שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)
שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)

שף פרטי בירושלים: תכירו את דוד כהן

הוא יגיע אליכם כשף פרטי או יארח לארוחה פרטית בביתו, יארגן עבורכם מגשי אירוח לאירועים גדולים, יעביר סדנאות בישול חוויתיות ויסייר איתכם בשווקים בסיורי אוכל בירושלים. שף דוד כהן, שף פרטי בירושלים, חבר באיגוד השפים העולמי, שמפתיע בחוויה קולינרית של טעמים, ניחוחות וצבעים

פורסם בתאריך: 10.3.19 15:13

הסיפור של דוד כהן מתחיל בילדותו במרוקו, בה גדל, וממשיך לאחר עלייתו לישראל, יחד עם הבישולים של משפחתו. המשפחה שהגיעה לארץ הביאה עימה את האוכל המרוקאי בשיא תפארתו והייתה לכהן להשראה במהלך שנות התבגרותו.

בתור ילד קטן בבית בו אימו ואחיותיו היו מבשלות, גדל כהן לתוך חגיגה של צבעים, ריחות וטעמים שמלווים עד היום את סיפור המקום שממנו הגיע. עם הייחודיות של המאכלים אליהם נחשף בבית לצד המאכלים מהמטבח האירופאי ובפרט האיטלקי, וכמובן אלה של המטבח הישראלי, החל במהלך השנים שף דוד כהן להתנסות בשילובי טעמים לא צפויים שיצרו מנות מיוחדות וקסומות, פרי מוחו היצירתי.

שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)

שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)

"המפגש הראשון שהסועדים שלי באים איתו במגע הוא הריח של התבשילים, אחר כך הם רואים את הצבעוניות של המנות שיוצאות, ולבסוף הם נהנים מהטעמים המיוחדים, עליהם אני מקפיד ודואג שתמיד יגיעו עם איזה טוויסט מעניין", מספר כהן, חבר באיגוד השפים העולמי, עם חיוך גדול על פניו. "הריחות, הצבעים והטעמים הם כולם ביטוי של החושים שלנו, והשימוש בכל החושים הוא זה שיוצר את החוויה המושלמת, אותה אני מבקש להציע לסועדים אצלי".

שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)

שף דוד כהן (צילום: שלומי כהן)

את המנות המדהימות אותן מכין שף דוד כהן תוכלו למצוא בביתו, בו הוא מארח כל מי שמעוניין לבוא לטעום בישול ביתי אסלי, תוצר התשוקה שלו. כחלק מהחוויה אותה מציע דוד, הוא מבקש להביא את האוכל הביתי בו הוא מתמחה, לסביבה הטבעית שלו – הבית שלו. את האורחים הוא מארח על השולחן בביתו ודואג לכסות כל סנטימטר פנוי מהשולחן במנות טעימות אותן הוא מכין באהבה ובהתרגשות לכל הסועדים.

"אני מכניס אנשים אליי הביתה, נותן להם לטעום מאכלים, תבלינים ושילובים מיוחדים שהם לא טעמו קודם לכן, אני פותח בפניהם עולם שלם של צבעים מלאים בגוונים של אדום וירוק, זה חלק מההנאה שלי, לשבור מוסכמויות ולהראות לאנשים איך אפשר לשלב בין דברים שהם לא תיארו לעצמם שהולכים ביחד". משתף כהן בהתרגשות.

 

שף דוד כהן (צילום: פרטי)

את המאכלים שתמצאו אצל השף כהן כהן במטבח לא תוכלו למצוא בכל מקום, הטעמים בעלי התיבול המיוחד הם חלק מהשילוב הפנטסטי אותו הוא יוצר במטבח. חגיגה של צבעים וטעמים המשתלבים כולם אל תוך הצלחת שלכם ומעניקים לכם חוויה יוצאת דופן וכזו שלא משאירה אף אחד אדיש.

בין המנות המעולות שתמצאו אצל כהן במטבח: חמישה סוגי בשר בקר בבישול משתנה, חמש מנות של דגים לבחירתכם, עשרה סוגי אורז, מספר גדול של סלטים מרוקאים מפתיעים, תבלינים, צבעים וניחוחות שיחזירו אתכם הביתה גם אם נולדתם בפולין וגם אם במרוקו.

לחווית הקולינריה הייחודית אותה מציע כהן, תוכלו להוסיף סיור יחד איתו, ברחובות ובשווקים של ירושלים. אותם שווקים בהם הוא קונה את כל המצרכים וחומרי הגלם, עבור המנות שאותן תזכו לאכול לאחר מכן  בביתו. יחד, תסיירו בשוק מחנה יהודה ותלמדו את כל סודותיה של העיר ושל מוכרי הבאסטות.

"אני מסתובב כבר 40 שנה בשווקים של ירושלים ומכיר את כל ההיסטוריה של העיר, ואני נהנה להציג את הסיפור שלי כחלק מתושב העיר ומההיסטוריה שלה", מציין כהן. "אני מכיר פה כל באסטה, כל מוכר, ויודע למי יש את הסחורה הטובה ביותר ואת המחירים השווים ביותר, ככה גם אני משיג את הפרודוקטים הטובים ביותר עבור הבישולים המיוחדים שלי".

נוסף על האירוח הנפלא שמציע דוד בביתו הוא מציע גם שירות שף פרטי עד הבית. במסגרת השירות הוא מגיע עד לבית לקוחותיו ומבשל להם ארוחה מעולה על פי בחירתם.

כמו כן, למי שאין לו זמן לבשל בעצמו ורוצה להזמין אוכל טעים במהלך היום לילדים או לעצמו, ניתן לדבר עם דוד שיכין לכם ארוחה לכל אירוע ויגיע עם כל המגשים והתבניות כבר מוכנים לסעודה.

שף דוד כהן (צילום: פרטי)

אילנית, יועצת עסקית לתחום התיירות, מספרת על המפגש עם שף דוד כהן: "את דוד פגשתי כשהגיע לקורס תיירות ויזמות אשר הנחיתי במט"י ירושלים. הוא הגיע בז'קט שף לבן עם כיפה תואמת וחיוך מבוייש על פניו. "סליחה על האיחור, אמר, "הכנתי אוכל לילדים שזו הארוחה החמה שלהם ביום, לא יכולתי לעזוב אותם באמצע". זו תמצית המשמעות של דוד כהן – לשמח אנשים באמצעות צבעים, ריחות, טעמים והפעלת כל החושים. בתום הקורס החלטתי לבחון את הכישורים שכולנו שמענו עליהם ומדי פעם התענגנו עליהם בשיעורים והזמנתי את דוד להעביר סדנת בישול בביתנו עם הילדים. המטרה הייתה ערב חוויתי ותקווה שאבשל קצת יותר טוב. רצה הגורל ונאלצתי להישאר במשרד בעוד משפחתי והנכדה המתוקה שלנו מבלים במטבח עם דוד ומכינים מטעמים. שבתי עייפה הביתה ועל השיש המתינו סירים על גבי סירים מלאים בכל טוב ונכדה אחת קטנה עם חיוך גדול וקערת אורז ספרדי (כפי שדאגה לעדכן אותי) שדוד הכין בשבילה. אז אם אתם רוצים להיזכר בטעמים של בית, להרגיש בית ולעבוד קצת פחות קשה, עשו לעצמכם טובה. התקשרו אליו".

לחוויה משפחתית מיוחדת בזווית שונה וייחודית, דוד ישמח להפתיע אתכם עם חוויה קולינרית צבעונית ומיוחדת המתאימה לכל המשפחה.

 

 

טלפון: 054-3181761

כתובת: מגיע לכל אזור ירושלים והסביבה

 לפייסבוק שף דוד כהן

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר