מטה דייטש (צילום: פרטי)
מטה דייטש (צילום: פרטי)

הבחירות לראשות העיר ירושלים 2018: כיצד נערך מטה דייטש?

הישורת האחרונה: כיצד המטה של המועמד לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש נערך לקראת יום הבחירות, שלישי, 30.10.18?

פורסם בתאריך: 25.10.18 10:54

במטה המועמד לראשות העיר יוסי דייטש, יו"ר רשימת "יהודת התורה המאוחדת אגודת ישראל", מציינים כי "השבוע האחרון פתחנו במומנטום חיובי, בזריקת מרץ – בעקבות תמיכת יו"ר תנועת יחד אלי ישי, שהביא איתו נדוניה בתמיכה רשמית של מנהיגו הרוחני הרב רחמים מאזוז וראש סיעת 'מאוחדים' אריה קינג – כוח המוערך בכ 15,000 תומכים. גם ברחוב החרדי נוצר לנו מומנטום חיובי, שמצליח לצבור קהל מצביעים".



במטה דייטש מציינים כי "המומנטום החיובי בא בהפתעה. רבים מהתומכים הינם חילונים ומהמגזר הדתי-לאומי. כמעט בכל העימותים בהם דייטש השתתף – הוא הצליח לסחוף קהל תומכים חדש, בסופם התקבל בחיבוקים ובאהבה ענקית מצד ציבורים מאוד לא צפויים. במהלך יום חמישי דייטש שוטט במסעדות לממכר חמין ובאירועים מרכזיים במגזר, לכל מקום אליו הגיע התקבל בחיבוק והתלהבות".

בכיר במטה דייטש אומר כי "בביקור בחצר ויזניץ' אחרי חצות הלילה – הצעירים ביקשו לדעת אם ניתן להתנדב בשעות הלילה. ההתלהבות והרצון לעזור מדהימה את כולנו. האהבה שמורעפת על יוסי עולה על כל מועמד אחר, וזה לא סתם – יוסי יודע לנגוע באנשים, לסחוף אחריו. לדלג על מחלוקות ושסעים, לא בסיסמאות, אלא במעשים ובקבלות ציבוריות שיוסי חתום עליהם ב 12 וחצי שנות עשייה".

במטה מספרים כי "במהלך השבוע מטה דייטש בשכונת הגבעה הצרפתית היה שוקק פעילים, מתנדבים, טלופנים אנשי שטח. חלוקת העבודה במטה היא ברורה מאוד: כ-40 אחראים לשכונות ואזורים. בנוסף, חצרות החסידים מפעילים מטות עצמאיים בהתנדבות, בעקבות מצוות הרבנים – לגייס מצביעים ותומכים מחוץ למאגר הקולות הטבעי של המגזר – חילונים, ערבים ודתיים. בחצר חסידות גור שמתבלטת בהתגייסות למען דייטש ישנו מבצע גיוס מצביעים שקיבל שם 'שרי עשרות ושרי מאות'".

במטה עוד מציינים כי "בערב יום כיפור היינו על הקרשים. תוך ימים התארגנו מחדש, יוסי פתאום התגלה ככוכב טלוויזיה, מסבירן רהוט וחביב הקהל. יוסי נותן לנו תקווה ומנהיגות".

"אם דייטש יפסיד", מסכמים בגילוי לב בסביבתו, "זה רק בגלל שהוא נחשף לתושבים מאוחר, יוסי חיכה עם הקמפיין בתקווה שחבריו מדגל התורה וש"ס יצטרפו לתמוך בו", מסביר גורם המקורב לדייטש: "בכל מקרה יוסי עשה קמפיין נהדר, סחף אנשים בכל מפגש, זה בגלל האופי, האישיות והקבלות שיש לו בעשייה ציבורית. בגלל היחס הטוב שהוא נותן לכל תושב, בלי הבדלי דת מגזר ומין".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר