דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)
דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

תכירו את דניה קפה: בשורה קולינרית חדשה לירושלים

עם אווירה אירופית שיקית, עיצוב מודרני, מנות בריאות בטוויסט עדכני וקהל לקוחות מחבק - דניה קפה בכיכר, בית קפה ומסעדה איטלקית, רק בתחילת הדרך

פורסם בתאריך: 1.5.19 15:46

אם חיפשתם מסעדה או בית קפה בשילוב קולינרי איטלקי-ישראלי, עם מנות שף ייחודיות בחגיגת טעמים, עם קפה משובח ובאווירה אירופית שיקית, בעיצוב חדשני ומודרני – סניפי "דניה קפה בכיכר" הם בדיוק המקום בשבילכם. הסניף הראשון והחלוצי נפתח לפני כחמש שנים בשכונת בית הכרם ומאז, לאור ההצלחה והחיבוק הגדול מקהל הלקוחות, עידן, שגיא וברק השיקו את הסניף השני שמושך אליו קהל ירושלמי רב בגבעת שאול ומתאים לאירועים של עד 120 סועדים, עם אפשרות לחגוג בחלל פרטי עם מקרן וכל המולטימדיה הנדרשת כדי שהאירוע יהיה מושלם.

דניה קפה בכיכר (צילום: עידן גור)

דניה קפה בכיכר (צילום: עידן גור)

עידן ושגיא הם בניו של יוסי כהן, בעל רשת הגלידריות הירושלמית והאהובה "קצפת", שפרצה לעיר עם סניף הדגל ברחוב בן יהודה לפני 30 שנה ומאז מתפרשת על פני 12 סניפים. עידן, שגיא ובן דודם, ברק, שעבד ברשת קצפת עוד מפתיחתה, חברוּ יחד ופנו לתחום המסעדנות. "אנחנו שלושה שותפים בני אותה משפחה. נכנסנו בכל הכוח לתחום המסעדנות, עם אהבה גדולה לתחום, עם הרבה מאוד מחשבה ודקדקנות על כל הפרטים. כל אחד מאיתנו מביא את הכלים ואת הידע שלו, ואנחנו נהנים לראות את הלקוחות מרוצים וחוזרים אלינו", אומר עידן.

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

בסקר שנתי שהתקיים בקרב גולשי אתר רסט REST, זכתה "דניה" במקום הראשון: "התרגשנו מאוד לראות את תוצאות הסקר", הם אומרים.

זהו בית קפה-מסעדה בניחוח אירופאי המביא בשורה חדשה לחוויית הבילוי הירושלמית, חוויה שמתחילה כבר בחצר הירוקה והפסטורלית, הממוקמת מול פסי הרכבת הקלה, וכל זאת באווירה שלווה וחמימה ועם קסם שכונתי, וכשמוסיפים את המנות המשלבות קריצה ישראלית, זו באמת פינת חמד בעיר.

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

על המנות הטריות המיוחדות ועל ארוחות הבוקר המושקעות שעשויות מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שיש, מספר עידן: "לקחנו את המנות הישראליות או האיטלקיות המוכרות שכולם אוהבים, והכנסנו בהן טוויסט חדשני שלנו ושדרוגים". איש אינו יכול להישאר אדיש לטעמם הנפלא של המנות הראשונות המנצחות – פלאפל חצילים, טונה אדומה צרובה על סלט אסיאתי או פולנטה כרובית, ומנה נוספת שאותה טועמים רק ב'דניה' – והיא פסטה עם ארטישוק ירושלמי.
"דאגנו לקחת שילוב של טעמים מאוד מגוונים ולהכניס לתפריט שלנו, תוך הקפדה על חומרי גלם ייחודיים וטריות המוצרים. המסעדה שלנו כשרה למהדרין ומייקרת את מחיר חומרי הגלם, ובכל זאת אנחנו מקפידים על מחירים שווים לכל כיס".

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

דניה קפה בכיכר (צילום: גליה אברהם)

כשהוא נשאל אם מעבר לעיצוב, לחוויה הקולינרית ולמחירים ההוגנים יש עוד פרמטר שמוביל להצלחת המקום, אומר עידן: "הכי חשוב זה שתמיד אחד מאיתנו לפחות יהיה במקום, בבית הכרם ובגבעת שאול. זה ה'בייבי' שלנו. הלקוחות תמיד רואים אותנו בשטח. אנחנו נותנים את כל כולנו למקום ומקבלים מהלקוחות בחזרה, כשאנחנו רואים אותם מחייכים, נהנים וחוזרים אלינו. תודעת השירות אצלנו מורגשת היטב".

עידן, שגיא וברק מצהירים כי הם לא מתכננים לעצור, וכבר מתכננים כיוונים נוספים של גדילה והתפתחות בתחום המסעדנות – ולא פוסלים גם לגעת בבוא העת בתחומים נוספים.

המסעדה כשרה למהדרין. ניתן לבצע משלוחים או להזמין טייק אווי.

סניף בית הכרם: שדרות הרצל 102, ירושלים

סניף גבעת שאול: כנפי נשרים 35, ירושלים

טלפון לפרטים, לאירועים ולמשלוחים: 02-6485553

לאתר: דניה קפה בכיכר

לפייסבוק: דניה קפה בכיכר

לאינסטגרם: denya.cafe

 

 


כתבה שיווקית

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. יורם אלישע קטמון

    מקום נפלא עם לפריט מגוון ואוכל מצוין!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקום מהמם! אוכל טעים מאוד… עשרות מעולה! נכנענו מעל למצופה…

  3. דגנית ושאול

    ואוו, מקום מדהים – היינו אתמול ונהנינו מאוד. השירות טוב, האוכל נפלא!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר