ג'ון ברייס הדרכה | צילום: ג'ון ברייס
ג'ון ברייס הדרכה | צילום: ג'ון ברייס

רגע, רגע, את עדיין לא בהייטק?

אם את מרגישה שאת רוצה לשנות או לשדרג את החיים שלך ולמצוא נתיב קריירה שיוביל אותך להצלחה, מימוש, הישג ורווחה כלכלית, הירשמי לוובינר לייב "נשים להייטק" , ללא עלות. ספוילר – את הולכת להרוויח, ובענק

פורסם בתאריך: 7.11.21 18:11

אין ספק שעולם ההייטק בצמיחה ועם ההתפתחות האינסופית, באה גם הדרישה לאנשי צוות נוספים, ולא רק בתחומים הטכניים. מעבר לכך שנשים רבות בוחרות ללמוד מקצועות ריאליים, נהנות מהתארים המגוונים ואף מצליחות בתחום מאוד, גם נשים שמתחברות לתחומים ההומניים יותר מוצאות את עצמן מחוזרות על-ידי חברות הייטק רבות. אז בין אם טבלאות אקסל מרגשות אותך, או שבא לך לבחור במשך שעות בין גוונים שונים של ורוד לעיצוב כפתור – לעולם ההייטק יש מה להציע לך.

למה נשים? למה עכשיו?

"הזמן לעשות את השינוי הזה הוא עכשיו" מספרת מרגריטה ריפקין, סמנכ"לית דליברי בג'ון ברייס הדרכה. מרגריטה, אשר מנהלת את כל הצוות הפדגוגי ואחראית על ניהול המרצים, הסטודנטים והתכנים המקצועיים, אומרת: "דווקא הקורונה יצרה כאן פתח מעולה, יש ביקוש אדיר היום לאנשים בתחום ההייטק. הקורונה הורידה הרבה מאד חסמים שהפחידו עובדים ומעסיקים כאחד. היום יש עבודה מהפריפריות, יש שעות גמישות, אימהות יכולות לעבוד בהייטק ועדיין לקבל את הילדים מהצהרון", היא מסבירה. "הביקוש גורם לגמישות, לפתיחות מחשבתית, היום עבודה מהבית אפשרית, עבודה היברידית אפשרית, ויש גם מגוון של משרות למי שלא חזקה בתחום הריאלי, כמו ניהול מוצר, גרפיקה, שיווק דיגיטלי, אפיון חווית משתמש ועוד. זו ההזדמנות שלנו, כנשים, לפתוח את הראש".

בואי, יש מקום בהייטק גם בשבילך!

היופי בעולם ההייטק טמון בכך שהוא מוצע לנשים שונות, מכל הסוגים ומכל שכבות האוכלוסייה. אם השתחררת לפני כמה חודשים מהצבא, עשית שירות משמעותי, אבל את לא יודעת לאן ממשיכים מכאן; אם הקורונה טרפה את כל הקלפים עבורך, ואת רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להגשים את החלום לשנות את נתיב הקריירה שאת צועדת בו כבר 20 שנה; אם אולי תואר של 3 או 4 שנים כבר נראה לך פחות הכיוון, ואת יודעת שיש לך כישרונות מעולים אבל אין לך מושג באיזו עבודה תנצלי אותם הכי טוב, או שאת אמא בחופשת לידה שמחפשת את העבודה הרווחית יותר והמשמעותית יותר לחזור אליה. לא משנה באיזה מהשלבים את נמצאת היום – הייטק פתוח לכולן!

כדי למצוא את מקומך ולהתרשם מנשים מוצלחות שכבר השתלבו בתחום,  פתחי את היומן ושרייני את התאריך ב-15 לנובמבר, בו יתקיים וובינר לייב "נשים להייטק". המפגש יפתח בפנייך את העולם המרתק והרווחי שיש בו מקום גם בשבילך! מאיפה להתחיל – צעד אחר צעד, איך אפשר לעשות הסבת מקצוע, אילו כישורים בסיסיים את צריכה כדי למצוא את מקומך בהייטק, אילו מקצועות פתוחים בפנייך, ואיך משלבים שעות עבודה גמישות או עבודה מהבית כדי לאפשר לך להיות כל מי ומה שאת רוצה להיות, כאישה.
בסיום הוובינר תוכלי לקבל מבדק הכוונה להייטק, של אדם מילא, ללא עלות.

אל תפספסי הזדמנות להגשים חלום

אם את מרגישה שאת רוצה לשנות או לשדרג את החיים שלך ולמצוא נתיב קריירה שיוביל אותך להצלחה, מימוש, הישג ורווחה כלכלית, הירשמי לוובינר לייב "נשים להייטק" כאן, ללא עלות.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר