מסיבת העיתונאים, היום (צילום: שלומי הלר)
מסיבת העיתונאים, היום (צילום: שלומי הלר)

ברקוביץ, במסיבת עיתונאים: "אנחנו הולכים לנצח כי אנחנו נעלה את אחוזי ההצבעה בירושלים"

צפו: המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ מצהיר היום, חמישי, במסיבת עיתונאים: "אנחנו הולכים לנצח באמונה שלמה, בנחישות, בעבודה קשה, ובאמצעות צבא מתנדבים שלא ראיתם כמותו בירושלים"

פורסם בתאריך: 8.11.18 13:33

היום, חמישי בצהריים, כינס המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ מסיבת עיתונאים מיוחדת במטה סיעת התעוררות, ברחוב יפו, במרכז העיר.

"אנחנו הולכים לנצח ביום שלישי", הצהיר ברקוביץ באופן נחרץ לפני כמה דקות, "אנחנו הולכים לנצח את העסקנים, הולכים לנצח כי הירושלמים מבינים מה שהפוליטיקאים לא מבינים. אנחנו הולכים לנצח כי אנחנו נעלה את אחוזי ההצבעה בירושלים. אנחנו הולכים לנצח כי מצביעי אלקין עוברים אלינו. אנחנו הולכים לנצח כי מצביעי דייטש רוצים ברקוביץ. אנחנו הולכים לנצח באמונה שלמה, בנחישות, בעבודה קשה, ובאמצעות צבא מתנדבים שלא ראיתם כמותו בירושלים".





עוד אמר ברקוביץ :"המערכה על ירושלים היא מערכה על צביונה, על היכולת שלה להמשיך ולהתקיים כמקום שיש בו רב גוני ושונות, והמגוון הוא נכס. זה עשוי להשליך על מדינת ישראל כולה. ירושלים היא מעבדה של הממלכתיות הישראלית, של היכולת לגשר בין מגזרים וקבוצות שונות ותרבויות שונות, ולחיות ביחד".

לצד ברקוביץ ישבו חברי סיעת התעוררות במועצת עיריית ירושלים, ביניהם מס' 2 עינב בר-כהן, אלעד מלכא, עליזה ארנס, דן אילוז וימית יואלי-אלה. בהמשך דיבר ברקוביץ על החלטתה של יו"ר סיעת הבית היהודי בירושלים חגית משה, לאחר משא ומתן שהתקיים ביניהם, לתמוך בסופו של דבר במשה ליאון לראשות העיר. "חגית משה לקחה שיקולים פוליטיים ולא ערכיים. היא שמה בצד את מה שדיברנו – את השותפות הזו של הציונות הדתית עם הציונות הכללית. אני אם אבחר – לא די שלא אשמור טינה לציונות הדתית, אלא אני רואה בציונות הדתית בני ברית לשמירת הצביון הציוני של ירושלים. ולא רק הליברלים, כל חלקי הציונות הדתית".



עוד הוסיף ברקוביץ: "עוד הרבה לפני שרצתי לראשות העיר, סייענו והשקענו במבנים לתנועות נוער, בחיזוק בית הרב קוק, במאבק על מוסדות החינוך של הציונות הדתית ובחירת רב ראשי ציוני לירושלים".

"אנחנו בקרב על ליבה של ירושלים", הדגיש ברקוביץ. "ירושלים זקוקה לכוחות רעננים שישאירו בה צעירים שינקו את ירושלים, שיחזקו את כלכלתה, שישמרו על היכולת של כל אדם וכל קבוצה לחיות כאן בירושלים, ואת הדבר הזה אתם חייבים לעזור לנו לעשות".

 



ברקוביץ סיפר במסיבת העיתונאים כי "לגבי הציבור הציוני-הדתי, כשאנחנו דופקים על דלתות בפסגת זאב, שם קיבל אלקין הרבה מאוד קולות, ובגילה ובחומת שמואל – אומר לנו בצורה ברורה שהוא עובר לברקוביץ. אנשי השטח שלנו במרכזים המסחריים מדווחים את אותו דבר. אני איש אמיתי, אני בא ושואל את האנשים שלי בבוקר: 'תגידו לי את האמת, אל תמכרו לי שטויות. אם אנשים אומרים שהם לא הולכים להצביע, תגידו שהם לא הולכים להצביע. תסבירו מה קורה בכל שכונה ושכונה'. ובכל שכונה אותו דיווח. מצביעי אלקין עוברים להיות מצביעי ברקוביץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מירו

    ‫ברקוביץ היחצן זה מה שאמר הבוס של ברקוביץ ניר ברקת ברקוביץ היה 7 שנים וחצי בקואלציה עם החרדים מה עשה? חוץ מהקמת תנועת הירדמות .‬
    שבכל שנה בסה״כ עזבו את העיר 15000 איש בכל שנה
    בסך הכל עזבו את העיר בתקופתו 105.000 אנשים. כמו פעמיים נס ציונה וגם עיר מטונפת ומלוכלכת אז בלי סיסמאות ריקות
    אם כבר ברקוביץ מדבר על
    יושר ושקיפות שיראה. וקיבל משכורת40000 שח בתוך סגן מה עשה למען ההגירה מהעיר ומשה ליאון עבד בלי שכר ולא עזב את העיר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצים חנויות שמוכרות חזיר וגם תחבורה בשבת רק ברקוביץ יעשה את זה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר