אייל זמיר (צילום: עידו בן שחר)
אייל זמיר (צילום: עידו בן שחר)

אייל זמיר – מאמן כושר אישי ומאמן ריצה בירושלים

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:52

גיל: 50, נשוי +4
תארים: מוסמך מכון וינגייט: מאמן כושר ובריאות, מאמן כושר אישי, מאמן קטינים, מאמן ברצועות אימון. מוסמך קמפוס שיאים ובית הספר למקצועות הספורט: מאמן ריצה, מדריך טריאתלון, מאמן OUTDOOR. מאמן קבוצת הריצה של "בית הנשיא" מאמן קבוצת הריצה של מתנ"ס זיו. מאמן קבוצות ריצה של משטרת ישראל במסגרת "מיזם בריאות".
מכון כושר: מאמן בבית הלקוח בחוץ בפארקים, באצטדיון, בחדר הכושר פיליפ לאון למבוגרים וגם בחדר כושר לילדים ועוד.

 

אייל זמיר (צילום: מרתון מדברי אילת)

אייל זמיר (צילום: מרתון מדברי אילת)

איך הגעת אל עולם הכושר: אני ספורטאי פעיל, רץ ריצות ארוכות ומרתונים מגיל 17.מתחרה בתחרויות ריצה וטריאתלון [שחיה רכיבה ריצה].
רצתי 7 מרתונים וסיימתי 5 תחרויות איש הברזל "IRONMAN" בארץ ובחו"ל.
לאחר שרות כלוחם בימ"מ, מילואים ביחידה המטכלית לאבטחת בכירים ו כ20 שנה מנהל בעסק משפחתי החלטתי לעשות שינוי ולעסוק רק בספורט שהוא דרך החיים שלי מאז ומתמיד וזאת כיוון שאני רואה את הייעוד והשליחות שלי בלעזור לאנשים להשיג את מטרותיהם דרך יצירת שגרת פעילות ספורטיבית כאורח חיים ולשפר את הבריאות שלהם דרכו, הידע מהלימודים בשילוב המקצועיות וניסיון של מעל ל—30 שנה כספורטאי מאפשרים לי להבין ולהתאים את האימון לפי צרכיו האישיים של המתאמן ולתת לו כלים רבים להצלחה.

 

 

סוג האימונים: מאמן אישי לכל הגילאים: אימונים לגיל השלישי שיקום וחיזוק הגוף, אימוני זוגות, אימוני ילדים ונוער, אימוני קבוצות ובניית תוכניות אימון.
אני מאמין (המוטו שלי): שספורט זה דרך חיים והנוסחה לבריאות ואיכות חיים. כל אחד יכול ובכל גיל להצליח לשלב ספורט בחייו ולהשיג את מטרותיו, יחד עם אמונה, התמדה ודבקות במטרה ובעזרת הליווי המקצועי שלי ע"י בניית תוכנית אימונים אישית שאותה אני מתאים לכל אחד לפי יכולתו וצרכיו.
האימון האישי מאפשר מיקוד בצרכים של המתאמן וניצול מקסימלי של הזמן המוקצה לאימון ובכך להשיג את התוצאות והיעדים שבחר בהדרגה ואני אחראי שגם בכיף ובהנאה. אני מקצועי, קשוב, יצרתי בעל סבלנות וחוש הומור, האימונים שלי מגוונים ואני מגיע עם ציוד רב לאימון.
יצירת קשר:
מייל. [email protected]
טל. 054-3194222
פייסבוק. אייל זמיר-מאמן כושר אישי מאמן ריצה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר