משה ליאון (צילום: מטה הבחירות של משה ליאון)
משה ליאון (צילום: מטה הבחירות של משה ליאון)

הבחירות לראשות העיר ירושלים 2018: כיצד נערך מטה ליאון?

הישורת האחרונה: כיצד המטה של המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון נערך לקראת יום הבחירות, שלישי, 30.10.18?

פורסם בתאריך: 25.10.18 10:30

במטה המועמד לראשות העיר משה ליאון, יו"ר רשימת "ירושלים שלנו", מעריכים השבוע כי הם "בדרך לניצחון בסיבוב הראשון". במטה מספרים כי מאות פעילים ומתנדבים יתפרסו ברחבי העיר. השבוע ערכו במטה ליאון פיילוט מיוחד באמצעות מערכת ממוחשבת, שאמורה לנטר את הנתונים מהשטח בזמן אמת.



בכיר במטה ליאון מספר השבוע: "אנחנו מגיעים ליום הבחירות עם מאות מתנדבים ופעילים, עם רכזי שטח ועם מנהלי מטה יום בחירות שאמונים אך ורק על דבר אחד – לפקח על הגעתם של עשרות אלפי הבוחרים שכבר התפקדו למטה ליאון. אנחנו בדרך לניצחון ברור בסיבוב הראשון".

כמו כן, מציינים במטה כי "בחודשיים האחרונים נרשמת מגמה ברורה של התחזקות התמיכה באופן עקבי בקרב קהלים רבים בבירה. לצד תמיכת דגל התורה וש"ס, רק לאחרונה פורסם כי עשרות חברי מרכז של הבית היהודי בירושלים הודיעו על תמיכה פומבית בליאון, זאת במקביל להודעות תמיכה של רבנים בכירים מהגזר הדתי הלאומי, ביניהם הרב יצחק נריה, נכדו של הרב משה צבי נריה זצ"ל, מי שנחשב לאבי הכיפות הסרוגות".

עוד מוסרים במטה ליאון כי "גם במגזר החילוני והמסורתי נהנה ליאון מתמיכה רחבה של דמויות מפתח רבות ומוכרות, ביניהן איש העסקים רמי לוי, יו"ר ההסתדרות בירושלים דני בונפיל שמביא עמו כ-150 ועדי עובדים בעיר, שי נאור הבעלים של מפגש השייח, ירון צדקיהו מאושיות שוק מחנה יהודה, בכיר הליכוד וסגן ראש העיר לשעבר יגאל עמדי, היזם ואיש החינוך אליסף פרץ וגם נציגי הקהילה האתיופית בירושלים בהנהגת דרסה אצ'נפה, יו"ר המינהל הקהילתי קרית מנחם – קרית יובל, ומספר 7 ברשימת הליכוד למועצת העיר, ועוד".

כמו כן, רבה של העיר העתיקה , מראש ישיבת הכותל ברובע היהודי הוציא השבוע תמיכה בליאון וקרא להצביע לו. בנוסף, עו"ד הרצל יחזקאל, חבר הבית היהודי בירושלים, הכריז השבוע על תמיכתו בליאון וברשימה שלו.

משה ליאון (צילום: מטה הבחירות של משה ליאון)

לאורך הקמפיין, כך אומרים במטה, הבהיר המועמד ליאון פעמים רבות כי בכוונתו להנגיש את העירייה לתושבים ולמעשה 'להחזיר את העיר לימי טדי קולק'. "התמיכה האדירה בשכונות וברחבי העיר מורגשת היטב", אומרים במטה. "תושבי ירושלים מבינים שרק משה ליאון רואה אותם בגובה העיניים ודואג להם".

"אחת השאלות המעניינות בבחירות הנוכחיות מתייחסת לאחוז ההצבעה, זאת על רקע העובדה שמונהג יום שבתון כללי במשק. האם האחוז יהיה גבוה יותר? קשה להעריך, אבל במטה יום הבחירות של משה ליאון מתמקדים בימים האחרונים בפיילוטים של המערכת הממוחשבת שאמורה להוות יתרון ארגוני משמעותי בזכות היכולת שלה לספק נתונים בזמן אמת".

"אנחנו ממוקדים בקהל היעד שלנו", מדגיש הבכיר במטה ליאון. "עבדנו חודשים רבים על פילוח המצביעים, והיתרון הגדול שלנו הוא הידיעה הברורה היכן למקד מאמצים לוגיסטיים כך שהתמיכה בליאון תהיה אפקטיבית".

יו"ר ההסתדרות בירושלים דני בונפיל, שתומך בליאון מציין: "כל ההשקעה של החודשים האחרונים מתנקזת עכשיו ליום אחד. כמי שעבר לא מעט מערכות בחירות אני יכול לומר בבירור שהמערך שלנו ליום הבחירות מאורגן ומתוקתק באופן יוצא דופן – ואת התוצאות כולם יראו בקלפי עם ניצחון של משה ליאון בסיבוב הראשון".

רמי לוי, שגם הוא כאמור, תומך בליאון, מוסר: "משה ליאון לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שידאג לתושבים, לרווחה שלהם, לניקיון ליד הבית שלהם, וגם לכיס שלהם. בשבילו ירושלים היא הדבר הכי חשוב ולא עוד תחנת מעבר בדרך למקום אחר. זו הסיבה שאני עומד מאחוריו בכל הכוח. ליאון הוא מנהל מוכשר עם יכולות מוכחות, יש לו חזון ברור לפיתוח העסקי של העיר ואני בטוח שתושבי ירושלים ירוויחו כשיהיה ראש העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר