היערכות משטרתית בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
היערכות משטרתית בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

היום, שלישי, הבחירות לראשות העיר: משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים

לקראת הסיבוב השני של הבחירות בירושלים, המשטרה נערכת כדי לאפשר הצבעה תקינה. בכל קלפי יוצב איש ביטחון כדי לשמור על הסדר ולהבטיח הליך דמוקרטי תקין

פורסם בתאריך: 12.11.18 13:05

משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים לקראת הבחירות לראשות העיר שיתקיימו מחר, שלישי (13.11.18) החל מהשעה 13:00. במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת, יתפרסו אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד מאבטחים אזרחיים בקלפיות ובסביבתם.



מהמשטרה נמסר כי "משטרת ירושלים נערכת בכוחות מתוגברים בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה לממש את זכותם האזרחית בקלפיות הפזורות ברחבי העיר. במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת יתפרסו שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד מאבטחים אזרחיים, בקלפיות בהן מתקיים סבב שני של הבחירות. מטרת ההיערכות המשטרתית הינה לשמור על הסדר והביטחון ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק".

כידוע, הבחירות מחר מתקיימות במסגרת הסיבוב השני בקרב על ראשות העיר, וזאת לאחר שבסיבוב הקודם, שהתקיים לפני כשבועיים, לא הושגה הכרעה. בבחירות ביום שלישי מתמודדים, כידוע, משה ליאון ועופר ברקוביץ על תפקיד ראש העיר.

במשטרה מוסיפים ומציינים כי "ההיערכות המשטרתית הינה המשך ישיר להיערכות המבצעית ביום הסבב הראשון של הבחירות, שהתקיים ב-30.10. ההיערכות, לרבות עבודת המטה שקדמה לה, מנוהלת על ידי מנהלת ארצית מיוחדת בחטיבת המבצעים, בכפוף לאחריות הלאומית של המפקחת הארצית על הבחירות במשרד הפנים. המשטרה שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע של עבירות מסוגים אלה, כל זאת בכדי לאפשר ליום הבחירות לעבור בצורה שקטה ותקינה. כוחות גדולים של המשטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין. אנו קוראים לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים".

היערכות משטרתית בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", במסגרת הסיבוב השני יפעלו הקלפיות באותם באותם המקומות שבהם פעלו בסיבוב הראשון, רק שהפעם הן ייפתחו החל מהשעה 13:00 ועד השעה 22:00. מדובר על מוסדות חינוך, מינהלים קהילתיים ומבני ציבור אחרים. יודגש כי למרות קיום הבחירות במוסדות החינוך, כלל בתי הספר והגנים העירוניים יפעלו כסדרם ביום הבחירות, כולל מסגרת הצהרון של עיריית ירושלים.

לדברי ראש מינהל החינוך, אביב קינן. "הלימודים יתנהלו כסדרם בכל המסגרות", ומוסיף: "נמשיך לפעול על מנת להעניק את השירות המיטבי לטובת תלמידי ותלמידות ירושלים והוריהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חברים בואו נצביע לאחדות ירושלים!

    תצביעו ליאון שמאחד את ירושלים!!!

    עופר ברקוביץ מפלג את ירושלים!!!

    די להסתה!!! די לפלגנות!!!

  2. חברים בואו נצביע לאחדות ירושלים!

    תצביעו עופר ברקוביץ שמאחד את ירושלים!!!

    משה ליאון מפלג את ירושלים!!!

    די להסתה!!! די לפלגנות!!!

  3. תצביעו לאחדות - תצביעו ליאון!

    נכון ! עופר ברקוביץ משסה חילונים בדתיים לאומיים, חרדים בחרדים,חסידים בליטאים, ספרדים באשכנזים, שמאלנים בימנים!

    תצביעו לאחדות – תצביעו ליאון!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר