עופר ברקוביץ (צילום: אמיל סלמן)
עופר ברקוביץ (צילום: אמיל סלמן)

הבחירות בירושלים | ברקוביץ ל"כל העיר": "הסיבוב השני הוא בכלל בין גפני ודרעי לביני"

המועמד לראשות העיר בבחירות הסיבוב השני בירושלים (13.11.18) עופר ברקוביץ אומר ל"כל העיר": "כל הירושלמים שלא נראה להם הסיפור הזה של גפני ודרעי בתור ראשי העיר החדשים, חייבים לצאת ולהצביע"

פורסם בתאריך: 6.11.18 13:17

בדיוק בעוד שבוע, שלישי, 13.11.18, ייערכו בחירות הסיבוב השני לראשות העיר ירושלים, בין המועמדים עופר ברקוביץ למשה ליאון. בעוד שבוע נדע מי יהיה ראש העיר הבא של ירושלים בחמש השנים הקרובות.



בשיחה עם "כל העיר" הבוקר, שלישי, מתייחס המועמד עופר ברקוביץ לכך שרוב המצביעים לליאון בבחירות לראשות העיר בשבוע שעבר, הם קולות שמשתייכים לדגל התורה – שנשלטת על ידי ח"כ משה גפני ולש"ס – שנשלטת על ידי השר אריה דרעי. "הסיבוב השני הוא בכלל בין גפני ודרעי לביני", אומר ברקוביץ ל"כל העיר", "הם אלו שרוצים לשלוט בעיר ובעירייה. משה ליאון הוא לא הסיפור – הרי הצביעו עבור הרשימה שלו רק 5,500 ירושלמים. הסיפור הוא גפני ודרעי, שרוצים לנהל את ירושלים, ורק בזכותם ליאון בכלל מצא את עצמו בסיבוב השני".


ח"כ משה גפני (צילום: אוליבייה פיטוסי)

ח"כ משה גפני (צילום: אוליבייה פיטוסי)


ברקוביץ מוסיף הבוקר וקורא לירושלמים לצאת ולהצביע. "כל הירושלמים שלא נראה להם הסיפור הזה של גפני ודרעי בתור ראשי העיר החדשים, חייבים לצאת ולהצביע. משה ליאון קיבל אפס מנדטים, אין לו תמיכה בציבור הירושלמי – כל התמיכה שלו מגיעה מדילים עם עסקנים, ממצביעי דגל וש"ס. אני קורא לציבור הירושלמי לבחור את המנהיגות הנכונה לירושלים, זו שתשרת את ירושלים. הציבור הירושלמי חכם ולא מקבל הנחתות מלמעלה".


השר אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)

השר אריה דרעי (צילום: מארק ישראל סלם)


כפי שפורסם, לפי התוצאות של יום הבחירות האחרון 30.10.18, עופר ברקוביץ קיבל 73,079 קולות מבעלי זכות ההצבעה – המהווים כ-29 אחוזים; וליאון קיבל 81,426 קולות מתוך בעלי זכות ההצבעה, המהווים כ-33 אחוז. בקרב על ראשות העיר נהנה ליאון, ככל הנראה, מ-75,000 מצביעי דגל התורה וש"ס, שרובם כמובן הצביעו בפתק השני לסיעתם. סיעת דגל התורה, שנשלטת על ידי חבר הכנסת משה גפני, הצליחה להכניס למועצה שישה מנדטים, ואילו ש"ס, שנשלטת על ידי השר אריה דרעי, שמרה על כוחה וזכתה בחמישה מנדטים.


משה ליאון (צילום:Kopitchinski & Yado photography)

משה ליאון (צילום:Kopitchinski & Yado photography)


ממטה משה ליאון נמסר הבוקר ל"כל העיר" בתגובה לדבריו של ברקוביץ: "צר לנו על כך שהמועמד שמכנה עצמו כמועמד פלורליסטי עוסק בפילוג ובהדרה, בתיוג הירושלמים לשווים יותר או אמיתיים יותר לעומת אלה ששווים פחות או ירושלמים פחות. הוא קורא למצביעים שהצביעו בעבורו, ירושלמים אמיתיים, ואם כן, איזה ירושלמים הם השאר?! אני מעדיף לראות את עצמי כראש עיר שכולם שווים בעיניו, ואין זה משנה אם הם חובשי כיפה או חסרי כיפה, אם הם מגילה ותלפיות מזרח או מרחביה או בית הכרם. כל מי שמתבונן במפת ההצבעות שהכין מכון ירושלים רואה שפיזור ההצבעה הרחב ביותר הוא זה שלי. בחרו בי בכל שכונות העיר, ללא יוצא מן הכלל".

עוד מוסיפים במטה ליאון: "בבחירות למועצה נפגעתי קשות מכך ששמי הוסר מהפתק הלבן, דבר שגרם לבלבול אצל המצביעים שלי וכך פתקים רבים שנשאו את השם משה ליאון (כ-25 אחוזים מהקולות שלי) לא ידע לשייך את הפתק הלבן לפתק הצהוב. לא התבכיינתי כאשר זה קרה ולא אעשה זאת עכשיו. אומר רק דבר אחד: הקואליציה שארכיב תהייה רחבה ויציבה ואנהיג אותה על פי דרכי. לקואליציה הזאת תוזמן גם תנועת התעוררות, על אף בדלנותה!".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על חילונים להצביע עבור עופר ברקוביץ. הוא לא יהיה בכיס של החרדים ויש לו המון נסיון בעיר.

  2. צבי

    כירושמלי לשעבר וחובש כיפה אני מצטער שאני לא יכול להצביע
    הייתי בוחר ברקוביץ' מכמה סיבות
    ראש העיר ירושלים צריך להיות מי שחי הרבה שנים בירושלים

    גם ליאון וגם אלקין לא כאלו
    סיבה שניה כמו שנכתב הבחירה מה עניינם של גפני ודרעי וליברמן לבחירות אלו
    אני קורא לכולם להצביע עבור ברקוביץ'

  3. ירושלמי דואג

    למשה ליאון יש נסיון רב מאד
    הוא היה יועץ כלכלי לראש הממשלה, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יו"ר רכבת ישראל (בקדנציה שלו קיבלה הרכבת תקציב פיתוח של 24 מיליארד שקל), יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, חבר בדירקטורים רבים לאורך השנים, ועל הדרך, גם מנהל ומייסד של משרד רואי חשבון שהוא אחד מהעשרה המובילים בארץ.
    והנסיון של עופר ברקוביץ? מתמקד בעיקר בפיתוח התרבות שזה נחמד, אבל לא מספיק בשביל לנהל עיר כמו ירושלים.
    הוא עדיין לא בשל.

  4. גילה

    נסיונו של משה ליאון זאת העסקנות המושחתת שירש מהספונסר שלו דרעי הטהור

  5. נוי

    הירושלמים רוצים מישהו שידאג לעיר ולתושבי ולא עסקן פוליטי שבא לקדם את עצמו.
    ולכן הם יבחרו ברקוביץ

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר