עופר ברקוביץ, הלילה (צילום: שלומי הלר)
עופר ברקוביץ, הלילה (צילום: שלומי הלר)

אחרי פייט גדול: עופר ברקוביץ הפסיד את הקרב על ראשות העיר

ברקוביץ, שהפסיד בכ-6,000 קולות לליאון, אמר הלילה מול המון של פעילים: "החילונים ניצחו, הדתיים ניצחו, הימנים ניצחו, השמאלנים ניצחו. כל ירושלים ניצחה היום ואף אחד לא ייקח לכם את הניצחון הזה"

פורסם בתאריך: 14.11.18 01:57

אחרי ערב מורט עצבים ולמרות פייט גדול – עופר ברקוביץ הפסיד את הקרב על ראשות העיר לטובת משה ליאון. לפי התוצאות למשה ליאון הצביעו 109,472 קולות, המהווים – 54.45 אחוזים; ואילו לעופר ברקוביץ הצביעו 102,944 קולות, המהווים 48.46 אחוזים. הפער לטובת ליאון עומד על 6,528 קולות. נותרו 9,106 מעטפות כפולות, מתוכן 3,200 קולות חיילים, השאר נכים, שוטרים ואסירים.

מספר בעלי זכות בחירה עמד על 638,065; מספר מצביעים בפועל – 213,994; מספר הקולות הפסולים – 1578; מספר הקולות הכשרים – 212,416. אחוז ההצבעה בסיבוב השני בירושלים עומד על 33.2 אחוזים.



כשעה קלה לאחר שנודעו תוצאות הבחירות לראשות העיר ירושלים הגיע ברקוביץ לאולם קדמא ממילא, שם התקבצו פעילים רבים של התעוררות ומתנדבים מרחבי ירושלים. "אני אתחיל במשפט שכבר אמרתי – החילונים ניצחו, הדתיים ניצחו, הימנים ניצחו, השמאלנים ניצחו", כך אמר ברקוביץ לקולות תשואותיהם של הפעילים. "כל ירושלים ניצחה היום ואף אחד לא ייקח לכם את הניצחון הזה. עם הפנים המאירות, הדרך הישירה, התקווה, האמונה, השמחה, הערכים. זה הניצחון שלנו חברים".




"אני מתרגש מאוד-מאוד", אמר ברקוביץ. "נכון, כרגע התוצאות נראות לא טובות. אני באמת מאמין במה שעשינו כאן. הנחנו כאן יסודות לתקווה ישראלית חדשה. אני חושב שלא סתם ירושלים היא בירת ישראל ועם היהודי. לא סתם כל כך הרבה לבבות גדולים התכנסו ביחד כדי לפעול ולקחת אחריות. לא קורה במקומות אחרים אלא כאן – מול ההיסטוריה שלנו מול חומות העיר העתיקה. אנחנו שומעים את התוצאות, יש עוד את קולות החיילים ויש גם לא מעט אי סדרים שאנחנו בודקים ועוד נבדוק בבוקר".

"לא סתם התרענו שמולנו עומד כוח שלא בוחל באמצעים", הוסיף ברקוביץ. "אנחנו נבדוק את הדברים ואנחנו לא מוותרים על הסיכוי לניצחון. אנחנו אנשי חוק, תמיד פעלנו לפי החוק ואמנם לא קצרנו פירות, אבל לא נוותר. יש כאן באמת עוצמה שבאמת היה לי קשה לדמיין".

לבסוף הודה ברקוביץ לפעילים: "תודה עמוקה לכל האנשים שתמכו ועשו. זה לא היה יכול לקרות ללא כל אחד מכם. זו דרך משותפת ורק עם השותפות הזו הגענו למה שהגענו. גם אם נפסיד אנחנו לא מוותרים. אנחנו רק מתחילים. אנחנו נמשיך לעשות הכל בשביל העיר המדהימה שלנו. נעשה כל מה שאפשר בשביל העיר האהובה שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. לחיפאי הטיפשון

    יברך מי? עסקן בשקל? שכל מי שהצביע לו לא הצביע לרשימה של ש"ס?
    תשאר בחיפה ואל תדבר בשם הירושלמים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליאון דרעי גפני ברקת אלקין ליברמן בעלי העסקים שנרתמו וירושלמים שמקווים שידאגו להם…בהצלחה

  3. ירושלמית

    רואים שהוא לא מתאים להיות ראש עיר, לא יודע להפסיד, לפרגן ולאחל הצלחה למועמד שניצח.
    הוא עוד צריך לגדול.

  4. ירושלמי

    נצחון ענק לברקוביץ שהוכיח כושר ארגון וכושר מנהיגות.
    הוא עוד יהיה ראש עירית ירושלים, אם לא עכשיו, בבחירות הבאות.

  5. אבי לא פראיר

    עופר ניסה לסכסך את הציבור הירושלמי בהפחדות שווא, ירושלים נפלה!!!! ועוד פייק פרסומות בשם מטה ליאון כאילו הם צוהלים על נפילת השכונות המעורבות, ועל כך גם הוגשה נגדו תלונה במשטרה…. אבל הציבור הירושלמי הוכיח שהוא בורח ממכפישים ומסכסכים למיניהם, וחושב שגם לגפני דרעי וליברמן יש זכות דמוקרטית להתערב בתהליכים פוליטיים מקובלים, אלא שעופר כמו שמאלן קיצוני ופאנאטי סבור שלימניים/ חרדים אין זכויות במדינה הזאת, ולא רק זה, אלא שעם כל אירגוני השמאל/ליברלים/פלורליסטיים שנרתמו עימו לייצר פייק מהפך בעיר, שכנעו באמצעים כספיים 14000 סטודנטים שלומדים שנה שנתיים בירושלים להעביר את כתובתם ולהחליט עבור תושבי העיר הקבועים את גורל העיר, שחצנות שמאלנית במיטבה

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמות ההשמצות והשקרים שיצאו ממך עכשיו וממטה ליאון, סרטונים מפוברקים, הודעות שקריות לתושבי העיר, אכן הצליחו להשפיע על ההמון. מי שאמר על ליאון שהוא בובה זה דרעי – שאמר שש"ס בעלי הבית, ולא ליאון… מי שאמר "לכבוש" את השכונות המעורבות זה אחד מבכירי דגל התורה. קמפיין רבוי השקרים של ליאון, רק מראה לאיזה תהומות ירושלים הדרדרה עם אדם כזה ישב על כסא ראש העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר