מחנה אסדה (צילום: גיל אבירם)
מחנה אסדה (צילום: גיל אבירם)

זוג המסעדנים הירושלמים שצמחו דווקא בקורונה: "במהלך המשבר גילינו את היכולות החזקות שלנו"

דווקאי אחרי שהקורונה טלטלה את עולם המסעדנות, ירון ואתי ישפה החליטו ללכת על מקום חדש ומסקרן. "הגענו להבנה שיש מצב נתון ואיתו צריכים עכשיו להתמודד"

פורסם בתאריך: 23.7.21 09:58

ירון ואתי ישפה, זוג מסעדנים מוכר ומצליח מהעיר, לא האמינו שדווקא הקורונה, שטלטלה את עולם המסעדנות וגרמה להמון מסעדות לסגור את שעריהן, תהיה נקודת הפתיחה הכי טובה עבורם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחרי ששנים הם מנהלים את אחת המסעדות המצליחות בעיר, משבר הקורונה הביא את הזוג ישפה לחישוב מסלול מחדש. "הגענו להבנה שיש מצב נתון ואיתו צריכים עכשיו להתמודד", אומר ירון ל"כל העיר" ומוסיף: "דווקא במהלך הקורונה גילינו את היכולות החזקות שלנו. יש לנו מקום מאוד מצליח בעיר, אז כשהגיעה הקורונה שינינו חשיבה, יצאנו מהקופסא והבנו שמה שהיה כבר לא יהיה. עשינו סיעור מוחות, ניסינו להבין מה עושים עכשיו וזה מה שהציל אותנו".

השניים החליטו שהם הולכים על הגשה של בשר וואגיו, נתחי בקר ישראלים מובחרים, ואיתו מרכיבים את המנות שיוצאות. "מכיוון שמדובר בנתחים שלמים, ואחרי השימוש בבשר לסטייקים נשארנו עם שאריות בשר נהדרות, המצאנו מנות חדשות שהקהל עף עליהן", מסביר ירון. "הקהל הירושלמי נפתח לטעמים חדשים של בשר והתחלנו למכור מנות שקודם לא חשבנו לעשות"

טרנד החלה הקלועה שמפוצצת בבשר מהביל הגיע גם לכאן והשניים עבדו על מתכון לחלה שתותאם עבורם, ואיתה מנות שיותאמו לה, "הקהל הצביע ברגליים ובכל יום הוצאנו עוד ועוד מנות בלחמנייה או בקערית והבנו שיש לנו מוצר מנצח ביד שחייבים לפתח".


מחנה אסדה. צילום גיל אבירם

מחנה אסדה (צילום: גיל אבירם)

ובכל זאת, קורונה. מסעדות מסביבכם נסגרות, זה לא מלחיץ?

"מאוד. יש לנו לא מעט חברים בתחום שזעקו לשמיים, אבל עם זאת אם לא מעיזים לא מנצחים. התגובות שקיבלנו לאורך כל התקופה וההבנה שיש לנו משהו טוב הביאו את האומץ לנסות ולעשות".

השבוע הם פתחו את "מחנה אסדה" מסעדה קטנה, צדדית וצבעונית בלב רחוב אגריפס, שלמעשה מביאה את המנות שיצאו אז במשלוחים לקהל שרוצה אותן כאן ועכשיו. הטעמים נהדרים, הצבעוניות שולטת והווייב צעיר ונעים, תוסיפו לזה שירותיות וחיוך רחב של ירון ואתי ותקבלו מוצר מוגמר ומהודק.


מחנה אסדה. צילום גיל אבירם

מחנה אסדה. צילום גיל אבירם


"קראנו למקום מחנה אסדה בגלל השייכות לשוק מחנה יהודה כמובן ולבשר האסאדו. יצאנו להרצה והתגובות היו מדהימות. הרעיון הוא כמובן לפתח את המוצרים, להגדיל את המנות בתפריט ולצאת עם המקום לסניפים נוספים", מסביר ירון. "זה לגמרי החלום, ואני מאמין גדול בלהגשים חלומות".



 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפאל מרדכי

    מקום ממש מהמם שירות מצויין והכי חשוב אני נקי וטעים ממליץ בחום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר