קצביות מומלצות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
קצביות מומלצות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

קצביות בירושלים והסביבה: כדאי להכיר

קצב טוב הוא אחד שמבין בבשר, מכיר את החלקים והנתחים ויודע להתאים את נתחי הבשר לסוג הבישול והמטרה. הבאנו עבורכם קצביות בירושלים עם הקצבים הכי מקצועיים, שיהפכו את חווית הארוחה לתענוג נפלא

פורסם בתאריך: 6.1.19 10:18

הבן של הקצב | דרך בית לחם

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

"הבן של הקצב" הוא אטליז בוטיק עדכני עם ניחוח של פעם הממוקם בדרך בית לחם 73 בירושלים, ובו תוכלו לקנות בשר טרי ואיכותי ואף לקבל טיפים והמלצות מהקצב המקצועי מוחי, אשר גדל באטליז של אביו בילדותו ויתאים לכם את הנתח המדויק שיחמיא לכל תבשיל שתרצו להכין ולהמליץ על צורת העשייה שתביא לתוצאה הטעימה ביותר. בנוסף, הקצביה מציעה שירות של "שף פרטי עד הבית" במסגרתו יגיע אליכם השף דוד מועלם ויכין ארוחת בשרים מפנקת הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח.

בקצביה תוכלו למצוא את כל סוגי הבשרים ואפילו נתחים מיוחדים שקשה מאוד להשיג במקומות אחרים. בנוסף לכך, במקום ישנו מגוון רחב של מוצרי בשר מיוחדים לעל האש כמו קבב, המבורגר, פרגיות משופדות ומטובלות ואף ניתן להזמין מהקצב מוצרים על פי בקשות אישיות. למשל, אם חשקה נפשכם בקרפצ'יו טרי, תוכלו לבקש שיכינו לכם אותו בקצביה ולאחר מכן בבית תצטרכו לדאוג רק לטיבול. כמו כן, פעמים רבות מכינים במקום מרינדות וצ'ימצ'ורי בשביל שלא תצטרכו לעבוד קשה בבית. ואם כל זה לא מספיק – ישנו גם שירות משלוחים עד לבית הלקוח. המקום כשר בהשגחת "רבנות ירושלים" וישנם מוצרים בעלי כשרות מהודרת יותר.

דוד, השף של המקום, התחיל לבשל מגיל צעיר וכבר בגיל 12 התחיל לעבוד במטבחים של מיטב המסעדות בעיר. כאשר החליט לצאת לדרך עצמאית, הוא חיפש מקום אשר יאפשר לו לערוך אירועי בוטיק בהם יוכל להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק וכך נוצר שיתוף הפעולה עם מוחי. כיום, "הבן של הקצב" מספקת שירות של "שף עד הבית" לאירועים פרטיים ומתמחה ביישון ועישון בשרים. במסגרת הארוחה, השף דוד מועלם והצוות בניצוחו יכינו עבורכם ארוחת בשרים עדכנית, מודרנית ומפנקת מהבשרים הטריים של הקצביה על פי הקונספט הפופולרי של "שולחנות פריסטייל".

הבעלים מוחי ודוד מספרים על הייחודיות של המקום:  "חרטנו על דגלנו הקפדה יתרה על שירות, איכות חומרי הגלם וניקיון מתוך מחשבה וידיעה שהם אלו שמעצבים את החוויה והטעם של הבשר. אנחנו מזמינים את כולם לבוא ולהכיר אותנו מקרוב".

כתובת: דרך בית לחם 73, ירושלים

טלפון: 077-7870801

דוד: 052-5106125 | מוחי: 054-4898488 

לאתר: הבן של הקצב

לפייסבוק: הבן של הקצב -The Butcher's Son -Jerusalem


מלך הבשר והעוף | מבשרת ציון

אל מתחם הקניות שדרות החוצבים במבשרת ציון-מעוז ציון, עבר לפני כשנה האטליז הוותיק "מלך הבשר והעוף", בבעלותו של דגן יעקוב, אשר הפך למקום עליה לרגל של כל שוחרי הבישול ואניני הטעם. החנות הגדולה משתרעת על פני 300 מטר של חלל מרווח ובה היצע ענק ומרהיב של בשרים מכל הסוגים, עופות ודגים טריים וקפואים, לצד בצקים, ירקות קפואים, נקניקים, דליקטסים ומגוון רחב של יינות מיקב תישבי ויקב קסטל, שמשלימים את חווית הקניה. "המגוון עולה והמחירים יורדים” אומר דגן (דוגי) שמנהל את האטליז בשותפות עם מיכאל אופיר כבר 17 שנה במבשרת, במהלכן צברו השניים מוניטין רב הן בשל טריות המוצרים וניקיון המקום והן בשל השירות המעולה.

לדגן ניסיון רב בענף האטליזים, עוד לפני למעלה מ-20 שנה החזיק בבעלותו אטליז מצליח באזור התעשייה שילת, בסמוך למודיעין, ועם הביקוש החליט לפתוח אטליז נוסף במעוז ציון. לדבריו, סוד ההצלחה הוא במתן שירות אישי ונאמן לכל לקוח והקפדה על ניקיון. הסניף החדש הוקם בהתאמה מלאה להנחיות משרד הבריאות תוך הקפדה על מראה מרווח ונעים, מחלקות נפרדות לבשר, עוף ודגים, ואריזה מתקדמת. "טוב מראה עיניים מכל תיאור אפשרי", אומר דגן, "המקום נראה כמו בית מרקחת ומטופל ברמה מאוד גבוהה, לכן אני מזמין את כולם להגיע ולהתרשם מן המקום, לראות את המגוון, להתפעל מהניקיון וליהנות מהשירות", "המוטו שלי להצלחת העסק הוא דבר ראשון הקפדה על הניקיון והאיכות של הבשר וכמובן, השירות והיחס שאנחנו מעניקים לכל הלקוחות וכל זה הוא מה שגורם לנו לשמור על רמה כל כך גבוהה". עוד הוא מוסיף כי מלך הבשר והעוף מחזיק ברישיון רמה ג' , רמת מפעל זעיר לייצור עצמי לטובת המקום, על מנת לפרוס מראש את הבשר ולהעניק ללקוח שירות מהיר ללא עיכובים.

מלך הבשר והעוף (צילום: יובל כהן אהרונוב, באדיבות מלך הבשר והעוף, יח"צ)

כתובת: רחוב החוצבים 4, מבשרת ציון

טלפון: 02-5332221

לפייסבוק מלך הבשר והעוף


ברכת שמואל | רמות ב'

אם יש קצבייה אשר שמה נישא למרחקים בשל המוצרים הכל כך מיוחדים שבה, הרי שזו קצביית "ברכת שמואל", בניהולו של שמוליק שמסיאב, שמאפשרת להשיג מעדני בשר ברמה אחרת. החנות, הממוקמת בשכונת רמות ב', מעוצבת באופן מזמין ועל מדפיה מגוון רחב וטרי של סוגי הבשרים האפשריים וכל מה שמתלווה להכנה ולאכילת בשר, מתבלינים ורטבים בטעמים שונים שמשדרגים את הארוחה ועד לטיפים מיוחדים מבעל הבית.

"הקצבייה בעלת קונספט ייחודי שכמותו אין בארץ", אומר שמוליק, הבעלים, "הבשרים כולם טריים מאוד ומיוחדים, עם סחורה שמגיעה פעם או פעמיים ביום ולצד זה המחירים סבירים ביותר". בברכת שמואל נותנים את הדגש על האפשרות להשיג את כל סוגי הבשרים בהשגחות שונות, גם בכשרות מהודרת של הרב מחפוד והרב רובין. "אנחנו מביאים לכאן משהו שונה שלא תמצאו אותו בשום מקום אחר, כמו למשל אנטריקוט עם העצם משובח במינו, שעובר יישון במשך חודש עד חודשיים, וגם הם נמכרים בכשרות מהודרת. אין כזה דבר בשום מקום אחר בירושלים ואני ממליץ מאוד לטעום אותם".

ייחודיות נוספת בחנות היא המוצרים הנלווים לבשר. כאן תוכלו למצוא את כל מגוון הרטבים המתאימים לבשר ומיובאים מרחבי העולם, סוגי תבלינים מיוחדים ואפילו תבלינים אורגניים שמבוקשים מאוד, סלטים וקפואים, נקניקים מיוחדים ואיכותיים בסטנדרט הגבוה ביותר עם המחיר המתאים לכל כיס. תצוגה מרשימה של חלונות ראווה המציגים את מלאי המקררים, נפתחת לעיני הלקוחות גם בחלקה האחורי של החנות, כך שניתן לראות ולהתרשם מהניקיון השורר כאן, וכפי ששמוליק נוהג לומר "כל מה שאתם רואים מאחור, הוא גם מה שאנו מביאים מהפרונט".

תחת המוטו "ניקיון, שירות ואיכות" מנהל שמוליק את הקצבייה ביד רמה ובמקצועיות: "מי שנכנס אלינו פעם אחת, כבר לא ילך לשום מקום אחר. אנחנו פונים לכולם, למי שמחפש כשרויות גבוהות, מי שמעוניין בסחורה טובה ומיוחדת, ומי שמעדיף מבצעים מצוינים, אנחנו משתדלים להיות חלק מהעם" .

ברכת שמואל (צילום: יובל כהן אהרונוב, באדיבות ברכת שמואל)

ברכת שמואל (צילום: יובל כהן אהרונוב, באדיבות ברכת שמואל)

כתובת: דרך החורש 90, רמות ב', ירושלים

טלפון: 02-5866900

לאתר – www.butcherBirkatshmuel.co.il

לפייסבוק קצביית ברכת שמואל

לאינסטגרם – butcher_birkat_shmuel


מעדני ויקטור | פסגת זאב

בשכונת פסגת זאב קיימת מזה 18 שנים, מעדניית בשרים אקסלוסיבית, ברמה גבוהה – מעדני ויקטור. המעדנייה יושבת על השדרה הראשית ברח' מאיר גרשון 48, עם איכות מוצרים ותודעת שירות בין הגבוהים בתחום. מגוון המוצרים הנמצאים במעדנייה הם ברמת טריות מובילה כאשר סחורה טרייה מגיעה על בסיס יום יומי.

המוטו המלווה את ויקטור מיום הקמת העסק, הוא לחסוך ללקוחותיו את עבודת הניקוי והחיתוך. העופות מנוקים משומן ועור, השניצל נפרס דק דק, הבשר נחתך ונפרס והכל לפי דרישת הלקוח. היתרון שעומד לצד שירות מסוג זה הוא החיסכון בזמן.

במעדני ויקטור תמצאו את מוצרי הבית המובילים החל ממוצרים לעל-האש כגון: קבב הבית או קבב כבש שנעשים לפי מתכון מיוחד של ויקטור, או שיפודים ממגוון המוצרים המובילים. במעדנייה תמצאו חלקי עגל טרי כגון: שייטל, צ'אך, וייסברייטן סינטה, פילה, אנטריקוט  וכו'. לצידם תמצאו במעדנייה חלקי טלה טרי החל מצלעות טלה, שוק טלה ברשת ועוד. ויקטור מסייע ללקוחותיו במתכונים ושדרוגים של תבשילים מיוחדים. כמובן, שניתן לעשות הזמנה והיא תחכה לכם מוכנה בשעה שתגיעו, עם חיוך לבבי מסביר פנים.

מעדני ויקטור (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מעדני ויקטור (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כתובת: מאיר גרשון 48, פסגת זאב, ירושלים

טלפון להזמנות: 02-5854088

אטליז דוד און | שוק מחנה יהודה

שי און הוא קצב מהסוג הישן והטוב, כדור שלישי למשפחת בעלי אטליזים השולטים בענף מזה עשרות שנים בשוק מחנה יהודה. המקום מצוחצח, הנתחים מטופלים בקפידה, השירות ידידותי ומסביר פנים ומייעץ לגבי בחירת הנתחים, אופן הכנתם ואף מציע מתכונים. און עובד לצד אביו דוד און כבר 15 שנה והוא מאלה שהקונים סומכים עליו בעיניים עצומות.

בין מוצרי האטליז מגוון נרחב של סוגי בשר משובח, יוקרתי וטרי הכוללים: נתחי פרמיום, אנטריקוט, עופות , פרגיות, בשר עגל, נקניקיות מרגז וצ'וריסוס, בשר טלה, בשר פילה, שניצלים, כל סוגי הדגים ועוד, והכל באיכות בשר ללא פשרות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בכל רכישה במקום תיהנו מבשר איכותי ומשובח. "אצלנו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים, החל ממוצרים בסיסיים ביותר ועד לגורמה של ממש כמו כבד אווז וחזה אווז", מספר און, "מי שמעוניין בבשר או עוף מוכן על שיפודים במיוחד למנגל, ישמח לדעת שניתן לקנות באטליז גם מוצרים מוכנים וחתוכים. בנוסף, כל המוצרים נמכרים אחרי ניקיון יסודי ונארזים במגשים חתוכים ומסודרים". בין פינוקי המקום ניתן להשיג גם עופות ממולאים ונקניקיות עבודת יד  מקצועית של האב ובנו. האטליז המשפחתי צבר במהלך השנים שם מצוין ולקוחות קבועים שנהנים משירות, איכות וניקיון המוצרים וזה גם המוטו של המקום, לספק ללקוח את הטוב ביותר.

אטליז דוד און מזמין אתכם ליהנות מחוויית קניה איכותית תוך הקפדה על ניקיון בסטנדרט מחמיר ועם השירות האישי והמקצועי המאפיין את האטליז.

איטליז דוד און (צילום: יובל כהן אהרונוב)

איטליז דוד און (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כתובת:  מחנה יהודה 6/8 (בכניסה לשוק העירקי), ירושלים

טלפון: 02-6259067   |   משלוחים חינם!


אטליז שלמה מגזימוף | שוק מחנה יהודה

כבר 22 שנה ששלמה, בעליו של "אטליז שלמה מגזימוף" ממשיך את דרכו של אביו וסבו. "סבא עבד כסוחר בקר ובבעלותו היו מספר חנויות בשוק מחנה יהודה. גם לאבא הייתה חנות בשר בשוק, ולימים פתחתי גם אני אטליז משלי בשוק מחנה יהודה, לפני 22 שנה".

כמה דברים מייחדים את אטליז שלמה מגזימוף. באטליז בשרים ועופות טריים בהכשר בד"צ הרב מחפוד, ובשר טרי בד"צ בית יוסף עטרה (מצרפת). בשר קפוא בד"צ הרב מוצפי ובד"צ ישא ברכה (מאורוגוואי) ובשר קפוא חלק רבנות ראשית וכן מבחר דגים קפואים. המוצרים חתוכים ומוכנים לשימוש ללקוחות: "אנחנו מוכרים את הבשר נקי ומוכן מיד לבישול בהתאם לבקשת הלקוחות, בין אם בסיר, במחבת בתנור או על המנגל, כלומר הפרגיות נקיות מסחוס ומעצמות ופתוחות לצלייה. השניצלים פרוסים דק ונארזים בהפרדה בין האחד לשני, הכנפיים והכרעיים נקיים", מסביר שלמה, "אנחנו שוקלים את הבשר כשהוא נקי ובעיקר חוסכים הרבה מאוד עבודה". אבל הפינוק לא הסתיים, כי למגזימוף יש גם ארבעה מוצרי מותג פופולריים שנמכרים מוכנים ומתובלים: קציצות עם שומן כבש או ללא שומן, נקניקיות מרגז חריפות תוצרת בית, והמבורגר. גם את הבשר טוחן הצוות לעיני הלקוח מבשרים איכותיים מספר 2 ו-4 .

החנות מאופיינת ברמת ניקיון גבוהה ובבשר מאוד איכותי וטרי המגיע ישירות מהיבואן. כל אלו בתוספת הכשרות הגבוהה ואופן ההגשה המיוחד, הביאו למקום קהל לקוחות מגוון :חרדים, חילוניים ואנגלוסקסים. "רוב הלקוחות הם לקוחות חוזרים, המבצעים את ההזמנה טלפונית כי סומכים עלינו ויש בינינו אמון. ניתן להזמין משלוח או להגיע לאסוף את ההזמנה" .

מתכון הקצב של שלמה ל- 6 מנות: קילו וחצי רוסטביף או שוק טלה. במגש מערבבים 2 כפות שמן זית עם קורט אגוז מוסקט, פפריקה, פלפל שחור גרוס, מלח גס ועשבי תיבול, ומעסים את הבשר. מוסיפים 2 כוסות יין אדום חצי יבש,חצי כוס מים, בצל, גזר וסלרי חתוכים ו- 6 שיני שום. מכסים את המגש ומכניסים לתנור למשך שעתיים על 180 מעלות , לאחר מכן מסירים את הכיסוי ומאדים את הנוזלים לחצי שעה נוספת. בתיאבון.

אטליז שלמה מגזימוף (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אטליז שלמה מגזימוף (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כתובת: רחוב האשכול 5, שוק מחנה יהודה (ליד רחמו), ירושלים

טלפון: 02-6235252 או 050-9235252

לפייסבוק אטליז שלמה מגזימוף

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר