קלפי בירושלים

ירושלים בראש שמחתם, לא בראש תקציבם

ממשלות ישראל לדורותיהן הזניחו את ירושלים והגיע הזמן לשנות זאת מן היסוד. ראש העיר הבא צריך להיות מוכשר ולהפוך את ירושלים לעיר בירה ראויה - כי זה מגיע לירושלמים

פורסם בתאריך: 18.10.18 13:03

ירושלים היא מיקרוקוסמוס של כל בעיות העולם הזה, לא רק של הארץ הזאת. בגלל הרכב האוכלוסייה ובשל כך שדתות רבות נושאות אליה עיניים, היא הופכת להיות יותר ויותר חשובה ורגישה, מעבר לכך שהיא בירת ישראל. על כן, מי שאמור להיבחר לראש העיר ירושלים צריך להבין שחוכמת הלב, השכל והכיס חייבים להיות כאן מחוברים.



בין התחומים הרבים שצריכים שינוי בעיר – מערכת החינוך בירושלים חייבת טלטלה, אבל לצד זה גם חייבת תקציבים. בתוך האוכלוסייה המגוונת שיש בעיר הזו, יש ציבורים שרוצים דרך חינוך אחרת, מאפשרים להם, אבל זה עולה כסף. לכן, אני קוראת לכל המפלגות, מימין ומשמאל להתלכד סביב עיר הבירה, כי מה שמגיע לירושלים איננו דומה לערים אחרות ברחבי הארץ.

דליה איציק (צילום: ברונו שרביט)

דליה איציק (צילום: ברונו שרביט)

לצערי הרב, כל ממשלות ישראל לדורותיהן הזניחו את ירושלים. כל ראש ממשלה, מכל המפלגות, תמיד נשבע שירושלים היא בירת ישראל החשובה מאוד. ירושלים היא רק בראש שמחתנו, אבל איננה בראש תקציבנו. ולכן, העיר שיש בה אוכלוסייה מקסימה ונהדרת, היא לצערי הרב ענייה, לא נקייה ורוויית מתחים. להיות ירושלמי זה לא רק מקום, זה גם אופי. מגיע לתושבי ירושלים ראש עיר מוכשר, מוצלח, דינמי, שמשקיע את לבו בעיר הזו והופך כל אבן כדי להפוך אותה לבירת ישראל ראויה.

דליה איציק, לשעבר נשיאת המדינה, יו"ר הכנסת ושרה בממשלה, כיהנה כסגנית ראש העיר של טדי קולק. כיום – יו"ר חבר הנאמנים של "הדסה אינטרנשיונל — ישראל"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שרה

    אני לא זוכרת דליה איציק בתפקיד נשיאת המדינה!! אני שמתי שהיה עשתה שיפוצים בבית על חשבון שלנו

  2. עג

    גם ניסתה להגן על שני חכ"ים שרימו בהצבעה…

    ראש עיר מקומי צריך לעזור לתושבים, ולא לעשות מרתונים ומירוצים. דייטש הוא הבחירה שלי, לא כי הוא חרדי ואני לא, אלא כי הוא יעיף את המרתונים. זו בחירת נקמה, כי הראש עיר הקודם חיפש איך להתעמר בתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר