מסעדות פתוחות בשבת (צילום אילוסטרציה: Fotolia)
מסעדות פתוחות בשבת (צילום אילוסטרציה: Fotolia)

מסעדות פתוחות בשבת בירושלים: קבלו את המומלצות

מחפשים מסעדות פתוחות בשבת בירושלים? לא צריך לטרוח ולבשל, כי מגיע לנו חופש בסופי השבוע, ויש הרבה מסעדות שפתוחות בשבת בכל חלקי העיר. הבאנו לכם מבחר מסעדות שידאגו לכם לעונג שבת אמיתי

פורסם בתאריך: 27.3.19 13:57


קפה שינקליש | עין רפא

לבית הקפה מסעדה הציורי והמשפחתי בעין רפא, אותו פתחה האנה טקש (ברהום) היא קראה שינקליש על שם הגבינה המסורתית המתובלת אותה למדה להכין מחמתה שגדלה בסוריה ומוגשת בבית הקפה. "לפתוח מסעדה ולהגיש אוכל כפרי, האוכל של אמא וסבתא מחומרי גלם מקומיים היה חלום שלי הרבה שנים. הגשמתי חלום וכל המשפחה הצטרפה אלי לעזור לי להגשים אותו", מספרת האנה. את בית הקפה היא פתחה לפני מספר חודשים בקומה התחתונה של בית המשפחה עם חצר מרוצפת קורות עץ ורהיטי עץ המשלימים את האווירה הכפרית. את פריטי העץ בנו בעלה ובנה, חרשי עץ שעמלו על כך במשך מספר שנים רק כדי לדייק את החלום של אם המשפחה. השקט והנוף הקסום הצופה אל הוואדי, האוכל האותנטי והשירות האישי, הלבבי והמשפחתי יוצרים אווירה ייחודית ומזמינה.

קפה שינקליש (צילום: דין טאקאש)

קפה שינקליש (צילום: דין טאקאש)

האנה קונדיטורית במקור, מגישה ארוחות בוקר עשירות והכל תוצרת בית. את הזיתים הם קוטפים וכובשים בעצמם, כך גם שמן זית וזעתר, שישה סוגי לחמים שונים אותם הם אופים בטבון, החביתות העשירות, גבינת שינקליש, לבנה וגבינות נוספות, סלטים מקומיים כפריים, ריבות ביתיות, מטבלים ייחודיים אותם היא מכינה ובניהם הממרח בנדורה, ממרח העגבניות. את השנקליש, כדורי הגבינה הנהדרים מהמטבח הסורי לבנוני, מכינים בהכנה מיוחדת שנמשכת מספר ימים בתוספת תבלינים טריים.

בבית הקפה שפתוח שישה ימים בשבוע, ישנם 60 מקומות ישיבה, 30 בחוץ ו-30 בפנים. למרות שהוא חלבי, בימי שבת לפעמים מוגשים תבשילי בית בשריים. "בית הקפה שניקליש זאת חוויה כפרית חקלאית המושפעת מעונות השנה בטעמיה, אני כל הזמן מחדשת לתפריט מנות חדשות. יש גמישות בתפריט, כך שאם מגיעה משפחה או קבוצה של עשרה אנשים ומעלה אשר מבקשים מראש תפריט מסוים, אני מכינה להם כרצונם". כשהאנה נשאלת מהי המנה המומלצת היא עונה: "אין מנה אחת מומלצת, כל דבר שאנחנו מגישים הוא מיוחד וטעים, עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר והטריים ביותר, ממנות פתיחה ועד הקינוחים. ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת ללקוחות, כדאי שתטעמו את כל המנות שלנו".

קפה שינקליש עין רפא (בווייז)

טלפון: 072-2811738

שעות פתיחה: שישי שבת החל מ-8:30 ועד אחרון הסועדים. ימים ב'-ה' 10:00-16:00 ועד אחרון הסועדים.


דולפין ים ֻ| רחוב בן שטח

כבר חמישה עשורים שמסעדת "דולפין ים" היא מותג ירושלמי ושמה הולך לפניה. המסעדה ממוקמת במבנה ירושלמי, נוסדה בשנת 1967, באווירה קסומה של שילוב בין שיק פריזאי לחום ירושלמי אותנטי. בזכות ניסיון, ידע ואהבה גדולה לאנשים – דולפין ים משמרת את ההצלחה הקולינרית שלה כבר שנים רבות והצוות המקצועי מוציא תחת ידו מנות נדיבות, מדהימות מחומרי גלם טריים ומשובחים: דגים לצד בשרים משובחים, פירות ים, פסטות ברטבים מגוונים ואהובים, מנות צמחוניות ומנות ילדים והכל במחירים הוגנים.

דולפין ין (צילום: אסף קרלה)

בין כל המנות המעולות, המנה המומלצת היא – ריזוטו סלמון – זהו ריזוטו עם דג סלמון מפורק ברוטב שמנת בתבלון מדויק שמשאיר טעם לעוד. ואם חיפשתם את המקום המושלם לאירועים פרטיים ולעסקים, במסעדה חדר פרטי עד 60 סועדים וחצר ל- 60 איש.

כתובת: בן שטח 9, ירושלים

טלפון : 02-6232272

לאתר: דולפין ים

לפייסבוק: דולפין ים

לאינסטגרם: sea_dolphin


זוני | רחוב יואל סלומון

בשכונת נחלת שבעה הציורית, בקומה השניה של בניין היסטורי, נמצא המקום המושלם לאכול ולשתות סביב השעון. בכל.שעות היממה המקום זמין עבורכם. זוני בראסרי, עם תפריט צרפתי אמריקאי מודרני שפתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימיםבשבוע. המטבח מספק אוכל מעולה שכולו נעשה תוצרת בית: ארוחות בוקר, ארוחות צהרים, ערב ואפילו תפריט לילה מגוון שמתחיל בחצות ומוגש עד הבוקר, עם קינוחים מעולים ולחמים שנאפים ונעשים במקום על ידי שף הבית וכל זאת לצד אלכוהול משובח.

זוני (צילומים: שלומי כהן)

זוני בראסרי הוא גם מקום נפלא לאירועים חגיגיים כמו ימי הולדת, הצעות נישואין או כל אירוע אחר. ענת ודן, שהגשימו את חלומם ופתחו את המקום בשנת 2006, אומרים: "זוני זה הבית שלנו ואנחנו אוהבים לדעת שהוא גם בית לאחרים. בכל בוקר אנחנו חושבים מה אנחנו עושים כדי להיות טובים יותר ושיהיה נעים וטעים יותר". בין שלל המנות מומלץ לטעום את הפרנץ' טוסט בקרם מסקרפונה וריבת פירות יער. מובטחת הנאה. ויש למה לצפות – בקרוב הם יפתחו קפיטריה ממש מתחת למסעדה שבה נוכל ליהנות ממאפים, כריכים, סלטים וקפה טרי ומיוחד.

כתובת: יואל סלומון 15, ירושלים

טלפון: 02-6257776

לאתר: ZUNI

לפייסבוק: ZUNI זוני


THE VIEW | רחוב רשיד

להתבונן בחלון לעבר כיפת הסלע המוקפת בחומות העיר העתיקה יכול לרמז לנו על מקור שמה של מסעדת The View. הנוף המהפנט, הכנסת האורחים החמה והתפריט המצוין מעניקים חוויה ירושלמית יחודית. המסעדה, שנפתחה ב-2017 במרפסת הגג בקומה הרביעית של מלון הולילנד בירושלים, הפכה את גן התבלינים שלה לקונספט הקולינרי במקום ומשתמשת בתבלינים בכל המנות ובקוקטיילים המוגשים בה. האיזון בין המטבח הערבי לטכניקות הבישול של המטבח הצרפתי עוזר ליצור מנות עשירות ומרעננות, תוך הקפדה על חומרי גלם טריים (עד כדי כך שאסור להכניס למטבח פותחן שימורים). התבלינים מפתיעים בטעמם העוצמתי ומשדרגים גם את הארוחה הפשוטה ביותר.

מסעדת THE VIEW (צילום: נאדים עאמד)

המנה הידועה ביותר היא האסאדו – שמבושל במשך שלוש שעות בציר בקר, יין אדום ורוטב עגבניות עם עשבי תיבול קצוצים ולבסוף נצלה בגריל בציפוי ברביקיו וזעתר, שמקפיץ את בלוטות הטעם עם הטוויסט הים תיכוני.
ג'יןטימין, קוקטייל בסיסי אך דומיננטי, מחמיא לטעמי האסאדו ויתאים לרוב המנות הבשריות בתפריט.  כתישת הטימין עבור השמן הארומטי מזכך את טעמו של הג'ין מבלי להשתלט על החריפות שלו. עיקרית פופולארית נוספת בהשראת הבישול האיטלקי היא ריזוטו פטריות היער. טעמן העשיר והיערי של הפטריות מודגש בשילוב של זעפרן, חמאה וליקר פסטיס ומעניקים למנה מרקם קטיפתי בניחוח אניס. "התפריט תוכנן בקפידה להתאים לרוב סוגי התזונה וכולל בשר ודגים, אך מוגשות גם מנות טבעוניות וללא גלוטן. החמאה בריזוטו מומרת בשמן זית איכותי והתוצאה נהדרת" מגלה לנו נאדים עמאד, לשעבר השף והיום מנהל המסעדה והבר.

מנה מומלצת לקהל הטבעוני היא פוקאצה חמה המוגשת עם סלט הבית. מרכיביו משתלבים יחד באופן מפתיע וערב לחיך ויוצרים ארוחה יחודית בטעמה וצבעונית במיוחד. הבטטה המבושלת קלות רכה אך לא נימוחה מדי ודובדבנים מיובשים שמדליקים ניצוץ חמצמץ. השקדים והפטרוזיליה משלימים את הקריספיות הנחוצה למגוון מרקמים מעניין וטחינת הסלק הסגולה סוגרת פינה לפוקאצ'ה הטרייה. גם קדרת הדג, הקרויה samake hara, קלילה ומשביעה ועשויה מפילה דניס ברוטב עגבניות חם ועשבי תיבול.

התפריט במסעדה מגוון מאוד אך מדויק לצרכי הלקוחות ומיועד לבחירה קלה, כדי להשקיע את זמן השהות באוכל טוב ובילוי עם חברים באוירה נינוחה ומשפחתית. The View פתוחה לקהל הרחב בכל יום החל מ14:00 (בחורף) או ב16:00 (בקיץ) ועד אחרון האורחים, ומגישה מנות המתאימות לסועד אחד או למספר סועדים עם מנות מפנקות בסגנון ירושלמי אמיתי.

לוגו THE VIEW

 

כתובת: רחוב רשיד 6, ירושלים
טלפון: 02-6284841
עמוד הפייסבוק: www.facebook.com/TheViewJerusalem
אינסטגרם: theview.jerusalem


בולינט | רחוב דורות ראשונים

אין ירושלמי שלא מכיר את בר-המסעדה "בולינט", הממוקם בסמטה קסומה במדרחוב בן יהודה במרכז העיר ומהווה מקום מפגש לצעירים, סטודנטים, חיילים ותיירים כבר במשך 25 שנים. התפריט המגוון והעשיר, המשקאות האיכותיים והאווירה הטובה מושכים את כל תושבי ירושלים להגיע ולמלא את המקום בכל ימות השבוע ובעיקר בשישי – שבת.

בולינט (צילומים shai ezri)

בתפריט של הבולינט תוכלו למצוא את ההמבורגרים האגדיים שהפכו לשם דבר בעיר, מנות ראשונות מפנקות, בירות בוטיק טריות מהחבית, קוקטיילים מרעננים, קינוחים ותפריט משקאות חמים וקרים הכולל את "המפלצות של הבולינט" – שייקים ענקיים ומושחתים שישאירו אצלכם טעם של עוד. בנוסף, במקום מוגשים מוצרי קפה של אחת החברות הטובות והטעימות בעולם – "Mauro".

הבולינט מוכר במיוחד בעקבות אירועי "שישי צהריים" בהם מגיעים למקום דיג'יי וצלם וכל צעירי ירושלים מתכנסים לחגיגה אחת גדולה של מוזיקה, בירות ואוכל טוב. אירוע נוסף מוכר ואהוב הוא "בירה ונשירה" – ערב שירה בציבור אשר יתחיל בקיץ זו השנה התשיעית במהלכו הבולינט יתמלא עד לאפס מקום באנשים שחוגגים ברחוב באווירה ירושלמית ישראלית שמחה ומרגשת. במהלך השבוע, מראשון עד חמישי, בין השעות 17:00-21:00 מתקיימות "שעות שמחות" בהן תוכלו להינות מבירה ב 14 ₪ בלבד וממגוון משקאות במחירים מוזלים.  בנוסף, הבולינט הינו מרחב ידידותי ללמידה ובמקום ישנו חיבור ל- WIFI ומרחב עם שקעים לחיבור לפטופים.

טלפון: 02-6249733

כתובת: דורות ראשונים 6, ירושלים

שעות פעילות: ראשון – שבת, בשעות 9:00-1:00 ובסופי שבוע 9:00-2:00

לפייסבוק: Bolinat – בולינט


חומוס אבו שוקרי במתחם התחנה הראשונה

ימי שבת בירושלים קצת מסובכים למי שלא הספיק לבשל, אומנם מתחם התחנה פתוח אך המסעדות הפתוחות בשבת הן ספורות. מצאנו את פנינת היופי האותנטית שלנו במתחם התחנה-ללא ספק חומוס אבושוקרי!

ואם חשבתם שתגיעו לעוד חומוסיה  מוזנחת, זה ממש לא המקרה. מלבד האוירה הקסומה שיש במקום במסעדת אבושוקרי תמצאו מגוון עשיר של מנות מפנקות ועשירות מיקס של בשרים איכותיים וטריים, מעורב ירושלמי, צלעות לפי מתכון מיוחד, דגים מטוגנים, קובה במרקים שונים, ואל דאגה! גם על הטבעוניים והצמחונים חשבנו ואף לרגישי הגלוטן. מגוון סלטים מתובלים היטב, פלאפל תבשילים מסורתיים שמתבשלים על פתליות ומנות מיוחדות המשתנות בכל יום.

חומוס אבו שוקרי (צילומים: אור דנון)

החומוס הייחודי נעשה מגרגירי חומוס טריים הגדלים באופן אורגני ללא ריסוס וכך גם כל הירקות אשר מוגשים במסעדה. הירוקים גדלים במערכת הידרופוניקה של חברת liviggren הקיימת במסעדה ובעת הביקור תראו את הגידול.

באבושוקרי אפשר למצא הכל – בין אתה רוצה לחטוף משהו על הדרך עם כוס בירה מהחבית  בניגוב חומוס משובח וסודי שעובר מדור מזה כ30 שנה  או לפתוח שולחן מפואר עם בשרים, תבשילים, יינות ישראליים ואלכוהול משובח. ובאוירה פסטורלית, מרובה בצמחייה מושקעת ונקייה אי אפשר לדלג על הקינוחים המסורתיים. המקום מכיל עד 100 איש לאירועים פרטים ובמקום סגירת חורף איכותית המכילה 40 איש.

כתובת: מתחם התחנה, דוד רמז 4, ירושלים

טלפון: 052-5891555

שעות פתיחה: 10:00 – 23:00


טרמינל – קפה, תרבות ואירועים | מתחם התחנה

בשורה טובה לצרכני התרבות הירושלמים!

במבנה ההיסטורי ובלב התחנה הראשונה נפתח ה"טרמינל" – בית קפה, גלריה ובר הופעות הפועל 7 ימים בשבוע ומציע תפריט חלבי ובר משקאות עשיר לצד חוויה תרבותית יוצאת דופן הכוללת תערוכות גלריה מתחלפות ואירוח של אומנים, להקות והרכבים מוסיקליים המופיעים עם חומרים מקוריים וקאברים מעולים אשר לא מביישים את המקור. בנוסף מתקיימים ערבי קונספט שונים של פלמנקו, ג'אז, בירה ונשירה, במה פתוחה, קבלת שבת, סדנאות אוכל וזו רק רשימה חלקית מהפעילות השוטפת. בימי שבת אף תוכלו ליהנות מהצגות ילדים לכל המשפחה.

טרמינל במתחם התחנה (צילום: באדיבות טרמינל)

בעלי המקום אבשה נואמה & נתי שאלתיאל מספרים על הרעיון שעומד מאחורי ההקמה: "לאחר שנים של פעילות ועבודה עם הקהל הירושלמי החלטנו להרים את הכפפה ולהגשים את החלום לפתוח בית חדש וחם לאומנים הירושלמים, לייצר תוכן חדש ולהביא את התרבות לקדמת הבמה. הטרמינל מאפשר בנוסף ליהנות מאוכל חם, טעים וכשר גם בשבת תוך הקפדה על איכות, שירות ואווירה משפחתית". על שלל האירועים מנצח ביד רמה המנהל האמנותי דן אילון אשר מנהל גם את ההרכב הירושלמי המעולה "פריצת דיסק". בטרמינל קיים בר משקאות עשיר ותפריט חלבי כשר (ללא תעודה) בו תמצאו מגוון מנות טעימות שכולנו אוהבים – טוסטים, סלטים, פיצות, קינוחים ועוד. בימי שבת קיים תפריט ספיישל המציע מבחר מנות ירושלמיות ותבשילים ביתיים, כגון: חמין (צמחוני), קוסקוס עם ירקות, קציצות דגים ואורז, קוגל, ג'חנון ואפילו בייגלה של העיר העתיקה. מי שעומדת מאחורי הרעיון לתבשילים בשבת היא מנהלת המקום מוריה מלכה, לדבריה: "התפריט המיוחד יוצר אווירת שבת אמיתית, ביתית ונעימה שאסור לפספס. אנו חושבים גם על הילדים ולכן בכל שבת מוגשת ארוחת ילדים הכוללת מגש פיצה, שתייה וקינוח ב-46 ₪ בלבד.

שעות פעילות:

ראשון עד שישי – 10:00 ועד אחרון הלקוחות.

יום שבת – 9:00 ועד אחרון הלקוחות.

כתובת: דוד רמז 4, מתחם התחנה, ירושלים

טלפון: 054-5481040

לפייסבוק: טרמינל – קפה, תרבות ואירועים

לאינסטגרם: terminal_jlm


 

אמיגו אמיל | הרובע הנוצרי בעיר העתיקה

מסעדת "אמיגו אמיל" ממוקמת ברובע הנוצרי שבעיר העתיקה בירושלים, בתוך מבנה אבן עתיק וקסום הקיים כבר למעלה ממאה שנים. המסעדה מגישה אוכל מזרח – תיכוני אותנטי יחד עם מנות מודרניות ממטבחים שונים בעולם. המקום פתוח בכל ימות השבוע למעט יום ראשון, וזוהי הזדמנות נהדרת לצאת לטיול בסמטאות הרובע הנוצרי והעיר העתיקה ולסיים בארוחה יוצאת דופן.

אמיגו אמיל (צילומים: באדיבות אמיגו אמיל)

בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות  מזרח-תיכוניות כמו מג'דרה, מנסף, קוסקוס, ערייס עם בשר איכותי, קבב עסיסי, מיקס גריל מפנק ועוד מגוון תבשילים שיזכירו לכם טעם של בית. בנוסף, ישנו מגוון רחב של מנות מודרניות ממטבחים שונים בעולם כמו עוף בקארי, כנפי עוף ברוטב ברבקיו, לזניה בשרית, פסטות, המבורגר ופיצה. התפריט העשיר מאפשר לכל אחד למצוא את המנה המתאימה לו ביותר וצוות העובדים המקצועי והאדיב ידאג שתרגישו ממש כמו בבית.

אז אם אתם מחפשים בילוי מיוחד לסוף השבוע, ללא ספק אסור לכם לפספס את הביקור ב "אמיגו אמיל". השילוב של מבנה האבן העתיק, הסמטאות היפהפיות של העיר העתיקה, האוכל האותנטי והשירות האדיב יהפכו את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

כתובת:   אל חנקא 2, הרובע הנוצרי בירושלים שעות פעילות: שני – שבת, בשעות 12:00-21:30, בימי שבת עד 20:30.

בימי ראשון המסעדה סגורה

טלפון: 02-6288090

לפייסבוק: Amigo-Emil-Restaurant


הבית של סלווה | עין נקובא

אם אתם ירושלמים, או שקפצתם לביקור בעיר, אסור לכם לפספס את מסעדת הבית של סלווה השוכנת בכפר עין נקובא הסמוך. תוך זמן נסיעה קצר, תוכלו ליהנות מהאווירה הפסטורלית והכפרית אשר עוטפת את המסעדה, בה מוגש אוכל ערבי אותנטי כיד המלך. המיקום היפיפה של המסעדה ותפריט האוכל העשיר, הם הזדמנות נהדרת לנצל את יום השבת לטיול מהנה בשילוב ארוחה טעימה ויוצאת דופן. לא במקרה המסעדה נקראת "הבית של סלווה", שכן, המסעדה היא ביתה של סלווה, בשלנית מנוסה שמאכילה פיות רעבים בסעודת מלכים ערבית. כל אורח אשר מגיע למסעדה, מתקבל על ידי צוות המקום כבן בית וזוכה ליחס אדיב ומפנק. בני המשפחה העובדים במסעדה מגישים לשולחנות הסועדים אוכל ערבי אותנטי כמותו לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ ודואגים לכך שכולם יצאו שבעים ומרוצים.

הבית של סלווה (צילומים: שלומי כהן)

תחילה, נוהגים במסעדה לפתוח את השולחן עם שפע של סלטים טריים אורגניים תוצרת בית, המצטופפים זה לצד זה ויוצרים פסיפס צבעוני של טעמים וריחות שלא ניתן לעמוד בפניהם. לאחר מכן נהנים האורחים ממנות עיקריות נדיבות ומפנקות בדיוק כמו בבית – ממולאים ריחניים, מקלובה מכבש או עוף, למפתול ערבי, כבש ממולא ועוד מגוון מנות חלומיות מהמטבח הערבי אשר כנראה לא תזכו לטעום בשום מקום אחר. בנוסף, בבית של סלווה חוגגים אירועים עד 200 אנשים עם כל הטוב שיש למסעדה להציע באווירה נעימה ושמחה. כמו כן, ניתן להזמין קייטרינג מהתפריט העשיר של המסעדה.

הבית של סילווה לוגו

כתובת: עין נקובא, סמוך לעין חמד, קרית ענבים ואבו גוש

ימי פעילות: א'-ש' 12:00-20:00

טלפון: 054-3355353, 054-3373652

לאתר: home-of-salwa.inforu.mobi

לפייסבוק: הבית של סלווה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. כואב כואב חידלו חוסו על נפשותיכם

    ככה לחלל שבת בריש גלי בלי נקיפת מצפון, הרי רק לפני כמה ימים חגגנו את קבלת התורה ,אתם היהודים גם קבלתם את התורה וכן גם אתם חייבים לשמור,את השבת ובזה שטענתם שאתם רוצים לנוח בשבת, קחו את הדגם של הדתיים או שהם מבשלים לעצמם מיום ששי או שקונים אוכל לשבת ושמים על הפלטה.
    דעו שאותו הזמן שאתם מארחים בכסף ומחלללים שבת, באותו הזמן בדיוק כל הצוות של המסעדה ו המלון עובדים מאד קשה,
    והיכן השוויון זה נח וזה עובד בפרך
    אנא יהודים מתוקים חידלו ולמדו מאחרים כיצד חייהם השתנו מאד
    כאשר שמרו על השבת חידלו מחילול השבת
    השבת היא מקור הברכה כשהיא שבת לכל מי ששמרה
    בתקווה שתרחמו על עצמכים להיות יהודים ולא להיות ככל העמים
    אנא שימרו שבת

  2. בן שבת

    בושה וחרפה. יום כיפור פחות חמור משבת, אז יאלה תפתחו חנויות בכיפור, תפתחו חנויות חזיר, תתחתנו עם גויים וגויות, ויאלה עופו חזרה לאוסטריה ועזבו אותנו לנפשנן, חיות אדם.

    מי שנלחם בשבת, השבת תלחם בו

  3. רות

    בארץ ישראל לפרסם מסעדות שפתוחות בשבת זה פשוט פרדוקס. השבת היא מתנה של בורא עולם לעם ישראל וברית ביננו לבורא. מי ששמר שבת אחת כראוי רק מחכה לשבת הבאה " טעמו וראו כי טוב ה'". אני אישית הייתי בשבת של ערכים זה מעין עולם הבא ממליצה בחום. עלות אפסית עם מפרט ותכנים על רמה!

  4. כפרה

    שבת ניתנה לעונג וכל אחד יתענג לפי ראות עיניו בשבילי שבת דתית זה עונש ולא עונג

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר