משה ליאון, עופר ברקוביץ (צילומים: אורן בן-חקון)
משה ליאון, עופר ברקוביץ (צילומים: אורן בן-חקון)

תוצאות הבחירות בירושלים: הולכים לסיבוב שני – משה ליאון מול עופר ברקוביץ

בתום ספירת הקולות ירושלים הולכת לסיבוב בחירות נוסף - בין המועמדים משה ליאון ועופר ברקוביץ. מועד הבחירות: בעוד שבועיים, יום שלישי, 13.11.18

פורסם בתאריך: 31.10.18 06:26

הבוקר, רביעי, 31.10.18, בתום ספירת הקולות מתוך כלל הקלפיות בירושלים – אף אחד מהמועמדים לא הצליח לגרוף 40 אחוז מהקולות. לפי תוצאות האמת בירושלים, לאחר ספירת 97 אחוז מהקלפיות, יתקיים סיבוב שני של בחירות לראשות העיר בין המועמדים משה ליאון לבין עופר ברקוביץ. הבחירות צפויות להיערך ביום שלישי, בעוד שבועיים – 13.11.18. יש לציין כי ביום זה לא צפוי יום שבתון.

לפי תוצאות האמת הנכונות לשעה 6 בבוקר, לאחר שנספרו 97 אחוז מהקלפיות – הצביעו 240,381 מתוך 638,065 בעלי זכות בחירה בירושלים, המהווים כ-38 אחוז.

לפי התוצאות:

למשה ליאון הצביעו 79,703 בעלי זכות הצבעה – המהווים 33.24 אחוזים

לעופר ברקוביץ הצביעו 69,300 עלי זכות הצבעה – המהווים 28.9 אחוזים.

השניים יתמודדו בסיבוב השני לראשות העיר, שייערך, כאמור, בעוד שבועיים.

אחריהם הגיע זאב אלקין – 47,635 איש הצביעו לו המהווים 19.87 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה בעיר.

ויוסי דייטש עם 41,102 מהקולות – המהווים 17.14 אחוזים מהקולות.

אבי סלמן קיבל 2,026 קולות – המהווים 0.84 אחוז.



במהלך הלילה, עם ספירת הקולות מהקלפיות, מסר ליאון: "תוצאות נהדרות! אני וחבריי שמחים ומאושרים. אמנם זה מוקדם מידי אבל תודה על שהייתם איתי ב-7 החודשים האחרונים. לא אתן לכם למשוך את הלילה ככה בלי שאומר קודם כל תודה. אני חייב לומר לכם שבלעדיכם לא הייתי מגיע להשיג הזה. אני אתחיל ואומר תודה לעופר איובי חברי, אני אוהב אותך מכל הלב. יש לנו מסע ארוך לפנינו. אני רוצה להודות לדני בונפיל הגדול, מוטי הרוש, לקרן שירוני, רמי לוי, ליואל בורשטיין ולכולכם! אבל הכי חשובה היא העומדת לימני שקצת שיגעתי אותה ב5 השנים האחרונות, היא הלכה אחרי ועברה איתי לגור בירושלים. סתווית היקרה תודה רבה.

משה ליאון, הלילה במטה (צילום: מאיר אליפור)

"אני לא סתם אומר את זה הרבה זמן, ירושלים היא אהבת חיי וננצח בסיבוב השני. ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את נצחוני. דבר אחד אני מבטיח. ממחר אין יותר מה שעברנו בסיבוב הראשון, ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה של ירושלים. אני מבטיח שבעוד 5 שנים ירושלים תהיה במקום אחר".

במהלך הלילה הגיע ברקוביץ למתחם כינוס הפעילים והמתנדבים של המטה ורשימת התעוררות בממילא. ברקוביץ, שהתקבל בתשואות, אמר כי הוא יפעל כדי לנצח את ליאון בסיבוב השני.

"קודם כל אני רוצה להודות למתנדבים שלך התעוררות, אנשים מדהימים, כולם באהבה ואמונה למען ירושלים, למען תקווה לעיר הזו. למען חיבור ואחדות, וזה מסר מדהים, והניצחון הזה חברים כבר הושג. אני גאה בכל אחד ואחת, הפעילים והפעילות המדהימים שנמצאים פה שנלחמו עד שנייה האחרונה, המריצו אנשים, שכנעו בקלפיות, משקיפים על טוהר הבחירות ומוודאים שהבחירות האלה מתנהלות כסדרן. אנשים ופעילים שניקו את הקלפיות בסוף הזה ולא השאירו את הקלפיות מלוכלכות".

עופר ברקוביץ בממילא 30.10.18 (צילום: אורן בן חקון)

עופר ברקוביץ בממילא (צילום: אורן בן חקון)

עופר ברקוביץ בממילא (צילום: אורן בן חקון)

עופר ברקוביץ בממילא (צילום: אורן בן חקון)


המועמד, זאב אלקין, שלא העפיל לסיבוב השני, מסר הלילה: "בפוליטיקה צריך לדעת לא רק לנצח, אלא גם להפסיד. אני מברך את עופר ברקוביץ ומשה ליאון שעלו לסיבוב השני, אשתף פעולה כשר ירושלים עם מי מהם שינצח. אני מודה לעשרות אלפי ירושלמים שהצביעו ותמכו בי, אני מלא אהבה לעיר הזו ולתושביה ואמשיך לעשות הכל כדי לקדם את ירושלים".

מטה המועמד לראשות העיר זאב אלקין ברמות (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

מטה המועמד לראשות העיר זאב אלקין ברמות, הלילה (צילום: טל נתנאל-נוריאל)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר