עופר ברקוביץ מצביע בקלפי בנחלאות 30.10.18 (צילום: אורן בן-חקון)
עופר ברקוביץ מצביע הבוקר, בנחלאות (צילום: אורן בן-חקון)

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, הבוקר, ל"כל העיר": "אנחנו הולכים לנצח בסיבוב הראשון"

צפו: המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ הגיע הבוקר להצביע בקלפי, שבבית הספר דוגמא בנחלאות. ברקוביץ ל"כל העיר": "ההיערכות האדירה של פעילי התעוררות הולכת להביא את הניצחון כבר הערב"

פורסם בתאריך: 30.10.18 10:02

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ הגיע הבוקר, שלישי, 30.10.18, יום הבחירות, לקלפי שבבית הספר דוגמא בנחלאות. ברקוביץ הגיע אל הקלפי יחד עם רעייתו דינה ברקוביץ. ברקוביץ אמר הבוקר ל"כל העיר": "אנחנו מרגישים תחושות מצוינות בשטח, מצביעי התעוררות יוצאים בהמוניהם לקלפי כבר בשעות הבוקר המוקדמות, אנחנו הולכים לנצח בסיבוב הראשון, אנחנו רק שני אחוזים מלנצח בסיבוב הראשון לפי הסקרים המוקדמים. יום בחירות טוב, ההיערכות האדירה של פעילי התעוררות הולכת להביא את הניצחון כבר הערב".

עוד הוסיף ואמר ברקוביץ ל"כל העיר": "לגבי מי שאומר שמי שמצביע ברקוביץ מצביע לאון – מדובר בעוד פייק ניוז מבית היוצר של זאב אלקין. חבל, מי שמצביע זאב אלקין לא יעלה לסיבוב השני ומבזבז את הקול שלו. אנחנו הולכים לנצח הערב, אם לא, אני מנצח את ליאון בכל סקר שאני ראיתי בסיבוב שני. כל סקר, ואני משוכנע שגם בסיבוב שני אנחנו ננצח.


"




מוקדם יותר, בדרך לקלפי פגש ברקוביץ בשר לשעבר דן מרידור, שכידוע בו תמיכה. במטה ברקוביץ סיפרו בשבוע שעבר ל"כל העיר" על הפעילות במהלך יום הבחירות: "כל מערך התעוררות הוא מערך של מתנדבים, כך היה ב-2008 וכך גם בבחירות האחרונות ב-2013. אנחנו עתידים להעמיד את מספר המתנדבים הגדול בעיר, ואולי הגדול בארץ".

עופר ברקוביץ ודן מרידור (צילום: מטה ברקוביץ)

עופר ברקוביץ ודן מרידור, הבוקר (צילום: מטה ברקוביץ)

בסביבתו של ברקוביץ אומרים כי ביום הבחירות עצמו הוא יסתובב ברחבי שכונות ירושלים. "עופר הוא מתמודד ירושלמי, וביום שלישי הוא יגיע לשכונות ברחבי העיר". בין השאר צפוי ברקוביץ להגיע לשכונות ארמון הנציב, בקעה, קטמון, קרית היובל, גילה, הר חומה ופסגת זאב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר