שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)
שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שבח פלאפל: האבא של השווארמה והפלאפל בירושלים

התפריט של שבח פלאפל, האבא של השווארמה והפלאפל בירושלים, כולל - מלבד פלאפל אגדי: גם שווארמה, סביח, חומוס תוצרת בית, אורז עם שעועית וכמובן חוויה מפנקת למשפחות, צעירים ומבוגרים

פורסם בתאריך: 15.5.19 15:59

אין ירושלמי שילדותו אינה נקשרת בזיכרונות והניחוחות של הפלאפל המיתולוגי של "שבח". לשבח פלאפל כבר מזמן אי אפשר לקרוא  "פלאפליה" – מדובר במקום אשר הפך כבר מזמן למוסד קולינארי ירושלמי אותנטי, אותו פוקדים לקוחות ותיקים במשך שנים על גבי שנים. כעת, מגיעה גם בשורה חדשה: החל מתאריך 10.05.2019, המסעדה מציעה גם שירות משלוחים ותושבי ירושלים יוכלו ליהנות מהאוכל הטעים והאהוב ומפלאפל בירושלים, גם מבלי לצאת מהבית.

שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מסעדת "שבח" הוקמה אי שם לפני 36 שנים בבוטקה קטן ברוחב נרקיס, עד שעברה למקום הקבע שלה בצומת פת. מאז ועד היום, הטעם של הפלאפל של שבח לא השתנה כלל והעובדים במקום משמרים את אותו מתכון סודי ואהוב אשר ממשיך למשוך מאות לקוחות מדי יום מכל רחבי העיר.

שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

שלומי פרסי, הבעלים של המקום, מספר מהו הסוד שהפך את שבח למוסד ירושלמי: "המתכון של הפלאפל שלנו הוא אותו המתכון שבו השתמשנו כשרק הקמנו את המסעדה: פלאפל ללא גלוטן עם טעם מדהים וייחודי. מדי יום מגיעים אלינו לקוחות ותיקים אשר מספרים לנו שהם הגיעו בשביל לאכול את אותו הפלאפל שהיו אוכלים בילדותם ולפעמים הם אפילו מביאים את ילדיהם בשביל להעביר את המסורת הלאה. אני חושב שסוד ההצלחה של שבח נמצא בפרטים הקטנים – הטעם האיכותי והטריות של חומרי הגלם, הניקיון וכמובן השירות המסור והאדיב שצוות המקום מעניק לכל לקוח שנכנס".

שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מלבד הפלאפל האגדי, תוכלו למצוא בשבח גם שווארמה מעולה הנעשית במקום עם עשרה תבלינים שונים, מגוון ענק של שיפודים, סלטים עשירים וכמובן חריף, טחינה וחומוס הנעשים על ידי צוות המקום וישדרגו לכם כל מנה. את כל המנות המוגשות בשבח ניתן גם להזמין מראש בכמויות משתנות עבור אירועים פרטיים. במשך שנים רבות, צוות העובדים המסור של שבח מספק שירותי קייטרינג למוסדות מוכרים בירושלים. בנוסף, תורמת המסעדה בסיומו של כל ערב מנות פלאפל לחיילי צה"ל העומדים במחסומים.

שבח פלאפל (צילום: יובל כהן אהרונוב)

לאור הביקוש הרב וכמות הלקוחות אשר פוקדים את המקום מדי יום, החליטו בשבח להתחיל לספק גם שירות משלוחי אוכל עד הבית במסגרת שעות הפעילות של המקום.

ואם עזבתם את העיר ואתם חולמים עד היום על המנה המיתולוגית – בקרוב "שבח" עתידה להתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ.

כתובת: יעקב פת 91, ירושלים

להזמנת משלוחים: 02-6781361 או 054-7403384

שעות פעילות: ימים א' – ה' 10:00-00:00 , מוצ"ש – עד חצות

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר