(צילום: Fotolia)

שר הבשר: האטליז שלכם בירושלים

מרימים טלפון ל"שר הבשר", מזמינים מהקצביה בירושלים את מוצרי הבשר המעולים, סטייקים, אסאדו, אוסובוקו, קבב, חזה בקר, עופות ודגים, לבישול, לצלייה, למנגל - ומקבלים את המשלוח הביתה, טרי, מוכשר, נקי ומושלם. הכירו את הקצביה שמפנקת אתכם בשירות אישי מעולה

פורסם בתאריך: 23.6.19 09:53

אוהבים בשר? מחפשים אטליז איכותי, אמין ויחס אישי? בקצביית 'שר הבשר' ברחוב בר אילן תוכלו לשוטט בנוחות בחנות בת ה-90 מ"ר ולמצוא מגוון בשרים טריים וקפואים באיכות מעולה ובכשרות גבוהה כמו מחפוד, רובין, עטרה ועוד. לא בטוחים איזה נתח מתאים למתכון ולאופן הבישול? התקשרו ל'שר הבשר' שישמחו להעניק לכם ייעוץ וטיפים.

(צילום: Fotolia)

בנוסף ב'שר הבשר' תוכלו להזמין את מוצרי הבשר שאתם אוהבים בצורה המתאימה לכם. "הקונספט הייחודי שבו לקוח או לקוחה מזמינים את הבשר שהם רוצים, מוכן לבישול ארוך או לצלייה קצרה, לעל האש או בכל דרך אחרת המתאימה להם. יש לנו מגוון רחב מאוד של מוצרי בשר כמו סטייקים, חלקים פנימיים, אסאדו, אוסובוקו שמתאימים לבישול ארוך, נתחים מתאימים לחמין, חזה בקר או פילה מיניון, עופות שלמים, חזה עוף, ירכיים, כרעיים, כבדים, פרגיות ועוד. המוטו שלנו מאז שפתחנו ב2007 הוא הטריות, האיכות והניקיון" אומר אליה וייצמן הבעלים.

(צילום: Fotolia)

ב'שר הבשר' תוכלו למצוא את כל סוגי הבשר ואפילו נתחים מיוחדים. בשרים מתאימים ל'על האש', קבבים, המבורגר, פרגיות משופדות ועוד. בנוסף, ניתן להזמין מהקצב את מוצרי הבשר מוכנים לפי בקשות מיוחדות ואישיות. לדוגמה רוצים בשר מוכן לעל האש הזמינו מראש ותוכלו לאסוף את הבשר מוכן. כדי לחסוך לכם זמן תצטרכו רק להניח על הגחלים. חשקה נפשכם בקבב משופד, בקשו מהקצב שיטחן ויקצוץ בדיוק כמו שאתם אוהבים כדי שלא תצטרכו לדאוג ולעבוד קשה מדי. הילדים אוהבים שניצלים פרוסים דק דק בקשו מהקצב, רוצים בשר טחון בלי שומן עם שומן הכל אפשרי רק אל תשכחו להגיד לו מה אתם אוהבים.

"90 אחוז מהלקוחות שלנו אוהבים להזמין מוצרי בשר מראש, חוסך מהם זמן המתנה ונותן לנו ראש שקט לעבודה והכנה. בכל שנות עבודתי מעולם לא הוחזרו מוצרים וזאת תעודת אישור לאיכות הבשרים הנמכרים בקצביה והייחוד שבשירות הניתן ללקוחות" אומר אליה וייצמן "תשומת הלב המיוחדת שאנו נותנים לטריות המוצרים ואיכותם היא מהגבוהות".

(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בנוסף למוצרי בשר ועוף תוכלו למצוא ב'שר הבשר' שלל דגים קפואים כמו נסיכת הנילוס, מרלוזה, סול, סלמון קפוא, מבחר ירקות קפואים כמו תירס, שעועית ירוקה, גזר גמדי, לקט סיני ועוד וגם בצקים מוכנים למיניהם כמו בצק עלים, פילו או פילאס.

שר הבשר

כתובת: ארץ חפץ 106, בר אילן, ירושלים

טלפון להזמנות: 02-5402668

משלוחים לכל רחבי העיר

כשרות גבוהה

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר