רשת קשטן (צילום: פרטי)
רשת קשטן (צילום: פרטי)

מעדניות קשטן בירושלים: חו"ל זה כאן

אם אתם אוהבים לעשות קניות בחו"ל ולהביא מעדנים שונים, היום תוכלו להשיג הכל ממש קרוב לבית ובמחירים זולים. רשת המעדניות קשטן - KASHTAN DELI - היא מעצמה קולינרית המציעה מבחר ענק של מוצרי מזון לא כשרים בשישה סניפים בירושלים והסביבה

פורסם בתאריך: 8.2.19 14:24

חו"ל זה כאן. לרשת המעדניות Kashtan Deli, המתמחה במוצרי מזון (לא כשר) מחו"ל 6 סניפים בירושלים והסביבה והיד עוד נטויה. ישראלים שאינם שומרי כשרות יכולים ליהנות מרשת מעדניות קשטן בירושלים בה ניתן למצוא דליקטסים מחו"ל בטעמים שלא הכרתם. מי שחשקה נפשו במוצרים מיוחדים שאין במרכולים וברשתות השיווק הגדולות, מוזמן להיכנס לאחת ממעדניות הרשת ולהפוך את חווית האוכל למרגשת יותר. ב-Kashtan Deli מבחר מפנק של גבינות איכותיות מהטובות בעולם, חמאות מעולות, לחמי שאור ושיפון, בשר משובח, דגים מעושנים וכבושים, מבחר פירות ים כמו שרימפס קלאמרי ועוד, ירקות קפואים, פירות אקזוטיים קפואים כמו ליצ'י, פירות יער, תות שדה, מנגו ועוד, מחלקת יינות מעולים ולא כשרים מיקבים אירופאים, סוגי פסטה המיובאים מאיטליה, ממרחים איכותיים, שמני זית מבתי הבד הטובים בעולם,  ועוד הפתעות ומעדנים משובחים.

רשת קשטן (צילום: פרטי)

רשת קשטן (צילום: פרטי)

"המחירים שלנו אטרקטיביים מאוד. למרות שאנו מתמחים במכירת מוצרים איכותיים מיובאים מחו"ל אנו מקפידים על מחירים הוגנים. כך לגבי יינות בוטיק מניו זילנד או פסטה מאיטליה, אצלנו נמכרים בשרים לא כשרים שקשה למצוא בסופר ונקניקים משובחים", אומר איגור אייזנברג מבעלי הרשת.

מה כל כך מיוחד ב-Kashtan Deli?

מסתבר שיש שוק עצום למוצרי מזון ודליקטסים המגיעים מאירופה, מוצרי מזון איכותיים ברמה גבוהה כמו גבינות קשות וגבינות רכות מיוחדות, חמאות אירופאיות, יינות ואלכוהול, קוויאר אדום וקוויאר שחור, דגים מעושנים ומלוחים, פירות ים, נקניקים, פסטות איטלקיות, שוקולדים באיכות גבוהה, לחמים טובים ועוד. אלו מוצרים שאנשים נוסעים לחו"ל כדי לקנות. לאחר תחקיר מקיף שערכנו מצאנו חברות דרכן ניתן לרכוש מוצרים שאי אפשר למצוא בסופרים הרגילים. יש בירושלים והסביבה קהל עצום הצמא למוצרי מזון מיוחדים באיכות גבוהה".

רשת קשטן (צילום: פרטי)

רשת קשטן (צילום: פרטי)

מתי פתחתם את המעדנייה הראשונה?

לפני כ-16 שנה. ויקטור בן הדוד שלי ואני עבדנו בעבודות מזדמנות עם השחרור מצה"ל וכל הזמן שאפנו לעיסוק ארוך טווח שנוכל להתקדם ולהתפתח איתו. יום אחד הזדמנו במקרה למרכז המסחרי בגילה וראינו חנות קטנה מוצעת להשכרה. הרעיון היה לפתוח מעדנייה לא כשרה לתושבי השכונה והאזור שרוצים מוצרים מחו"ל ומהארץ ושכשרות לא ממש חשובה להם. זיהינו את הביקוש למוצרים לא כשרים דווקא בעיר כמו ירושלים. הרבה ישראלים מגיעים אלינו לרשת שמבקשים לרכוש מזון ייחודי ואחר שלא מוצאים בכל סופר.

איך התקבלה החנות הראשונה?

החנות הראשונה ששכרנו בגילה היתה בסה"כ 80 מטר אבל המוצרים שנמכרו במעדנייה משכו יותר ויותר אנשים. עיצוב החנות כמו בחו"ל והמגוון למוצרי מזון מחו"ל התקבלו באהבה רבה. לאחרונה עברנו לחנות גדולה וחדישה יותר בגילה.

רשת קשטן (צילום: פרטי)

רשת קשטן (צילום: פרטי)

ומאז התרחבתם?

כיום מונה הרשת  6 מעדניות משגשגות ופורחות בירושלים והסביבה בהן מבחר ענק של מוצרי מזון המיובאים מהעולם. עם הזמן גילינו שיש ביקוש למוצרים שאנחנו מייבאים ואז פתחנו את המעדנייה השנייה במודיעין לפני כ-13 שנה. לפני כ-9 שנים פתחנו את הסניף באזור יד חרוצים בתלפיות, החנות בפסגת זאב חוגגת עוד מעט 4 שנים ולפני כשנה פתחנו סניף נוסף בפסגת זאב. בנוסף יש לנו זכיין באזור בית שמש. היתרון המרכזי בלהחזיק מספר סניפים הוא שאפשר ללחוץ על הספקים להשיג מחירים נמוכים יותר עבור הצרכנים שלנו ואכן המחירים שלנו במעדניות אטרקטיביים הרבה יותר ממעדניות אחרות.

רשת קשטן (צילום: פרטי)

רשת קשטן (צילום: פרטי)

מי הלקוחות שלכם ?

בירושלים יש מגוון אוכלוסיות מדתות שונות, כך שמגיעים אלינו נוצרים ומוסלמים, דיפלומטים מחו"ל, קונסולים, כמובן קהל מהמגזר הרוסי, ישראלים שאוהבים מוצרים איכותיים מחו"ל  ומתוצרת הארץ ולא מסתפקים במוצרים הרגילים שמוכרים בסופר, כאלה שהכשרות לא מדברת אליהם. הלקוחות שלנו די מגוונים. חשוב לציין שעל כל המוצרים יש כיתוב בעברית וברוסית, כך שמי שנכנס לא מתבלבל, הכל קריא גם למי שאינו רוסי.

מה התכניות לעתיד?

להגיע לנקודות נוספות ברחבי הארץ. להתרחב ולהתפתח אבל לאט לאט.

 

רשת מעדניות קשטן -Kashtan Deli – מעצמה קולינרית בירושלים והסביבה

צביה ויצחק 800, גילה, ירושלים. טל. 02-6766830

יד חרוצים 3, תלפיות, ירושלים. טל. 077-4075007

סניפים נוספים: פסגת זאב, בית שמש, מודיעין

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר