אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)
אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

גלידה בירושלים: אלדו – אהבה איטלקית בכפית

הכירו את הגלידה בירושלים שמשגעת את העיר - גלידה אלדו בקרית יובל, שהיא בית קפה מתוק: גלידות משובחות, עוגות גלידה, עוגות יום הולדת עם הקדשה אישית, עוגות שכבות מפנקות וטעימות, קרפ צרפתי, וופל בלגי, קינוחים, משקאות חמים מיוחדים, וכמובן קפה איכותי

פורסם בתאריך: 17.4.19 17:14

פאני נרגסי פתחה את הגלידרייה אלדו לפני כשנה ושמונה חודשים ומאז לא מפסיקה להפתיע בגלידות המשובחות ובעוגות הגלידות, היא מתמרנת בין שלושת ילדיה בבית לבין העסק ונהנת מכל רגע.-"בהתחלה הרבה התפלאו כשהבינו כשאני הבעלים, אני מתמרנת הרבה בין הבית לעסק. הדבר שנותן לי את הסיפוק הכי גדול זה הידיעה שאני מספקת ללקוחות שלי מקום בילוי חם ושירותי עם המוצרים הכי איכותיים שיש".

למה גלידות? איפה זה פוגש אותך?

"חיפשתי משהו שישלב את האהבה שלי לילדים, למתוק, לצבעוניות, למשפחתיות, למשהו מהנה ביחד ואין כמו גלידה ובית קפה קטן ומתוק כדי לשלב את כל הדברים האלה יחד".

דלית מורפאני נרגסי פתחה את הגלידרייה אלדו לפני כשנה ושמונה חודשים ומאז לא מפסיקה להפתיע בגלידות המשובחות ובעוגות הגלידות, היא מתמרנת בין שלושת ילדיה בבית לבין העסק ונהנת מכל רגע.-"בהתחלה הרבה התפלאו כשהבינו כשאני הבעלים, אני מתמרנת הרבה בין הבית לעסק. הדבר שנותן לי את הסיפוק הכי גדול זה הידיעה שאני מספקת ללקוחות שלי מקום בילוי חם ושירותי עם המוצרים הכי איכותיים שיש".למה גלידות? איפה זה פוגש אותך?"חיפשתי משהו שישלב את האהבה שלי לילדים, למתוק, לצבעוניות, למשפחתיות, למשהו מהנה ביחד ואין כמו גלידה ובית קפה קטן ומתוק כדי לשלב את כל הדברים האלה יחד".לאחרונה אני שומעת על עוגות הגלידה של פאני, איך זה התחיל?"האמת שזה התחיל די במקרה, חברה טובה ביקשה ממני עוגה עם הקדשה אישית, הכנתי לה עוגת גלידה מטורפת שלדבריה "גנבה את ההצגה" ביום ההולדת של בעלה. מאז ממש מפה לאוזן השמועה התחילה להתגלגל והיום זה כבר חלק עיקרי בבית קפה המתוק שלנו. עוגות יום הולדת עם הקדשה אישית והרבה עוגות שכבות מפנקות וטעימות. הטלפון שאני הכי נהנית לקבל זה: "טעמתי את העוגות שלך וחיכיתי לתזמון המושלם בשביל להזמין גם" וחוץ מהגלידות מה עוד קסום בעיניך במקום שלך?"אני כל הזמן מנסה לחדש, להביא לקהל בשורות מתוקות שיעשו להם הרגשה מעולה, בעיני אוכל מתוק וטוב משפיע על המצב רוח... מין אושר רגעי מקסים כזה. אנחנו מגישים קרפ צרפתי, וופל בלגי, קינוחים, משקאות חמים מיוחדים, קפה איכותי וכמובן גלידות מעולות.לאחר חג הפסח יושקו ארוחות בוקר מתוקות ומפנקות. "איך זה להתנהל מול הספקים, העירייה, הבירוקרטיה?"אני יכולה להגיד לך שבהתחלה זה היה בהחלט מאתגר, אבל אני מאמינה שיחסי אנוש טובים וחיוך הם המפתח לכל. והיום למדתי כבר שהאתגר הזה הוא חלק משני והכיף הגדול בעיני נשאר הנתינה והשירות ללקוח." מה את מאחלת לירושלים לקראת הפסח? אתם תהיו פתוחים?"אני מאחלת לכל הירושלמים חג כשר ושמח, את בדיוק תופסת אותי בלילה לבן של ניקיונות לפסח.אנחנו נהיה כשרים. אותו הטעם הנפלא עם חותמת "כשל"פ" ללא חשש קטניות מה ההמלצה שלך?"הטעם שאני הכי אוהבת זה עוגת גלידה שכבות בטעמים טובלרון לבן, קרם רושה ותותים בשמנת".אלדו קריית יובל, רחוב אורגוואי 3, מרכז מסחרי קרית יובלטלפון 02-9412099

אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

לאחרונה אני שומעת על עוגות הגלידה של פאני, איך זה התחיל?

"האמת שזה התחיל די במקרה, חברה טובה ביקשה ממני עוגה עם הקדשה אישית, הכנתי לה עוגת גלידה מטורפת שלדבריה "גנבה את ההצגה" ביום ההולדת של בעלה. מאז ממש מפה לאוזן השמועה התחילה להתגלגל והיום זה כבר חלק עיקרי בבית קפה המתוק שלנו. עוגות יום הולדת עם הקדשה אישית והרבה עוגות שכבות מפנקות וטעימות. הטלפון שאני הכי נהנית לקבל זה: "טעמתי את העוגות שלך וחיכיתי לתזמון המושלם בשביל להזמין גם"

אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

וחוץ מהגלידות מה עוד קסום בעיניך במקום שלך?

"אני כל הזמן מנסה לחדש, להביא לקהל בשורות מתוקות שיעשו להם הרגשה מעולה, בעיני אוכל מתוק וטוב משפיע על המצב רוח… מין אושר רגעי מקסים כזה. אנחנו מגישים קרפ צרפתי, וופל בלגי, קינוחים, משקאות חמים מיוחדים, קפה איכותי וכמובן גלידות מעולות.לאחר חג הפסח יושקו ארוחות בוקר מתוקות ומפנקות. "

אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

איך זה להתנהל מול הספקים, העירייה, הבירוקרטיה?

"אני יכולה להגיד לך שבהתחלה זה היה בהחלט מאתגר, אבל אני מאמינה שיחסי אנוש טובים וחיוך הם המפתח לכל. והיום למדתי כבר שהאתגר הזה הוא חלק משני והכיף הגדול בעיני נשאר הנתינה והשירות ללקוח."

אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

מה את מאחלת לירושלים לקראת הפסח? אתם תהיו פתוחים?

"אני מאחלת לכל הירושלמים חג כשר ושמח, את בדיוק תופסת אותי בלילה לבן של ניקיונות לפסח.אנחנו נהיה כשרים. אותו הטעם הנפלא עם חותמת "כשל"פ" ללא חשש קטניות

 מה ההמלצה שלך?

"הטעם שאני הכי אוהבת זה עוגת גלידה שכבות בטעמים טובלרון לבן, קרם רושה ותותים בשמנת"

אלדו קריית יובל (צילום: בטי נודלר)

אלדו קריית יובל, רחוב אורגוואי 3, מרכז מסחרי קרית יובל

טלפון 02-9412099

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר