מתן אדלסון, יובל זוסמן (צילומים: פרטי, עודד קרני - באדיבות מנהלת הליגה)
מתן אדלסון, יובל זוסמן (צילומים: פרטי, עודד קרני - באדיבות מנהלת הליגה)

דעה | זמן להשתדרג

זו הייתה עונה סוערת שנפתחה רע, אבל אז הכל התחבר בדרך לעונה נפלאה. עכשיו זה הזמן להשתדרג ולחזק את הקבוצה במקומות שצריך ויובל זוסמן הוא אחד שצריך להיות מטרה עבור מתן אדלסון

פורסם בתאריך: 15.6.23 13:29

וואו איזה עונה הייתה לנו. עונה שהתחילה בהכנות עם מאמן חדש וחבורת שחקנים שנבחרו במסגרת תקציב שהיה נמוך למה שהורגלנו אליו ביחס לעונות הקודמות עם פתיחת עונה מזעזעת והפסדים מביכים.
אך דווקא מהשפל הזה הגיע לפתע חיבור מטורף. ניצחון ועוד ניצחון, ופתאום מגיעים לרבע גמר גביע מול הפועל ת"א בחוץ, והנה התפוצצות ראשונה בדרך לשיא במשחק הגמר. והנה המשיכה העונה והגענו לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, ובו עמדה החלטה של הבעלים החדש של הקבוצה מתן אדלסון האם להתחייב לפיב"א ולליגת האלופות ובתמורה נארח את משחקי הגמר או לעבור ליורוקאפ בשאיפה להגיע ליורוליג. הוחלט שאין התחייבות לפיב"א לשנים הבאות, וכל זה היה הפתיח לחצי גמר מול טנריפה מול אלפי אדומים שהגיעו למאלגה לדחוף את הקבוצה לגמר שבו לצערנו הפסדנו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


העונה הסתיימה לאחר הפסד כפול בחצי גמר הפלייאוף להפועל ת"א וכעת נכנסנו לעונת המלפפונים, שבה התבשרנו על חתימתו של הסנטר זאק הנקינס, לא לפני שהתבשרנו כי בעלות הקבוצה עברה באופן רשמי לידי אדלסון כששאלת השאלות היא לאן מועדות פנינו. האם רק חיזוק לסגל הקיים, כי הרי מה שהיה היה טוב יחסי ורק צריכים שיפור במספר עמדות או לשנות ולהחליף את עמדות המפתח. הרי אם השאיפה להגיע ליורוליג, תהיה חייבת להיות אחרי זכיה במפעל היורוקאפ, ואם כך, רמת השחקנים חייבת להיות גבוהה מהקיים. ישנם הרבה דיבורים על שחקנים ישראלים מעבר לים אשר יהיו "שוברי שיוויון", הרכז אשר שיחק אצלנו תמיר בלאט וחברו לקבוצה יובל זוסמן. יהיו כאלו שירימו גבה לרצון שלנו להביא אותם אחרי ששיחקו ביורוליג, אבל בשכר מתאים והשאיפה ששנה לאחר מכן יהיו יחד עם הפועל ביורוליג יכולה להביא אותם.
***
ופסקה בעניין הכדורגל. לאחר ההתפרעות בגמר הגביע של אוהדי בית"ר והעמדתם לדין, הוחלט להרחיקם מאירופה (הוגש ערעו=D7 שנידון השבוע), ההתאחדות הודיעה להפועל ירושלים, שסיימה במקום הרביעי שיתכוננו לשחק באירופה במקום בית"ר. והנה אוהדי בית"ר גם בתקשורת קפצו בחמת זעם על הפועל "איך אתם חושבים לעשות כך"? ותשובתי פשוטה, איך העזתם לשמוח בניצחון טכני בעונה שעברה בדרבי השישה זרים? הפועל ירושלים, שקמה בשנת 1926, היה לה את כל הזכות לרצות ולשחק באירופה כי חייבים למגר האלימות המשתוללת גם אם בשלילת התואר מבית"ר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דילרי

    לא צריך את זוסמן-צריך שחקן שקולע, לא שחקן שיודע לקלוע, על הנייר…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר