הופעות בירושלים, בית קפה, מסעדה ובוטיק אופנה: הכירו את נוקטורנו

כשמחפשים מקום מיוחד להופעות בירושלים, שהוא הרבה מעבר לזה - באים לנוקטורנו. מוסד קולינרי-תרבותי מגה שיקי, מסעדה חלבית, צמחונית וטבעונית, ובערב הופך לבר תוסס עם הופעות חיות בז'אנרים שונים, מרצים על הבר, מפגשים בנושאים מרתקים, אירועים מיוחדים, מסיבות ועוד, כשהקומה העליונה משמשת גלריה לאופנה בוטיקית במיוחד

פורסם בתאריך: 26.3.19 15:23

אין ירושלמי שלא מכיר את בית הקפה/מסעדה הוותיק נוקטורנו, הידוע כבר 24 שנים כמוסד תרבות ואמנות בו נוהגים לבלות כל בלייני ירושלים. נוקטורנו שוכן בלב מרכז העיר במדרחוב בצלאל 7 במתחם בעל עיצוב ייחודי, הכולל שלוש קומות שיספקו לכם חוויה תרבותית בלתי נשכחת. בקומת הכניסה נמצאת המסעדה, בה תיהנו מאוכל מוקפד ואיכותי, לאחר מכן תוכלו לעלות מספר מדרגות לקומה העליונה המדהימה ביופייה, בה נמצאים בוטיקים שיקיים של מעצבות אופנה ותכשיטים ירושלמיות. ולקראת הערב, תרדו כמה מדרגות לנוקטורנו Live ותכנסו הישר לתוך חוויה קסומה מעולם אחר, של מוזיקה, אורות אפלוליים ובירות ואלכוהול על הבר. מידי חודש מושקת תערוכה חדשה של אמנות פלסטית על קירות שלושת המפלסים של המתחם ומתוכן נבחרת תמונה מייצגת הזוכה לעטר את תוכניית האירועים החודשית. מעת לעת מתקיימים אירועים כמו מאסטר קלאס בשיתוף מחלקת האמנות הפלסטית בעיריית ירושלים, אאוטליין בשיתוף גלריית ביתא ורוח חדשה, ועוד.

הגלריה בנוקטורנו (צילום: הגר חיימוב)

הגלריה בנוקטורנו (צילום: הגר חיימוב)

'נוקטורנו' התחיל בתור בית קפה קטן בשכונות נחלאות אשר היווה מקום מפגש לאנשי רוח וסטודנטים לאמנות. כיום, בזכות המעבר לפני 6 שנים למתחם הגדול מצדו השני של הבניין, בזכות העיצוב הקסום, מופעי התרבות ויצירות האמנות שעל כתליו, האווירה המשפחתית והאוכל המשובח, המקום הפך למקום מפגש אולטימטיבי לתושבי ירושלים, לסטודנטים ומרצים של בצלאל, תלמידי בתי הספר השונים לאמנות בעיר, לסופרים ועיתונאים וכמובן לתיירים מחו"ל ומכל רחבי הארץ.

סלט קפרזה, נוקטורנו (צילום: יונתן סטרייר)

סלט קפרזה, נוקטורנו (צילום: יונתן סטרייר)

בנוקטורנו מטבח חלבי, צמחוני, וטבעוני כשר וכל המנות נעשות במקום, מחומרי הגלם הטריים והמשובחים ביותר אשר מגיעים מדי בוקר מהשווקים. נוקטורנו היה מחלוצי המטבח הטבעוני, והגיש מנות טבעוניות מגוונות עוד לפני שהדבר הפך לטרנד. לכן, תוכלו למצוא בתפריט מגוון עשיר ומושקע של מנות טבעוניות הכולל בין היתר ארוחות בוקר עם מגוון תוספות, שקשוקה, המבורגר, שווארמה, קישים, פסטות, סלטים, קינוחים, ועוד מגוון מנות ללא שימוש במוצרים מן החי, ובעצם את רוב התפריט ניתן לטבען. וזאת בנוסף לתפריט עשיר הכולל דגים מעושנים, גבינות משובחות, סלטי שוק טריים, פסטות איכותיות, מאפים וקינוחים שנמסים בפה. וכמובן קפה איכותי שהבלנד שלו מיוצר במיוחד עבור הנוקטורנו.

על הבר נוקטורנו (צילום: בנימין טוויטו)

על הבר נוקטורנו (צילום: בנימין טוויטו)

בחלל התרבות נוקטורנו Live, יש כ-100 מקומות ישיבה סביב שולחנות ובר עצום, והוא מאובזר בכל מערכות הסאונד והאקוסטיקה המתקדמות שם מתקיימים ליינים של הופעות מוזיקה, פואטרי סלאם, ריקודים, הרצאות על הבר, סטנדאפ, מסיבות וערבי קונספט. במקום מתארחים טובי האמנים בארץ וביניהם יהלי סובול, עלמה זוהר, אמיר לב, אפרת גוש, אריק ברמן, איה כורם, מיקה קרני, חמי רודנר, דנה ברגר, ענת מלמוד, האחיות ג'משיד, מיכאל ושמרית גריילסאמר, פואטרי סלאם ישראל, הרכבים כמו דה פז בנד, לוסיל קרו והרשימה עוד ארוכה. בנוסף, מתקיימות בנוקטורנו הרצאות על הבר עם מיטב המרצים בארץ וכן השקות ספרים, ופעם בחודש עולה על הבמה ליין דראג עם ההרכב המצליח 'צחוקים רצח'.  וכמובן, בכל המועדים המיוחדים בשנה, מתקיימות הופעות מקפיצות. כל ההופעות מגוונות, בכל יום קורה משהו אחר ובקיצור – בנוקטורנו Live אף פעם לא משעמם.

במפלס האופנה של הנוקטורנו יש חמישה חדרי סטודיו של מעצבים ומעצבות ירושלמים, בהם הם הוגים ומייצרים את הדגמים הבאים, וחנות קונספט עם כארבעים קולקציות של מעצבי אופנה ישראליים הכוללות בגדים, פריטים של הום סטיילינג, וציוד איכותי למעצבים וסטודנטים לאמנות – דברים ייחודיים שאין כמותם בארץ. גם את מותג הגרביים האופנתי "Happy Socks ואת המותג הלוהט למעצבים של 'קולקטיב העיצוב הישראלי' תמצאו שם.

מרק קובה סלק טבעוני בנוקטורנו (צילום: יונתן סטרייר)

מרק קובה סלק טבעוני בנוקטורנו (צילום: יונתן סטרייר)

עמית מגל-שכטר, הבעלים של הנוקטורנו, החל לעבוד במקום עוד בגיל 16, כשעוד לא ידע שלימים המקום יהפוך לפרויקט חייו: " הנוקטורנו הפך למוסד תרבות חשוב בירושלים ומספק מקום בילוי למאות ירושלמים מדי יום. במתחם שלנו אפשר לבלות יום שלם – לבוא בצהריים לשופינג, להמשיך לארוחה במסעדה ולחזור בערב להופעה. מדובר במתחם שאין כמותו בארץ בתחום הקולינריה, האופנה, הסטייל והתרבות".

כתובת: מדרחוב בצלאל 7, ירושלים

שעות פעילות: א'-ה' 7:00-01:30, יום ו' 7:00 עד שעה לפני כניסת שבת, שבת חצי שעה אחרי יציאת שבת עד 01:30 

טלפון: 077-7008510

לאתר נוקטורנו בית וקפה

לאתר נוקטורנו לייב ופרטים על ההופעות

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר