משה ליאון ועופר איובי (צילום: מתוך דף הפייסבוק של משה ליאון)
משה ליאון ועופר איובי (צילום: מתוך דף הפייסבוק של משה ליאון)

לקראת הישורת הסופית: היערכות וגיוס במטה ליאון

במטה של המועמד לראשות העיר משה ליאון מציינים בתמיכתם של אישי ציבור ירושלמים, בראשם חבר המועצה רמי לוי

פורסם בתאריך: 4.10.18 12:57

חודש ההכרעה לקראת הבחירות לראשות העיר ירושלים – במטה המועמד משה ליאון, מעלים הילוך במאבק על גיוס תמיכתן של דמויות מפתח ירושלמיות. בין הדמויות שהביעו תמיכה בליאון – בעלי "מעדני צדקיהו" ירון צדקיהו, בעלי "מפגש השייח" שי נאור, איש העסקים וחיי הלילה הלל פרקש ועוד.



בראש הרשימה, הודיע על תמיכה רשמית בליאון – איש העסקים וחבר המועצה רמי לוי. כידוע, לוי כיהן בקדנציה האחרונה כחבר המועצה מטעם סיעתו של ראש העיר ניר ברקת "ירושלים תצליח".

"אני תומך במשה ליאון", אמר לוי, "לא רק בגלל שהוא איש ניהול עם הבנה רבה בשלטון המקומי, אלא בעיקר כי הוא בן אדם מלא חמלה. בן אדם עם אהבת חינם ודאגה לאדם הפשוט. כמוני, הוא לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שידאג לתושבים, לרווחה שלהם, לניקיון ליד הבית שלהם, וגם לכיס שלהם. בשבילו ירושלים היא הדבר הכי חשוב ולא עוד תחנת מעבר בדרך למקום אחר".

רמי לוי (צילום: ארנון בוסאני)

רמי לוי (צילום: ארנון בוסאני)

לוי הוסיף: "משה ליאון ידאג לתושבים ולעסקים. הוא הבטיח לי שידאג לצעירים שיישארו בירושלים, לדיור וישרת את כלל סוגי האוכלוסיה, לרבות בעלי עסקים אותם הוא מכיר היטב. מה שהכי חשוב לו זה לדאוג לתושבים, לחינוך ולתרבות. אעשה הכל כדי שהוא ייבחר".

ליאון מסר והוסיף והשבוע: "אני גאה על התמיכה הרחבה לה אני זוכה מכל חלקי האוכלוסייה בעיר. התמיכה הולכת וגוברת בימים אלה וקולות חדשים ובולטים נשמעים מכל עבר. אני שמח להיות מועמד של הסכמה רחבה ומשוכנע שאבחר, מכיוון שהתמיכה בי באה ממקום של הבנה שירושלים זקוקה לראש עיר שאוהב אותה ודואג לתושביה בלב שלם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר