הבן של הקצב (צילום: פרטי)
הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבן של הקצב – אטליז מומלץ בירושלים

הבן של הקצב - אטליז בוטיק עדכני בירושלים, עם ניחוח של פעם וכבוד לכל נתח

פורסם בתאריך: 17.4.19 09:25

"הבן של הקצב" הוא אטליז בוטיק עדכני עם ניחוח של פעם הממוקם בדרך בית לחם 73 בירושלים, ובו תוכלו לקנות בשר טרי ואיכותי ואף לקבל טיפים והמלצות מהקצב המקצועי מוחי, אשר גדל באטליז של אביו בילדותו ויתאים לכם את הנתח המדויק שיחמיא לכל תבשיל שתרצו להכין ולהמליץ על צורת העשייה שתביא לתוצאה הטעימה ביותר. בנוסף, הקצביה מציעה שירות של "שף פרטי עד הבית" במסגרתו יגיע אליכם השף דוד מועלם ויכין ארוחת בשרים מפנקת הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח.

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

בקצביה תוכלו למצוא את כל סוגי הבשרים ואפילו נתחים מיוחדים שקשה מאוד להשיג במקומות אחרים. בנוסף לכך, במקום ישנו מגוון רחב של מוצרי בשר מיוחדים לעל האש כמו קבב, המבורגר, פרגיות משופדות ומטובלות ואף ניתן להזמין מהקצב מוצרים על פי בקשות אישיות. למשל, אם חשקה נפשכם בקרפצ'יו טרי, תוכלו לבקש שיכינו לכם אותו בקצביה ולאחר מכן בבית תצטרכו לדאוג רק לטיבול. כמו כן, פעמים רבות מכינים במקום מרינדות וצ'ימצ'ורי בשביל שלא תצטרכו לעבוד קשה בבית. ואם כל זה לא מספיק – ישנו גם שירות משלוחים עד לבית הלקוח. המקום כשר בהשגחת "רבנות ירושלים" וישנם מוצרים בעלי כשרות מהודרת יותר.

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

דוד, השף של המקום, התחיל לבשל מגיל צעיר וכבר בגיל 12 התחיל לעבוד במטבחים של מיטב המסעדות בעיר. כאשר החליט לצאת לדרך עצמאית, הוא חיפש מקום אשר יאפשר לו לערוך אירועי בוטיק בהם יוכל להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק וכך נוצר שיתוף הפעולה עם מוחי. כיום, "הבן של הקצב" מספקת שירות של "שף עד הבית" לאירועים פרטיים ומתמחה ביישון ועישון בשרים. במסגרת הארוחה, השף דוד מועלם והצוות בניצוחו יכינו עבורכם ארוחת בשרים עדכנית, מודרנית ומפנקת מהבשרים הטריים של הקצביה על פי הקונספט הפופולרי של "שולחנות פריסטייל".

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבן של הקצב (צילום: פרטי)

הבעלים מוחי ודוד מספרים על הייחודיות של המקום:  "חרטנו על דגלנו הקפדה יתרה על שירות, איכות חומרי הגלם וניקיון מתוך מחשבה וידיעה שהם אלו שמעצבים את החוויה והטעם של הבשר. אנחנו מזמינים את כולם לבוא ולהכיר אותנו מקרוב".

כתובת: דרך בית לחם 73, ירושלים  |טלפון ליצירת קשר – בית העסק: 077-7870801

דוד: 052-5106125 | מוחי: 054-04898488

לפייסבוק: הבן של הקצב

 

 


כתבה שיווקית


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר