ג'ון ברייס | צילום: אלכסנדר אנטלמן
ג'ון ברייס | צילום: אלכסנדר אנטלמן

צעדים ראשונים בעולם התכנות

מעוניינים להיכנס לתחום התכנות אך מתלבטים איזה קורס רלוונטי ייתן לכם את כרטיס הכניסה לעולם ההייטק? עם ג'ון ברייס תבינו איזו שפת תכנות מתאימה לכם, והכי חשוב: כמה תרוויחו. אין צורך בידע מוקדם, כבר אמרנו?

פורסם בתאריך: 15.10.21 17:16

היום כבר לא צריך לחלום על עבודה בחברת הייטק וגם אין צורך בלימודים לתואר ראשון במדעי המחשב כדי ללמוד שפת תכנות זו או אחרת. הטכנולוגיות מתחדשות ועמן הצורך באנשים שיטמיעו ויפתחו את המערכות החדשות.

עם זאת, קורסי התכנות והפיתוח, שמציפים את השוק, במיוחד בתקופה שלאחר הקורונה, מעלים בקרב השואפים לדרוס רגלם בחברת הייטק עם עבודה ששכר נאה בצדה, תהיות רבות: איזו שפת תכנות מתאימה לי? באיזה מסלול כדאי להתחיל? מה הם היתרונות של כל קורס? כדי לענות לכם על כל השאלות ולעשות קצת סדר בבלגן, לפניכם הקורסים המובילים אותם תוכלו ללמוד בג'ון ברייס וגם, כמובן, כמה תרווחו מיד בכניסה לשוק העבודה.

מיותר לציין, כי אין צורך בידע מוקדם או בבגרות 5 יחידות במתמטיקה. וכן, בג'ון ברייס אתם עוברים תהליך התאמה על ידי יועצים מומחים, וגם יסייעו לכם במציאת מקום להתחיל בו, כך שהסירו דאגה מלבכם, אתם בידיים טובות.

פייתון

מה לומדים? שפת Python היא אחת השפות הפופולאריות ביותר בשל היותה חינמית, כתובה בקוד פתוח ותומכת בכל מערכות ההפעלה. הקורס של מכללת ג'ון ברייס יכין אתכם להשתלבות מיטבית בתחומים רבים, ביניהם, פיתוח מערכות end – to – end וכלים מודרניים מקומיים ובענן.

למי מיועד? לחסרי ניסיון בפיתוח, מפתחים המבקשים להמתקצע בפייתון, וכן, לבעלי תואר ראשון או הנדסאים מכל תחום.

פיתוח FULL STACK לאפליקציות WEB

מה לומדים? הכשרת full stack, תוך הבנה מעמיקה של התהליכים והארכיטקטורה. הקורס פותח בפניכם שער לעולם הפיתוח והאינטרנט וכולל טכנולוגיות רבות שעונות על מגוון צרכים הן מבחינת המשתמש והן מצד השרת. בסיום הקורס תוכלו להקים ולנהל אתרי אינטרנט מ-א' ועד ת', וכן, תיחשפו לטכנולוגיות המובילות כיום.

למי מיועד? לכל המעוניינים להתמקצע בתחום האינטרנט והתכנות בעולם ה- Web, למעוניינים להפוך ל- Full Stack Developer, בעלי תואר ראשון או הנדסאים מכל תחום

תכנות בשפת JAVA

מה לומדים? כתיבת יישומים ב- JAVA – אחת משפות התכנות הפופולאריות ביותר בעולם, – תוך שימת דגש מיוחד על פיתוח השרת. יצירת מודולי WEB בסביבת Spring המבוססת על טהרת הקוד הפתוח ושליטה במיטב הטכנולוגיות העדכניות ביותר.

למי מיועד? לחסרי רקע בפיתוח או מפתחים בשפות פרוצדוראליות המבקשים להתמקצע בתחום של פיתוח תוכנה.

פיתוח תוכנה NET.

מה לומדים? פיתוח יישומי אינטרנט ופיתוח FullStack, בסביבת הפיתוח NET. המובילה כיום בארגונים, תוך הקניית כלים לפיתוח מגוון מערכות, החל מיישומי קצה פשוטים ועד למערכות עשירות ברשת ארגונית או בענן.

למי מיועד? לחסרי רקע בתחום התכנות או לבעלי רקע בסיסי בפיתוח תוכנה.

מתאימים לך קריירה

מבחני ההתאמה הייחודים של ג'ון ברייס מתבססים על מבדק מיון מקצועי של "מכון אדם מילא" ומאפשרים לכם לבצע מבדק מקוון, ללא עלות, שיכוון אתכם לתחום ולמסלול הנבחר. על בסיס התוצאות, תזומנו למפגש אישי עם יועצי הלימודים והקריירה בג'ון ברייס, שיבדקו יחד אתכם את התאמתכם לקורס לפי כישוריכם, כך תוכלו לצאת לדרך כשאתם בטוחים שבחרתם את המסלול המתאים ביותר ליכולותיכם. השירות ניתן ללא עלות לכל המעוניין להיכנס לתחום.

יוצאים לדרך

מחלקת השמת הבוגרים של ג'ון ברייס מסייעת לבוגריה במציאת עבודה בזכות קשריה הרבים עם מעסיקים פוטנציאליים בחברות מובילות ומגוונות בתחום ההייטק.

מוזמנים לתאם מבדק התאמה והכוונה אונליין, ללא עלות, כבר היום דרך אתר ג'ון ברייס <<<


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר