עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)
עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

ניקיון, דיור ותעסוקה: ברקוביץ מציג את התוכנית שלו

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ מציג את התוכנית לירושלים לעשור הקרוב התעוררות גייסו בהדסטאראט תוך 18 ימים 150 אלף שקלים לטובת קמפיין הבחירות

פורסם בתאריך: 14.10.18 09:32

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ מציג בשבועות האחרונים את התוכנית שלו – "תוכנית ברקוביץ", לירושלים לעשור הקרוב. מדובר בתוכנית שעוסקים בכמה נושאים מרכזיים בירושלים – הגברת הניקיון בעיר; הפיתוח הכלכלי בדגש על תוכנית להוספת 10,000 מקומות תעסוקה בעיר; דיור – קידום תנופת הבנייה; תחבורה – המשך ההשקעה בתחבורה הציבורית; והחינוך – המשך החדשנות בבתי הספר ברחבי העיר.



"ארבעה וקטורים משמעותיים נדרשים לעמוד בבסיס צמיחתה של ירושלים בעשור הקרוב", מציין ברקוביץ ,"כעיר ציונית, צומחת ומשגשגת. וקטור הפיתוח הכלכלי – היצירתי והאורבני, להפיכתה של ירושלים לעיר עם חוסן כלכלי-חברתי; וקטור הדיור – להגדלת היצע הדיור בר ההשגה; וקטור האינטרסים הפשוטים והיומיומיים של התושבים – מתן שירות מוניציפאלי באיכות הגבוהה ביותר לתושבי העיר, ועם מהפכה ברמת הניקיון; וקטור החיים המשותפים – לפיו לכל אוכלוסייה בעיר מגיע מקום ומענה שלם לצרכיה, תוך כיבוד העיקרון הבסיסי של חיה ותן לחיות".

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצינסקי)

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

בתוך כך, השבוע הצליחה התעוררות לגייס תוך 18 ימים 150 אלף שקלים לטובת קמפיין הבחירות, באמצעות פלטפורמת הדסטארט. הקמפיין החל ביום 21.9.18 והוא הסתיים 12 ימים לפני הזמן – סך הכל תרמו לו 468 ירושלמים. אורי קוטלרסקי, מיוזמי הקמפיין, מוסר: "מהרגע בו פתחנו את הקמפיין, היה לנו ביטחון מלא שנצליח לגייס את הסכום המבוקש. הירושלמים הפשוטים הם אלו החתומים על ההצלחה הדי מהירה. לא היו כאן תרומות גדולות, כן היו 468 ירושלמים, שנרתמו ותרמו כל אחד מכיסו את אשר יש ביכולתו. חלקם תרמו 18 שקל, חלקם 100 שקל וחלקם 200 שקל. זו התעוררות, אין לה טייקונים שעומדים מאחוריה ואין לה פוליטיקאים עסקנים, אך יש לה הרבה ירושלמים עם עוצמה גדולה, לב גדול ואמונה בלתי נגמרת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. פלג

    150 אלף שקל חלקי 468 זה בממוצע 320.5.
    גם אם כל 468 התורמים היו תורמים סכום של 200 שקל, ולא סכומים של 18 או 10 שקל, היו חסרים לכם לכל הפחות 54 אלף שקל.

    מישהו במחלקת הדוברות אצלכם לא יודע חשבון פשוט.
    אז מאיפה הכסף הגיע?

  2. ניר

    פטפוטי ביצים!
    בקשתי מהברקוביץ הזה יעשה משהו עבור נקיון מרכז העיר וכמו כולם לא היה מסוגל לעשות דבר!!!

  3. אלי מרמות

    אחלה עופר בעולם הוא הכי מתאים כל השאר מושחתים מהשורש כבר הבטיחו לכולם תפקידים רק עופר ישמור על ירושלים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר