקת .
    מה הבטיח לך ומה קיבלת מאחרים אולי תספרי לכולם?

  3. פיני

    בחרתי בירושלמים בבחירות הקודמות בגלל המצע הפלורליסטי והליברלי! זה לא יקרה שוב , איבדת את הקהל שלך עזריה! איבדת את האמינות ברגע!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר