הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)
הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ג'חנון בירושלים: הג'חנון של קורין – תטעמו תתמכרו

ג'חנון בירושלים, סחוג ירוק חריף, רסק עגבניות, קובנה, חילבה, ביצה קשה - קורין יוסף תכין לכם את הג'חנון של קורין, שתבינו מה זה פינוק מושלם לשבת

פורסם בתאריך: 9.3.19 22:21

שולחן של שבת בבוקר, ג'חנון בירושלים טרי וריחני מתמוסס בפה, טבול במעט או הרבה סחוג ירוק ירוק וחריף – תלוי איך אתם אוהבים, לצד סלט של עגבניות טריות מרוסקות, קובנה אוורירית, רוטב חילבה מוקצף, ביצים קשות, חמוצים… ככה פותחים את היום. אם גם אצלכם שבת בלי ג'חנון היא לא שבת כדאי שתקראו איך הפכה קורין יוסף מהר חומה למגלגלת הג'חנון הביתי העסוקה בעיר, עם הג'חנון של קורין.

קורין, בת 33 נשואה + 2, שגם היא כמו רבים רכשה מדי שבוע ג'חנון קפוא בסופר לארוחה המשפחתית. "במהלך אחת מארוחות הבוקר שלנו אמרתי לבעלי שבא לי לנסות להכין בבית ג'חנון שיהיה ביתי, ולא מוצר קפוא עתיר חומרים משמרים. בתחילה הכנתי כמויות קטנות, חילקתי לחברים ומשפחה כדי לקבל פידבק. התגובות היו מעולות וכולם הפצירו בי להכין ולהתחיל למכור. השלב הבא היה להעלות פוסט לפייסבוק לפני כשנתיים וכך התחלנו להתגלגל. לאט לאט צברתי לקוחות ביניהם רבים שמזמינים מדי שבוע באופן קבוע. השלב הבא היה ללמוד להכין קובנה טעימה ובימים אלו אני שולחת לנסיינים שלי מלוואח תוצרת בית שהתחלתי לעבוד עליו".

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

היא מכינה מדי שבוע למעלה מ-10 ק"ג ג'חנון ומעידה בחיוך כי "זה לא מספיק. תמיד יתקשרו לקוחות שנזכרים ברגע האחרון ומתחננים ואז אני מוכרת את האחרונים ששמרתי למשפחה שלי. בדרך כלל אני מבקשת להזמין עד חמישי בבוקר אבל אני לא יכולה לסרב ללקוחות שמתקשרים בשישי בבוקר ומבקשים ג'חנון לשבת ועוד אומרים שזה לילדים. יש לי לקוחה שבכל פעם שהיא מבקרת את הבת שלה באילת היא לוקחת עבורה כמות המספיקה לחודש של פינוק, ולוקחת לה כל הדרך מירושלים לאילת את הג'חנון של קורין".

מתכונים של מטעמים תימניים אותנטיים זה משהו שבא מהבית?
"בכלל לא. אנחנו מאוד אוהבים את המעדנים האלו לארוחת הבוקר שלנו ומסתבר שבהרבה בתים בירושלים והאזור אוהבים גם. ג'חנון, קובנה ומלוואח הם מעדנים כל כך טעימים ומנחמים. נותנים לך אנרגיה לכל השבוע".

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מהיכן הידע?
"התחלתי להתנסות עם מתכונים שלקחתי מהיוטיוב. עם הזמן סיגלתי לעצמי כישורים ולמדתי איך לעשות את זה טוב יותר מפעם לפעם הן בצורת הבצק והן בצורת הגלגול. התחלתי להכין סחוג, רסק עגבניות וחילבה שזה מתכון לא פשוט אבל כיוון שזו אהבה יותר מאשר פרנסה אני כל הזמן רוצה להשתכלל".

האם נדרשה ממך היערכות מיוחדת?
"בהחלט. נתחיל מזה שבאופן אישי הייתי צריכה להתכונן לימים ארוכים יותר ועמוסים יותר, השקעה של שעות עבודה רבות. אני קמה בחמש וחצי ליום שיסתיים בחצות. מעבר לזה רכשנו מקפיא ותנור נוספים שנוכל לאחסן את המוצרים עד יום האיסוף. שריינתי את בעלי להיות המסיע לבתי הלקוחות וכשהוא לא יכול אני מגייסת את חמי וחמותי שגרים לידי או בני משפחה אחרים. יש פה מערך שלם שנעשה באהבה".

איך הירושלמים אוהבים את הג'חנון שלהם?
"עם הרבה סחוג ורסק עגבניות טרי שאני מכינה הכל תוצרת בית. אין כאן חומרים משמרים ואין הקפאות לאורך זמן. מדובר במוצר שהוא ביתי כמו שהסבתות עשו פעם. לא פעם מגיע לקוח שאומר לי 'החזרת אותי לבית סבתא שלי' או 'עשית לי את השבת עם מטעמים מבית אמא' וזה הכיף, להמשיך ולגרום לאנשים אושר והנאה דרך האוכל שלי. הילדים שלי אוהבים לפתוח את הג'חנון ולמרוח גבינה או שוקולד למריחה ולגלגל חזרה כך שכל אחד יכול לקחת את הג'חנון, הקובנה או המלוואח ולאכול בדרך שהוא הכי אוהב".

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הג'חנון של קורין (צילום: יובל כהן אהרונוב)

את נהנית?
"מכל רגע. במהלך השבוע אני מגלגלת ג'חנון ואחראית על ההזמנות ובימי שישי בעלי יוצא לסבב משלוחים. לפעמים אני מקבלת הזמנות לארוחות בוקר שלמות וזה דורש ממני היערכות מראש וגיוס עזרה מבני משפחה. מודה שזה לא פשוט לתמרן בין גידול ילדים לניהול עסק אבל אם שומרים על לוח זמנים קבוע מראש אפשר לעשות הכל. אני אוהבת את זה. פשוט אוהבת. חשוב לי שהלקוחות שלי יקבלו יחס חם שירות טוב, מוצר איכותי ולכן אני משקיעה את כל כולי בהכנה ובאפייה".

הג'חנון של קורין

קורין יוסף – להזמנות עד יום חמישי – 052-4559557

לפייסבוק הג'חנון של קורין – תטעמו תתמכרו

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיה

    אלופת האלופות הג'חנון הכי טעים שטעמתי אי פעם!!!מזמינה קבוע אצל קורין

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר