פנינה ירושלמית. ספא דניאל | צילום: פרטי
פנינה ירושלמית. ספא דניאל | צילום: פרטי

ספא דניאל: הים של ירושלים

ספא דניאל נותן מרגוע לנפש הירושלמית השסועה. נווה מדבר אמיתי עם טיפולים לגוף ולנשמה

פורסם בתאריך: 28.10.21 21:10

אי שם בערבות ירושלים בואכה שוק מחנה יהודה הצבעוני, שוכן לו ספא דניאל, שקיים כבר שנה ונותן מרגוע לנפש הירושלמית השסועה, ומהווה נווה מדבר עם טיפולים לגוף ולנפש. מקום לנוס ממנו ורק להרגיש את עצמך ולזקק את רצונותיך, כאילו היה ספא דניאל, הים שאין בירושלים.

את הספא פתח לגמרי בעצמו דניאל צרצס, איש טיפול בכל רמ"ח איבריו, שמיסודו מאמין בחיבור בין גוף לנפש.

כך שזה לא מקרי שמיקומו של הספא הוא בקומה ה-15, על גג מלון בוטיק שנקרא "מיי ג'רוזלם ויו", הכי קרוב לשמיים שאתם יכולים לפנטז, עם תצפית של  360 מעלות מעל כל ירושלים. המקום ידוע בשמו , כמצפה הירושלמי, שהוא כולו גג של 400 מטר, מאוד מיוחד ומרהיב שעולים אליו לרגל ירושלמים ותיירים להביט על כל בירת הארץ ממעוף הציור.

"באתי מתחום הרפואה המשלימה", מספר צרצס שיסד ועומד בראש "ספא דניאל", "למדתי ברידמן 5 שנים, 5 שנים טיפלתי בקליניקות ברחבי ירושלים, והיה לי חזון לפתוח מרכז טיפולים שישלב גם טיפול רפואי וגם את החוויה של נופש, וכך ועל עקרונות אלו בניתי את "ספא דניאל".

מה אתה בעצם מציע בספא הזה?

"כיום יש לנו צוות בכיר של מטפלים ומטפלות שמציע את כל סוגי הטיפולים הקיימים: עיסוי שבדי, עיסוי רפואי, עיסוי רקמות עמוק, מסג' תאילנדי, טיפול רפלקסולוגי, ועוד מגוון טיפולים רחב. הטיפולים מתאימים  ליחידים, זוגות וקבוצות. לאחר הטיפול מקבלים זמן שהייה בסאונה פרטית ליהנות מקפה וכיבוד על גג המלון עם יין, קפה וכל מה שחשקה הנפש אחרי הטיפול המרגיע שקיבל הגוף.

בנוסף אנחנו עושים הזמנות של ערבים לזוגות או ערבים לקבוצות, שמשלבים בתוכם פלטות של גבינות, לחמים וכדומה. כמו כן, אפשר לשלב את החוויה עם שינה במקום".

אתם  מציעים בריחה מהמציאות?

"כן. בנינו מתחם שהוא פרטי לגמרי ועם זאת על גג שצופה על כל ירושלים, כשהגג כמו בית קפה מלא בפינות ישיבה. יש טרקלין עם כיבוד אחרי טיפול טוב. אנחנו עוטפים את מטופלינו ומזמינים אותם לנוח וליהנות".

מה משך אותך דווקא לעולם הרפואה המשלימה?

"במהלך החיפוש אחרי עצמי אחרי הצבא התנסיתי בהמון סדנאות של ויפאסנה, מדיטציה, המקומות האלה הדריכו אותי להגיע לתחום הטיפול. האני מאמין שלי שכל טיפול טוב חייב להיות שילוב בין מענה לגוף ולנפש. יש לי בספא 15 מטפלים ומטפלות שהם מאוד מקצועיים וקשובים להליך האישי הייחודי שהמטופל עובר".

דניאל צרצס, ספא דניאל | צילום: פרטי

דניאל צרצס, ספא דניאל | צילום: פרטי

תן לי דוגמאות לחוויות טובות של לקוחות, שהמקום עשה בהם שינוי?

"היו אנשים שבאו עם כאב ועזבו בלעדיו. מי שמגיע אלינו קונה לו שקט נפשי, הוא יודע  שיש לו פינה שקטה שהוא יכול לברוח אליה.

יש הרבה לקוחות שחוזרים מדי שבוע או מדי כמה שבועות רק כדי להתאפס על חייהם ומחשבותיהם המטרידות. ללקוחות האלה המקום הזה הפך לבית לנשימה. אנשים מחכים להגיע לכאן שוב ושוב כמו מרגוע לנפש הומיה. לפעמים הם חוזרים רק כדי לדבר שוב עם המטפל או המטפלת המסוימים, כי אנחנו נותנים שרות אישי. אנשים רצוצים ממרוץ החיים מוצאים להם מפלט וגג כאן אם זה אחרי יום עבודה קשה, או לשחרור של כאב כתוצאה של עומס או לבעלי כאבים כרוניים הרבה שנים, והמקום הזה של הטיפול העוטף, מאפשר להם לתחזק את הגוף לשבוע הבא. הם מורידים את רמות הכאבים והלחץ.

אנחנו נותנים תחזוקה מרעננת לגוף, מורידים את רמת הכאב והסטרס הקיים ומאפשרים לאדם לתחזק את עצמו מחודש לחודש, משבוע לשבוע".

מגיעים אליכם מכל קצוות הארץ לא רק ירושלים?

"עד היום עבדנו גם עם ירושלמים וגם עם לקוחות מחוץ לעיר. אנחנו רוצים עכשיו לפנות לקהל המקומיים במיוחד. עד היום הגיעו אנשים בחוץ, מהמרכז ואנחנו רוצים ליצור בית לירושלמים.

ירושלים היא מקום טעון, עם אילו סוגי בעיות שהעיר ההומה מייצרת אתם מתעסקים?

"בין הלקוחות שלנו אנשי  משרד, אנשים שעובדים בעבודה קשה פיזית כמו גננים, מלצרים, אנשי עסקים שיש להם הרבה אחריות על הראש, אנשים שעומדים על הרגליים הרבה שעות. מגיעים אלינו גם סוגי אוכלוסיות שונים לגמרי, כמו אוכלוסיית הפנאי לחגוג יום הולדת, הצעות נישואין, בילוי משפחתי או בילוי לקבוצה ימי כיף, ימי גיבוש. המקום מאוד מתאים גם לציבור הדתי כי יש פה פרטיות והבדלה בטיפולים בין נשים לגברים. המקום הוא צנוע ושומר על הצביון השקט והפרטיות של הציבור הכה יקר הזה".

מה המחירים, יש לך חבילות שאתה מציע?

"יש מחירים שהם לירושלמים, אך רק לתושבי ירושלים, שזה עיסוי זוגי של 45 דקות, כולל יין ושהייה פרטית בסאונה ב-450 שקלים לזוג, או חבילה עם עיסוי של 60 דקות לזוג עם סאונה ויין ב- 550 שקלים, זה מחיר הנחה. יש גם הנחות משמעותיות לאלה שקונים סדרת טיפולים".

מה הטיפול או המענה שאתה נותן שלא נמצא באף ספא אחר בירושלים?

"יש לנו מטפלים עם רמה מקצועית שאין בספא אחר. יש מטפלים ברמה מקצועית מאוד גבוהה, יש את רמת הדיוק והתאמת הטיפול ברמה הגבוהה ביותר. מה שהלקוח רוצה ורק מה שהוא רוצה. הלקוח הוא המחליט על איזה סוג טיפול הוא רוצה ללכת. והכל נתפר על פי מידותיו באופן אישי".

יש מטפל או מטפלת שהפכו לשם דבר בתחום?

"כן, יש מטפלים שלקוחות חוזרים רק בגללם".

כן ירושלמים יש נביא או ספא בעירכם, כותל שמלטף אתכם ומביא מזור לנפשותיכם. בספא דניאל תמצאו פינה שקטה להפקיד בה את הראש ואת הגוף בידיים מקצועיות. בספא דניאל שאולי זה לא מקרי ששמו דניאל הוא כשל מלאך שומר.

ספא דניאל: רחוב יפו 97

שעות פעילות  09:00-20:00

ימי שישי 09:00-15:00

לפרטים: 050-2855845


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר