יוסי דייטש מצביע 30.10.18 (צילום: שלומי כהן)
יוסי דייטש, בקלפי הבוקר בשכונת גאולה (צילום: שלומי כהן)

המועמד לראשות העיר יוסי דייטש, הבוקר, ל"כל העיר": "בטוח בניצחוני כבר בסיבוב הראשון"

צפו: המועמד לראשות העיר יוסי דייטש הגיע להצביע הבוקר בקלפי בשכונת גאולה. דייטש ל"כל העיר": "אני עומד להיות ראש העיר של כולם בחמש השנים הקרובות"

פורסם בתאריך: 30.10.18 10:37

המועמד לראשות העיר יוסי דייטש ורעייתו שושנה דייטש הצביעו הבוקר, שלישי, 30.10.18, יום הבחירות, בקלפי שברחוב אביגדורי שבשכונת גאולה.  דייטש אמר הבוקר ל"כל העיר": "החלטתי לערוך אירוע הערב בבנייני האומה כי אני בטוח בניצחוני כבר בסיבוב הראשון. אני עומד להיות ראש העיר של כולם בחמש השנים הקרובות. התגובות מהבוקר שקיבלתי מתושבי ירושלים, מכל המגזרים, זה מסכם מסע נפלא שבו זכיתי להכיר לעומק עוד יותר את כל תושבי ירושלים ,ובעזרת השם נעשה ונצליח".




דייטש אמר לאחר ההצבעה כי "זהו יום גדול, בתום מסע מדהים של חודשים רבים. הובלנו שיח שונה וסובלני בכל מערכת הבחירות הזו. צאו להצביע, תנו לי את הכוח ובעזרת השם אהיה ראש העיר של כולכם".

במטה דייטש סיפרו בשבוע שעבר ל"כל העיר" כי "במהלך השבוע מטה דייטש בשכונת הגבעה הצרפתית היה שוקק פעילים, מתנדבים, טלופנים אנשי שטח. חלוקת העבודה במטה היא ברורה מאוד: כ-40 אחראים לשכונות ואזורים. בנוסף, חצרות החסידים מפעילים מטות עצמאיים בהתנדבות, בעקבות מצוות הרבנים – לגייס מצביעים ותומכים מחוץ למאגר הקולות הטבעי של המגזר – חילונים, ערבים ודתיים. בחצר חסידות גור שמתבלטת בהתגייסות למען דייטש ישנו מבצע גיוס מצביעים שקיבל שם 'שרי עשרות ושרי מאות'".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר