עופר ודינה ברקוביץ מצביעים בבית הספר דוגמא בנחלאות (צילום: שלומי הלר)
עופר ודינה ברקוביץ מצביעים בבית הספר דוגמא בנחלאות (צילום: שלומי הלר)

ברקוביץ ל"כל העיר": "קוראים לכולם להצביע. אני מוביל ציבור מגוון, חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים שרוצים בדרך משותפת"

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ הגיע להצביע בקלפי שבבית הספר דוגמא בנחלאות: "אני נרגש, ומרגיש את התמיכה האדירה מהשטח"

פורסם בתאריך: 13.11.18 13:53

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ הגיע היום, שלישי, 13.11.18, יום הבחירות, לקלפי שבבית הספר דוגמא בנחלאות. ברקוביץ הגיע אל הקלפי יחד עם רעייתו דינה ברקוביץ. רגע אחרי שהכניס את מעטפת ההצבעה לקלפי, אמר ברקוביץ ל"כל העיר": "ליבנו עם העם האירועים והתושבים בדרום, אבל אנחנו צריכים לדאוג גם לעיר הבירה שלנו. זה יום גורלי לעתידה של ירושלים. יום שייקבע לאן פנינו. אני מוביל היום ציבור גדול, מגוון, חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים שרוצים ללכת בדרך משותפת של אחדות ושל חיבור. של הבנה ושל הכלה. של יכולת לחיות יחד. מי שמוותר על החיים המשותפים – מוותר על ירושלים. אנחנו פה ביחד כדי לעבוד ביחד למען כלל תושבי ירושלים. לא משיקלוים זרים אלא מתוך מקום של דאגה ואחריות לתושבים. אנחנו לא שטן, אנחנו לא בני שטן השר דרעי. אנחנו תושבי ירושלים. אנחנו אוהבים את ירושלים. אנחנו רוצים להמשיך לקדם ולפתח אותה ולדאוג לכלל המגזרים – גם לבני תורה וגם לאלה שאינם בני תורה".



עוד  הוסיף ברקוביץ: "אני נרגש. אני מרגיש את התמיכה האדירה בשטח. אני מרגיש את המתנדבים שלנו, שפרוסים ברחבי העיר באלפים ודפקו על כל הבתים בירושלים כדי שייצאו להצביע. היו לנו הרבה שכונות שבהן התושבים לא מימשו את זכות ההצבעה שלהם. אנחנו קוראים לכם לצאת להצביע – עתיד ירושלים בידיכם.

"אני פונה לציבור החסידי ולמצביעי יוסי דייטש – הצהרנו מעל כל במה בשבועיים האחרונים ואנחנו עומדים מאחורי הדברים גם היום – תהיה שותפות אמיתית בהובלת ירושלים למען כלל התושבים – גם החרדים. נשמור ביחד על החסידים והאדמו"רים ולא ניתן יד לפגיעה בהם. נבנה ביחד עם יוסי דייטש את העיר ירושלים".

מוקדם יותר, בשעה 11:30 בבוקר ערך ברקוביץ סיור בקניון הדר בתלפיות, שמטרתו היתה לשכנע את המעסיקים הירושלמים ואת תושבי העיר לצאת להצביע.

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", ברקוביץ ותנועת התעוררות שבראשה הוא עומד, עושים ככל שביכולתם בשבועיים האחרונים להוציא עוד ועוד תושבים לצאת להצביע. רק הבוקר אמר ברקוביץ ל"כל העיר": "אני קורא למעסיקים הירושלמים לשחרר את העובדים לשעה כדי שייצאו להצביע".

בהתעוררות מתגאים כי לרשותם עומבד מערך מתנדבים ענק, שכל עיסוקו היום יהיה להוציא את הירושלמים אל הקלפיות. "כל מערך התעוררות הוא מערך של מתנדבים", נמסר מהתנועה, "כך היה ב-2008 וכך גם בבחירות האחרונות ב-2013. אנחנו עתידים להעמיד את מספר המתנדבים הגדול בעיר, ואולי הגדול בארץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ליאון לבבי ואכפתי? אולי לאוכלוסייה המשתמטת של דרעי וגפני

    ליאון מוביל משתמטים (לפחות על פי עשרות אלפי פלאיירים של תומכיו כנגד ברקוביץ ונגד הצבא)
    ברקוביץ ציוני פטריוט רס"ן בצה"ל..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר