זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)
זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)

מטה אלקין על ליאון: "המועמד של קומבינת דרעי וליברמן חצה קו אדום"

מטה המועמד זאב אלקין הגיש אתמול (שלישי) עתירה ובה תלונה על פרסומים מסיתים שיצאו בעילום שם - לכאורה ממטה משה ליאון. היום (רביעי) העתירה נדחתה. מטה ליאון: "מחיקת העתירה מוכיחה כי מאחורי טענותיו של אלקין לא היה דבר"

פורסם בתאריך: 10.10.18 11:22

אתמול, יום שלישי, 9.10, הגיש מטה המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין עתירה לוועדת הבחירות האזורית ירושלים כנגד מטה המועמד משה ליאון. בעתירה תלונה ובקשה להתנצלות פומבית בגין פרסומים מסיתים ושקריים, שיצאו בעילום שם כנגד אלקין. המקור האמיתי לכאורה לפרסומים הוא מטה ליאון.



מטה אלקין עתר לוועדת הבחירות באמצעות עו"ד עדי סדינסקי לוי ושרי זאנה ממשרד ויינברגר ברטנטל ושות', וביקש להסיר את הקמפיין המסית. עוד מבקשת העתירה להורות על צו האוסר על אנשי ליאון להמשיך ולהוציא בעילום שם פרסומים משמיצים, בהם בין היתר "אלקין בוגד" ו-"אלקין יבגוד בירושלים". בעתירה אף דורש מטה אלקין התנצלות פומבית של ליאון.

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado photography)

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado photography)

בעתירה נכתב, בין השאר, כי "אין צורך להסביר ולהרחיב על כך שהשימוש במילה "בוגד" כלפי שר בישראל ואיש ציבור הינו פסול ומסית. לא צריך להזכיר את המשמעות המסוכנת של שימוש בביטויים אלו כלפי אישי ציבור".

ביום רביעי בצהריים נידונה העתירה על ידי השופט ארנון דראל, יושב ראש ועדת הבחירות האזורית, אשר דחה אותה. השופט דראל הסביר כי "על פני הדברים זיקתם של המשיבים 2-1 (ליאון ורשימת 'ירושלים שלנו' לפרסום אינה ברורה דיה והיה מקום לאפשר להם להתייחס לכך טרם הגשת עתירה ולא לאחריה".

השר אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)

אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)

עוד קודם לדחיית העתירה, ציינו במטה אלקין כי "יש כאן ניסיון אבסורדי להגדיר את אלקין כ"שמאלן". עצם הכינוי של איש שמאל כלפי השר אלקין, שהינו איש ימין אידאולוגי מובהק, שעמד בראש שדולת ארץ ישראל בכנסת ופעל לחקיקת חוקים לחיזוק ההתיישבות ומניעת כל אפשרות של ויתורים ונסיגות – היא פאתטית ומביכה את מי שטוען זאת".

מנגד, גורמים במערכת הבחירות מציינים כי רשימתו של אלקין אכן מונה אנשי מרכז ואולי אף אנשי שמאל, וכמו כן מזכירים את תוכניתו בעבר להקים מערך ניהול עצמאי במזרח העיר.

אביגדור ליברמן (צילום: אלכס)

ממטה משה ליאון נמסר בתגובה: "תלונתו של אלקין נובעת ממצוקה קשה עקב ההבנה המחלחלת אליו כי הוא עומד להפסיד את הבחירות, לכן הוא נטפל לאירועים שוליים ולזוטי דברים. תלונתו הוגשה לאחר שהפרסום, שהופיע לזמן קצר, הוסר ואיננו נמצא עוד. ברור כי התלונה היא תלונה קנטרנית ונועדה לצורך יחסי ציבור. רשימתו של אלקין מעניינת אותנו כקליפת השום, אלקין אינו מתאים להיות ראש עיר וזוהי הנקודה החשובה. לעניין הפרסום, ככל הנראה מדובר ביוזמה של פעיל שהוסרה מידית על ידי המטה מרגע שהתברר הנושא. איננו עומדים מאחורי הפרסום".

זאב אלקין צילום: ראובן קפוצינסקי)

זאב אלקין (צילום:ראובן קפוצינסקי)

ממטה אלקין נמסר: "ליאון, המועמד של קומבינת דרעי וליברמן, חצה קו אדום כדי לפגוע בשר אלקין, כי הוא יודע שאלקין הוא המועמד היחיד שמנצח בסיבוב שני כל מועמד ובכל תרחיש. אנו מצפים להתנצלות פומבית ומקווים כי אירוע מביך זה ישים סוף לקמפיין השקרים וההכפשות של ליאון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמאל

    בשביל אלקין "שמאלן" זו הסתה וקללה? מראה איזה איש שפל ומפלג הוא. בכלל הליכוד עשו דלגיטמציה והסתה על ציבור שלם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר