אריה קינג ויוסי דייטש (צילום: מטה הבחירות של יוסי דייטש)
אריה קינג ויוסי דייטש (צילום: מטה הבחירות של יוסי דייטש)

אריה קינג וסיעת 'מאוחדים' תומכים ביוסי דייטש

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים, קינג ימונה לסגן ראש העיר ויו"ר הוועדה לתכנון. דב קלמנוביץ ימונה ליו"ר ועדת הכספים

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:11

הישג למועמד לראשות העיר יוסי דייטש: ביום שישי שעבר נחתם הסכם בין דייטש לבין אריה קינג, יו"ר סיעת 'מאוחדים'. על פי ההסכם סיעות 'מאוחדים' ו'אגודת ישראל' בירושלים, שבראשה עומד דייטש, יפעלו כגוש פוליטי משותף בכל הנוגע להתנהלות לקראת הבחירות בירושלים, כאשר סיעת מאוחדים תתמוך בדייטש כמועמד לראשות העיר ותקרא לתומכיה להצביע עבורו.



עוד במסגרת ההסכם: קינג צפוי להתמנות לסגן ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. בנוסף, דב קלמנוביץ, המשנה לראש העיר, ימונה לתפקיד יו"ר ועדת הכספים.

"יש לנו אמון מלא ביכולתו של יוסי דייטש לגשר על הפערים בין העולם החרדי לבין ציונות הדתית בירושלים, ובכך גם תהיה בשורה ברמה הלאומית ובמדינת ישראל כולה, כאשר הוא יהיה בעזרת השם ראש העיר הטוב ביותר שירושלים ידעה מעודה", אומר קינג ומוסיף. "בהזדמנות זו אני קורא לכל אנשי הציונות הדתית ולדגל התורה בירושלים להצטרף לאיחוד ולהסכם".

המועמד דייטש מציין כי ״תמיכתו של קינג במועמדותי חשובה מאין כמוה לאחדות הירושלמית ולחיזוק הבנייה וההתיישבות בעיר. אני רואה באריה קינג שותף משמעותי לדרך, בימים קריטיים לירושלים. יחד נפשיר את ההקפאה ונבנה בכל חלקי ירושלים, למען תושבי ירושלים״.

חיזוק נוסף קיבל השבוע דייטש גם מיו"ר מינהל קהילתי בקעה רבתי ברכה אדלשטיין, המשתייכת לציונות הדתית-לאומית.

"אני מעריכה מאוד את פעילותו של יוסי דייטש לאורך כל השנים", מסבירה אדלשטיין. "יש לו את הכישורים והיכולת לנהל את העיר בענייניות ולקדם שיתופי פעולה. בהתנהלותו הציבורית דייטש מהווה גשר בין מגוון האוכלוסיות המתגוררות בירושלים. בירושלים צריכה להיות אחדות אך לא אחידות. דייטש הוא האיש שיכול לאחד מתוך כבוד לכולם את כל הציבורים בירושלים."

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר