אריה קינג (צילום: יח"צ)
אריה קינג (צילום: יח"צ)

הבחירות בירושלים | אריה קינג סגר תמיכה בליאון: "ברקוביץ היה עם ברקת הכושל"

שבוע לבחירות הסיבוב השני לראשות העיר ירושלים: יו"ר סיעת "מאוחדים" אריה קינג הודיע הלילה כי הוא תומך במועמד משה ליאון

פורסם בתאריך: 6.11.18 11:06

הלילה בחצות (בין שני לשלישי) הודיע יו"ר סיעת "מאוחדים" אריה קינג כי הוא תומך במועמד משה ליאון בבחירות לראשות העיר במסגרת הסיבוב השני, שיתקיימו בעוד שבוע, יום שלישי, 13.11.18. "סיעת מאוחדים עם אריה קינג המייצגת את החזית התורנית הלאומית החליטה לאחר התייעצות עם רבני הסיעה לתמוך במשה ליאון, מבניה ובוניה של הציונות הדתית ולפעול לבחירתו לראשות העיר ולקרוא לאלפי מצביעיה לבחור ביום שלישי הבא במשה ליאון כראש העיר הבא של ירושלים", כך כתב הלילה קינג בדף הפייסבוק שלו.



משה ליאון (צילום:Kopitchinski & Yado photography)

משה ליאון (צילום:Kopitchinski & Yado photography)

עוד כתב קינג: "סיעת 'מאוחדים עם אריה קינג' צפויה להיות שותפה בכירה בקואליציית ראש העירייה הנבחר ויחד תצעיד את העיר ירושלים לתקופה של שגשוג, בנייה וחיזוק מעמדה של ירושלים כבירתה הנצחית והמאוחדת של העם היהודי".

כמה שווה הכוח האלקטורלי של "מאוחדים"? בבחירות האחרונות למועצת העיר שנערכו בשבוע שעבר, זכתה "מאוחדים" בראשות קינג, ב-12,030 קולות, המהווים שני מנדטים.

בינתיים, נראה כי מסתמן שסיעת הבית היהודי בירושלים  – תתמוך בעופר ברקוביץ בבחירות הסיבוב השני לראשות העיר. יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה אמרה בתחילת השבוע ל"כל העיר" כי "יש שיחות עם עופר ברקוביץ על תמיכה בו". לסיעת הבית היהודי בירושלים הצביעו בבחירות בשבוע שעבר 14,252 קולות – כוח אלקטורלי שהעניק לה 2 מנדטים במועצה.



בתגובה לציוץ שפרסם עיתונאי ערוץ 20 שמעון ריקלין על תמיכתו בעופר ברקוביץ לראשות העיר, הגיב קינג בטוויטר וכתב: "את דעתי על ברקוביץ אמרתי ממזמן. משנתי הסדורה ועמדותיי הפוליטות לא משתנות כל יומיים. לעופר יש אחריות לנטישת אלפי צעירים (חילונים בעיקר) מדי שנה את העיר, הוא היה שותף בכיר לקואליציה של ניר ברקת ראש העיר הכושל".


הציוץ של אריה קינג בטוויטר, הלילה

הציוץ של אריה קינג בטוויטר, הלילה


קינג, כידוע, תמך בבחירות לראשות העיר, שנערכו בשבוע שעבר, במועמד יוסי דייטש, שכידוע לא העפיל לבחירות הסיבוב השני. קינג וחברי סיעת מאוחדים, נהנים מתמיכתו של אלי ישי ושל הרב מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד". למעשה, חבר המועצה החדש מטעם סיעת "מאוחדים" של קינג – יונתן יוסף, הינו נציג "יחד" בסיעה.

ל"כל העיר" נודע כי הרב דב ליאור, מהרבנים הבולטים בציונות הדתית ומי שהוביל את התמיכה בסיעה של קינג למועצת העיר, מעדיף כרגע להימנע מלהציג תמיכה באחד המועמדים לראשות העיר. בסביבתו של הרב ליאור אומרים הבוקר ל"כל העיר" כי "הרב לא מתכנן לנקוט עמדה בסוגיית התמיכה במועמד כזה או אחר לראשות העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה רק מעיד על ליאון שיחבור בעוד דיל גם לאלו הבאים לחרב את הדו קיום כאן , אלו הסקטוריאלים המתנשאים שידאגו לכוחנות , ריב ומדון. כל השוחר טוב לעיר יודע שלא יצביע למי שהולך עם אלו הבאים להחריבה כסיעה של קינג

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין שאלי ישי הסכים הרי כל מה שיש"ס עושים הוא יעשה נגד איש מחלוקת

  3. יואל

    מעניין שאותו ניר ברקת הכושל (לדברי קינג) הודיע גם הוא, בתזמון מופלא, על תמיכתו במשה ליאון. כנראה שמר ברקת החליט סופית שמרכז הליכוד וכל מיני דילים סבוכים מעניינים אותו הרבה יותר מאשר תושבי העיר שהשאיר מאחוריו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר