דולפין ים (צילום: אסף קרלה)
דולפין ים (צילום: אסף קרלה)

דולפין ים: ביקור חובה לאוהבי דגים ובשרים בירושלים

המסעדה הוותיקה דולפין ים הפכה עם השנים למוסד קוליארי פופולרי לדגים ובשרים בירושלים. הלכנו לברר מהו סוד ההצלחה שלה ואיך היא שורדת כל כך הרבה זמן תוך שהיא נשארת אחת מן המסעדות האהובות ביותר בעיר

פורסם בתאריך: 16.7.19 13:51

עוד לפני כניסתנו אל מסעדת דולפין ים, לא יכולנו להישאר אדישים למיקום: רחוב בן שטח אשר נמצא במרכז העיר, המהווה מדרחוב ציורי עם אווירה אירופאית ייחודית. לאחר מכן, כשמתקרבים אל המסעדה, מגלים בניין אבן ירושלמי עתיק וקסום עם חצר המביטה אל המדרחוב ובה עשרות סועדים. כשכנסים אל חלל המסעדה מגלים שולחנות עץ מיוחדים, בר מזמין ומדרגות אשר מובילות אל המפלס העליון – בו מתקיימים גם אירועים פרטיים ואירועים לקבוצות גדולות.

דולפין ים (צילום:אסף קרלה)

דולפין ים (צילום: אסף קרלה)בהגיענו אל המסעדה שמנו לב שהיא מלאה עד אפס מקום בעשרות משפחות וזוגות צעירים (מומלץ להזמין מקום מראש). המארחת הושיבה אותנו באחד מהשולחנות המרכזיים, ותוך מספר רגעים ניגש אלינו מלצר נמרץ וחביב שהגיש לנו תפריטים. עוד לפני שהספקנו לפתוח את אותם, הוסבר לנו שלכל שולחן מוגשת על חשבון הבית פלטת סלטים מפנקת הכוללת תשעה סוגים. כל הסלטים היו טעימים מאד וטריותם הורגשה. הגשתם לצד פוקצ'ה חמה הפכה את תחילת הארוחה לחוויה של ממש. התפריט כולל מבחר מנות עשיר ומגוון, כזה שבדרך כלל לא רואים בירושלים. מבחר גדול של דגים טריים, בשרים, פירות ים, פסטות ואף מנות המתאימות לטבעונים ולילדים. למרות המגוון הרב, התפריט היה מוקפד ומדויק.

 

 דולפין ים (צילום:אסף קרלה)

דולפין ים (צילום: אסף קרלה)

לראשונות לקחנו קלמארי מטוגן שהיה טעים ופריך, סלט ירוק ומנת ריזוטו שהייתה אחת מהטעימות ביותר שיצא לנו לאכול בתקופה האחרונה. לעיקריות הזמנו פילה לברק ושניצל וינאי מפילה עגל אשר הגיעו בליווי תפוחי אדמה. הדג היה טרי ומידת העשייה שלו הייתה מושלמת. הוא והוגש בליווי רוטב יין לבן ושום שהיה מצוין. שניצל העגל היה פריך במיוחד, ניכר שהבשר טרי וטעמיו היו טובים מאוד.

פרט נוסף וחשוב שכדאי לציין הוא גודלן של המנות –  כשאתם מזמינים מקום במסעדה כדאי שתכינו את עצמכם מראש ותגיעו רעבים. כלל המנות שקיבלנו, הן הראשונות והן העיקריות היו גדולות ומפנקות במיוחד. מומלץ מאוד להזמין לפחות מנת דגים אחת, שכן זו ההתמחות של המקום אשר מבצע אותן ללא דופי ( כנ"ל לגבי פירות הים). עם זאת, גם אם אתם בכלל בעניין של פסטות או בשר, המסעדה מציעה מנות מופלאות לא פחות. לא משנה על איזה סגנון תלכו – תפריט היינות והאלכוהול העשיר יסגור לכם את הארוחה ואת הפינה.

 

בימים א'-ה' בשעות 12:00-17:00 מוצע תפריט עסקיות משתלם במיוחד, עם מחירים הנעים בין שישים לתשעים שקלים בלבד. במסגרת הארוחה, תוכלו ליהנות ממנה עיקרית בליווי פוקאצ'ה טרייה, סלטים מפנקים, שתיה קרה וחמה – והכל במחיר המנה העיקרית. תפריט העסקיות רחב וניתן להזמין במסגרתו מגוון גדול של עיקריות – פסטות מיוחדות, בשרים מפנקים וכמובן את מנות הדגים ופירות הים האהובות. ללא ספק, מדובר באחת מהעסקיות המשתלמות ביותר בעיר.

 דולפין ים (צילום:אסף קרלה)

דולפין ים (צילום:אסף קרלה)

לסיכום – גילינו את סוד ההצלחה של המקום. אווירה צעירה ונעימה, מיקום מרכזי ומיוחד, ובעיקר – תפריט דגים ובשרים עשיר ומדויק, שמבוצע באופן מושלם. חובה להגיע!

כתובת: שמעון בן שטח 9, ירושלים

שעות פעילות: כל ימות השבוע בשעות 11:00-23:00

טלפון: 02-6232272

לפייסבוק: Sea Dolphin Restaurant – דולפין-ים

לאינסטגרם: sea_dolphin_1


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר