אלישע פלג ועופר ברקוביץ (צילום: פרטי)
אלישע פלג ועופר ברקוביץ (צילום: פרטי)

עופר ברקוביץ: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם הליכוד"

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, חתם על הסכם עודפים עם יו"ר רשימת הליכוד-ירושלים אלישע פלג

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:10

חיבור מפתיע, או שלא. רשימת התעוררות, שבראשה עומד המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, ורשימת הליכוד-ירושלים, שבראשה עומד אלישע פלג, חתמו על הסכם עודפים. הסכם העודפים, עליו חתום גם השר יריב לוין כבא כוח סיעת הליכוד, נחתם במעמד ראש רשימת ״הליכוד-מחל״ בירושלים פלג ויו״ר התעוררות המועמד לראשות העיר ברקוביץ.



הסכם העודפים שנחתם בין שתי הרשימות לקראת הבחירות בירושלים, הוא למעשה מהלך טכני שמאפשר להעלות את סיכוייה של מפלגה לזכות במנדט נוסף. זאת בזכות צירוף הקולות בינה לבין הרשימה שאיתה היא חתמה על ההסכם. לפי ההסכם, במצב שבו עודפי הקולות של שתי הרשימות יצטברו למנדט נוסף, מי שתזכה בו היא הרשימה שלה יש את עודף הקולות הגדול ביותר. כידוע, התעוררות, שזכתה בארבעה מנדטים בבחירות המוניציפליות האחרונות ב-2013, הציבה יעד שאפתני בבחירות הקרובות – 30 באוקטובר 2018 להשגת 8 מנדטים.

אלישע פלג ועופר ברקוביץ (צילום: פרטי)

"אני שמח על שיתוף הפעולה עם תנועת הליכוד", אמר ברקוביץ, "הסכם העודפים הוא צעד אחראי של שיתוף פעולה בין הסיעות. שיתוף הפעולה הזה יימשך גם כאשר נציגי התנועות יכהנו כחברי מועצת עיריית ירושלים. אני מודה לידידי עו"ד אלישע פלג ולשר יריב לוין.  הוכחנו כי ניתן לייצר בירושלים חזית ציונית ממלכתית רחבה".

פלג, כידוע לא תומך במועמד זאב אלקין לראשות העיר. במעמד חתימת ההסכם הוא אמר כי "שתי הרשימות דומות באופיין – שתיהן חילוניות – מסורתיות, לאומיות וציוניות והן משלבות בין צעירים, ותיקים, חילונים ודתיים. שתיהן מאמינות בחשיבות אחדותה של ירושלים ובקירוב בין הזרמים השונים בחברה הירושלמית. עוד הוסיף פלג כי הוא "מאמין ששתי הרשימות יפעלו לשיפור רמת השירותים העירוניים לתושבי העיר ומבקריה. המשותף לשתי הרשימות גדול מהשוני ביניהן. מאמין ששיתוף הפעולה בין סיעת 'הליכוד – מחל' לבין התעוררות יימשך גם במועצת העירייה".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר