חיים אפשטיין (צילום: פרטי)
חיים אפשטיין (צילום: פרטי)

חיים אפשטיין ל"כל העיר": "לא נשתתף בבחירות מחר. לא השתכנענו מ-2 המועמדים"

אפשטיין, יו"ר סיעת בני תורה שזכתה בסיבוב הראשון לכ-9,000 קולות, מוסיף: "נקדיש את היום ללימוד תורה"

פורסם בתאריך: 12.11.18 14:18

סיעת 'בני תורה' בראשות הרב חיים אפשטיין לא מתכוונת לקחת חלק בסיבוב השני של הבחירות לראשות העיר, כך אומר אפשטיין בשיחה עם "כל העיר". לדברי אפשטיין, "מחר, יום שלישי, לא נשתתף בבחירות. על פי הוראות הרבנים, יוקדש היום כולו ללימוד תורה".



בשיחה עם "כל העיר" מוסיף אפשטיין ומסביר את ההחלטה: "לא השתכנענו מ-2 המועמדים שקדושת ירושלים בראש מעייניהם. מעבר לכך, אם קדושת ירושלים היתה חשובה באמת למי שמנפנף בדגל הזה בסיבוב השני – הוא היה צריך להתייצב מאחורי המועמדים החרדים – יוסי דייטש ואני. כשזה לא קרה, שאף אחד לא יטיף לנו מוסר".

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

כידוע, בסיבוב הראשון של הבחירות תמכה סיעת בני תורה במועמדותו של השר זאב אלקין, אולם האחרון זכה רק לכ-20 אחוז מהקולות ולא עלה לסיבוב הבחירות השני, שבו יתמודדו מחר, יום שלישי (13.11), משה ליאון ועופר ברקוביץ.

יש לציין כי כוחה של סיעת בני תורה נאמד בכ-9,000 מצביעים, אשר הצביעו לה בבחירות למועצת העירייה, כשיו"ר הסיעה הרב אפשטיין יכהן במועצת העירייה הנכנסת.

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

כידוע, מאז הסיבוב הראשון של הבחירות לפני כשבועיים, מנסים המועמדים ליאון וברקוביץ להשיג תמיכה של כלל הגורמים שהתמודדו. כך למשל, ליאון הצליח לקבל את תמיכתם של סיעת 'מאוחדים' בראשות אריה קינג, של 'הבית היהודי' בראשות חגית משה. עוד גייס ליאון את תמיכתו של ראש העיר היוצא ניר ברקת וכן של חברי כנסת ושרים מטעם הליכוד, בהם צחי הנגבי, ישראל כץ, מירי רגב, גלעד ארדן דודי אמסלם ואחרים. עוד קודם לכן, כידוע, תמכו בליאון סיעות ש"ס ודגל התורה.

מנגד, ברקוביץ הצליח להשיג את תמיכתו של יהודה בן יוסף, מספר 3 ברשימת 'ירושלים תצליח'. עוד הצליח ברקוביץ להשיג תמיכה של חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס וחבר הכנסת בני בגין.

יש לציין כי עד כה לא הצליח אף אחד משני המועמדים לקבל את תמיכתה של סיעת אגודת ישראל בראשות יוסי דייטש, שקיבלה בסיבוב הראשון של הבחירות כ-26 אלף קולות, אשר יכולים להוות את לשון המאזניים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. חילוני מסורתי שרוצה את ליאון!

    כולם מצביעים ליאון!
    מצביעים לאחדות, לא לפלגנות!!!

  2. ירושלמית שאכפת לה

    10 עובדות שכדאי לדעת על משה ליאון
    1. השכלה – בעל תואר ראשון בחשבונאות ותואר שני במשפטים. כלכלן מבריק, שימש כיועצו הכלכלי של ראש הממשלה נתניהו.
    2. כשרון – משרד רואי החשבון שהקים הוא השביעי בגודלו בארץ. תחת ניהולו הפך המשרד לאחד מעשרת המשרדים הגדולים בישראל, המעסיק תחתיו 300 עובדים.
    3. השגים ותקציבים – כיהן כיו"ר הראשון של חברת רכבת ישראל, בתקופתו השיג תקציב עתק לפיתוחה שנאמד ב- 24 מליארד שקל. (לשם השוואה, תקציב עיריית ירושלים הכולל הוא 9 מליארד ש"ח. ניר ברקת השבית את ירושלים בשנת 2017 עבור תוספת של 700 מליון ש"ח לתקציב העירייה).
    4. אחריות – כיהן כמנהל לשכת ראש הממשלה, ולאחר מכן קודם לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. במסגרת התפקיד היה אחראי על שורת גופים בהם: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ארכיון המדינה, ועדת השמות הממשלתית, לשכת הפרסום הממשלתית ועוד. כמו כן היה אחראי לתיאומים בין הזרועות הביצועיות והמנכ"לים של משרדי הממשלה השונים, ועל קביעת המדיניות בהתאם למדיניות ראש הממשלה.
    5. ניהול – כיהן כיו"ר הדירקטוריון בשורה של גופים מובילים בהם אלביט הדמיה, המרכז הרפואי מעיני הישועה ועוד.
    6. איש פיתוח – בשנת 2008 מונה ליו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, שתפקידה קידום פרויקטים לפיתוח העיר, ותושבים רבים מעריכים את יכולת הירידה שלו לפרטים הקטנים.
    7. נסיון בניהול משא ומתן. בשנת 2011 צורף כנציג מטעמו של יצחק תשובה, בעל השליטה בחברת דלק נדל"ן, כנציג מטעמו לצוות המשא ומתן לניהול הסדר החוב בחברה מול מחזיקי האג"ח. כמו כן, לאחר הבחירות לכנסת התשע עשרה מונה מטעם הליכוד ביתנו לחבר בצוות המשא ומתן להרכבת ממשלה.
    8. איש משפחה יציב, סתוית ומשה ליאון חיים יחד כ- 35 שנה, אב לארבעה.
    9. איש תרבות, בן למשפחת חזנים, שימש כחזן בצעירותו, וחבר הנהלת יובל (האנסמבל הישראלי לחזנות ומוסיקה יהודית).
    10.תמיכה – זכה לברכתם של גדולי ישראל מכל החוגים והמגזרים, ולהבדיל – לתמיכתם של מובילי ההנהגה העירונית ותמיכת הליכוד הארצית.

  3. ציפי

    משה ליאון נשמע לי אדם הגון, בעל נסיון.

    ניסו לשכנע אותי שהוא בובה של דרעי וליברמן, לא השתכנעתי.

  4. רוברטו

    שלושת התגובות הראשונות הם של מטה משה ליאון… שימו לב לשעה של כל אחת מהתגובות(תוך שעה שלוש תגובות לטובת משה ליאון ותו לא…) משה ליאון אדם מושחת שבכל תפקיד כמעט שהוא ביצע, הוא היה קשור למעשה לא חוקי או נחשד במעשה שחיתות. ברקוביץ אדם נקי כפיים שפועל למען העיר ותושביה

  5. שימי

    שקרנים !!!!!
    הבוקר ראיתי בעיתון שלהם ( של עץ ) שכתבו להצביע ברקוביץ.
    ואפשטיין הולך להיות סגן בשכר ושלום לך גל הפגנות החדש ופקקים של שעות !!!!!

  6. נטרלית

    הפרסומות של ברקוביץ נגד הדתיים ובעד התעוררות ומרץ הפריעו לי ושהוא לא ימכור את החילונים לדתיים וכן סיסמאות כאלו ואחרות אנטי ופוגעניות בוא נעזוב לרגע את הגזענות ונגיע לצביעות…..לכל אחד יש אינטרסים וזה טבעי אבל למכור לחילונים שהוא לא יתן לדתיים ולסגור בצד עם יוסי דייטש. שהוא חרדי קיצוני סגנות בשכר ועוד כהנה וכהנה הבטחות זה כבר ממש לעשות צחוק מהציבור בהתחשב בכך שכביכול הוא דואג לחילונים…..
    והכי אבסורד זה שהם כביכול הדתיים הקיצוניים שעושים הפגנות כל שני וחמישי על קדושת השבת כשברקוביץ מציע לכולם עיר חילונית תוססת…..
    אז מה באמת הולך פה??? ואיך בדיוק ניגוד אינטרסים משמש כאינטרס????
    לא צריך להיות פוליטיקאי ממולח מספיק לא להיות נאיבי
    ולהבין שליאון היא בחירה יותר מושכלת וחכמה לעיר ככ מורכבת ושהוא דתי לאומי האמצע האידיאלי של כולם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר