הרב גורודצקי בפעולה | צילום: פרטי
הרב גורודצקי בפעולה | צילום: פרטי

לקראת ברית מילה? בשעה טובה! כל מה שאתם צריכים לדעת

ברית מילה זה בהחלט אירוע מרגש, אך גם מלחיץ הורים רבים בגלל העובדה שמדובר בפרוצדורה מורכבת באזור רגיש של תינוק שרק נולד. לטקס הברית יכולות להיות השלכות על העתיד, ולכן פגשנו את הרב ראובן גורודצקי מירושלים, שישתף אתכם איך להיערך נכון לטקס, ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים מוהל

פורסם בתאריך: 18.11.21 16:14

הרב שמהל לראשונה את בנו בכורו מבין מה חשוב להורים

את דרכו כרב מוהל החל לפני 22 שנה, כשנולד בנו הבכור מתוך שבעה ילדים. מה שגרם לו להבין עוד מתחילת הדרך את הלחץ בו שרויים ההורים לקראת הטקס ובמהלכו, ואת ההשפעה של הלחץ הזה על התינוק ועל הטקס. אי שם בטקס ההוא, הוא גיבש את התפיסה שמלווה אותו עד היום – כשההורים לחוצים, זה משפיע באופן ישיר על התינוק, ולהפך כשהם רגועים התינוק יהיה רגוע.

מהם שלוש המרכיבים החשובים להצלחת התהליך?

לאחר 22 שנות ניסיון, הרב גורודצקי מאמין ומייעץ לכם לא להתפשר על שלושה מרכיבים מרכזיים שיובילו לברית מוצלח. המרכיב הראשון הינו ניסיון המוהל, הוא מדגיש כי חשוב מאוד לקבל המלצות ולוודא כי אכן מדובר במוהל מנוסה. חשוב לציין כי הטיפול על ידי מוהל מנוסה נבדק וכל מהלך הברית עצמו אמור לקחת עד 22 שניות בלבד.

המרכיב השני להצלחה הינו שיטת טיפול אופטימלית, כלומר לוודא כי אכן המוהל מבצע את התהליך בדרך האופטימלית והמתקדמת ביותר.

המרכיב האחרון הינו האכפתיות של המוהל, תכונה זה מאפשרת לכם להיות רגועים ולהבין כי אכן מדובר במוהל אכפתי, שחשוב לו לספק לכם את כל התשובות לשאלות שלכם, להרגיע אתכם ולוודא כי התהליך עבר בשלום מכל בחינה גם מספר ימים לאחר הטקס.

הרב גורודצקי | צילום: פרטי

הורים שיודעים לקראת מה הם הולכים – רגועים יותר!

כפי שכבר ציינו תחילה, ברית מילה מוצלח מתחיל בהורים רגועים, והדרך הטובה ביותר להרגיע את ההורים הינה ליידע אותם מה עומד להתרחש. לכן, הרב מקפיד להסביר להורים מה צפוי לקרות בכל יום לאחר הברית, ומהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כל יום. כאשר ההורים חוזים בעצמם במתרחש, ומבינים כי הכל קורה בדיוק כמו שהוא צפה, הם רגועים הרבה יותר, וגם התינוק שלהם רגוע

מוסיף ואומר הרב, אין להתפשר על איכות החומרים בהם עושים שימוש בביצוע הברית. היום הוא מייבא תחבושות מיוחדות מגרמניה, שבהן עושים שימוש בניתוחים באיברים פנימיים. הייחודיות של אותן תחבושות הינו שהן יורדות מעצמן באמצעות משיכה קלה, ללא צורך במגע או התעסקות באיזור הרגיש, ללא דם וללא כאבים כלל.

בנוסף לכך, בגלל העובדה שמדובר בניתוח רגיש, הוא מקפיד לבצע תהליכי סטריליזציה קפדניים ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות מכשור מתקדם. מה שמביא אליו מוהלים המבקשים לבצע סטריליזציה במכשור שלו, והוא מאפשר זאת ללא כל עלות מתוך הבנת חשיבות הסטריליות.

שילוב של תערובות צמחי מרפא וברית מילה

היום, הרב גורודצקי שמנהל גם קליניקה אלטרנטיבית לרפואה טבעית בבנייני האומה, משלב בין שני העולמות, ומסייע להורים ולתינוק לאורך כל התהליך באמצעות הרפואה הטבעית. הרב מפיק מתערובות צמחי המרפא שמנים, ועושה בהם שימוש הן להרגעת ההורים והן לסיוע תהליך הריפוי של התינוק לאחר הברית.

עורך אירועים מרגשים. הרב גורודצקי | צילום: פרטי

"כי אתה שומע תפילת כל פה"

לבסוף, משתף הרב שהוא שאל את ידידו הקרוב פרופסור יעקובזון, שהיה אחד ממנהלי המחלקות המוצלחים ביותר בבית החולים שערי צדק במשך שנים רבות – מה סוד ההצלחה שלו? להפתעתו ענה יעקובזון כי הצלחתו טמונה בך שהוא מתפלל על כל חולה. מעבר לעובדה שתפילה בהחלט מסייעת, היא גם גורמת לרופא המטפל להתייחס לכל חולה בצורה אישית ואכפתית יותר.

הרב החליט לאמץ את זה, והוא מצוייד ברשימת כל התינוקות אותם הוא מהל, שאליה מצטרפים עוד ועוד ילדים, הוא מתגורר בסמוך לכותל והוא משתדל להגיע לפחות פעם אחת ביום ולברך את כל הילדים ברשימה.

לפרטים: 052-5278860

אתר: Brityakov.com


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שאול

    עם ממשלת הזדון הזו. לא נתפלא אם בעוד כמה שנים אנשים ישאלו בתמיהה "ברית מילה" !! מה זה???? ימח שמו וזכרו של בנט וממשלתו המחורבנט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר