אלעד ואזנה ועו"ד אלישע פלג (צילום: יוני זילברמן)
אלעד ואזנה ועו"ד אלישע פלג (צילום: יוני זילברמן)

פלג: "לשים 'הליכוד-מחל' בקלפי, זו הדרך לחזק את העיר"

ראש רשימת "הליכוד בירושלים" אלישע פלג: "ראינו איך בזמנים עברו, כשהליכוד היה חזק במועצה ירושלים היתה חזקה״

פורסם בתאריך: 25.10.18 12:31

יו"ר הליכוד-בירושלים עו"ד אלישע פלג אומר השבוע ל"כל העיר" כי הרשימה לא תומכץ באף אחד מהמועמדים לראשות העיר. ״אנחנו בוחרים שלא להביע תמיכה באלקין, בברקוביץ׳, בליאון ובדייטש", אומר פלג. "לצערנו, המועמדים מחזרים אחרי הקבוצות הקיצוניות ומשתפים איתן פעולה מבלי להתחשב באינטרס של הציבור הליכודי ולכן חשוב לשים 'הליכוד-מחל' בקלפי, כי זו הדרך לחזק את ירושלים ולנתק את התלות באותן קבוצות קיצוניות כמו הפלג הירושלמי, נטורי קרתא והקרן לישראל חדשה. אנחנו למודי ניסיון – ראינו איך בזמנים עברו, כשהליכוד היה חזק במועצה ירושלים היתה חזקה".



לגבי הסכם העודפים שחתמה רשימת "הליכוד בירושלים" יחד עם רשימת התעוררות בירושלים, אומר מס' 2 ברשימה אלעד ואזנה: "מדובר בסך הכל בהסכם עודפים שמשרת בראש ובראשונה את הליכוד. הניסיון שלהם לצייר תמונה כאילו הליכוד תומך בברקוביץ לראשות העיר – מגוחך. כך גם עם משה ליאון. בנוגע לאלקין – הוא נפגש לפני מספר שבועות עם דודי אמסלם ונתן את התחושה שדודי בדרך לתמוך בו – ברור שזו שטות", אומר ואזנה".

פלג מסכם ואומר כי "סיעת "הליכוד-מחל" תתנגד לכל שיתוף פעולה עם הפלג הירושלמי ונטורי קרתא ותוסיף להתנגד גם לשיתופי פעולה עם ארגוני השמאל הקיצוניים. שיתוף הפעולה 'אלקין- הפלג הירושלמי' ו'אלקין- הקרן החדשה', הן הוכחות נוספות לכך שירושלים חייבת ליכוד חזק במועצה שיבלום את הקיצוניים וימנע סחף לכיוונים מסוכנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר