ירון אילן, איציק וקרן קדוש (למטה מימין עם כיוון השעון), אסנת גיספאן, פז אליהו וגלעד שטרן, מאיה אקדמאי ואביחי שובל, אדיר שוורץ, מאיה אזולאי, ימין יואלי אלה, נטע דרורי, ענבר לזר, שרי הררי (צילומים: פרטי, אורן דניאל, בית מזי"א)
ירון אילן, איציק וקרן קדוש (למטה מימין עם כיוון השעון), אסנת גיספאן, פז אליהו וגלעד שטרן, מאיה אקדמאי ואביחי שובל, אדיר שוורץ, מאיה אזולאי, ימין יואלי אלה, נטע דרורי, ענבר לזר, שרי הררי (צילומים: פרטי, אורן דניאל, בית מזי"א)

"תכתוב שהייתי מאושפז ושאני מרגיש טוב" – ירון אילן מספר לאן הוא נעלם

'ירושלמיז' מאחל הרבה בריאות לירון אילן

פורסם בתאריך: 6.11.22 20:24

נפתח באיחולי החלמה מהירה ורק בריאות לירון אילן, מנחה התוכנית 'מנטה' ברדיו ירושלים וערוץ 24, שבתקופה האחרונה, למי שלא שם לב, נעדר מגלי האתר ומהמרקע, וזאת בגלל בעיות בריאותיות חמורות שבגינן גם אושפז בבית החולים.


ירון אילן (צילום: פרטי)

ירון אילן (צילום: פרטי)


שלום לך ירון אילן, 'ירושלמיז' וקוראיו אוהבים אותך ומאחלים לך רק בריאות, אפשר לגלות מה קרה לך?
"אתה יכול לכתוב שהייתי מאושפז ושאני מרגיש טוב. בעזרת השם בקרוב אחזור לרדיו ירושלים ולערוץ 24. מעבר לזה, אין לאף אחד שום צורך להיות מעורב בבריאות שלי".

***

קבלו את נשות עיריית ירושלים המכובדות, שקיימו בשבוע שעבר יום הסברה לגילוי מוקדם של סרטן השד יחד עם בית החולים הדסה. על היום המאתגר היתה אחראית ענבר לזר, ראש הלשכה של ראש העיר, ואת הדי שאגות הצל"ש על ההסברה החשובה שלהן כנראה שעדיין שומעים במסדרונות העירייה גם עכשיו. מה שברור הוא שלא ויתרנו להן על תמונה למזכרת, בה מככבות ביחד עם לזר חברת המועצה ימית יואלי אלה, דוברת ראש העיר שרי הררי, יועצת החינוך של ראש העיר נטע דרעי והעוזרת לראש הסגל מיה אזולאי. שאפו.


הכוח הנשי בלשכת ראש העיר - מיה אזולאי (מימין), ימית יואלי אלה, נטע דרעי, ענבר לזר, שרי הררי (צילום: פרטי)

מיה אזולאי (מימין), ימית יואלי אלה, נטע דרעי, ענבר לזר, שרי הררי (צילום: פרטי)


***

כמו שאתם רואים כאן בתמונה למטה, חבר מועצת העירייה מטעם התעוררות אדיר שוורץ הסכים לשתף אתכם עם מה הוא עושה בית ספר לכל המכוניות של חבריו למועצה – אופניים חשמליות, איתן הוא מתנייד בכל רחבי העיר, ולא מוותר אף להגיע עליהן, חנוט בחליפה כמובן, גם לישיבות המועצה. "אני תמיד על האופניים", אומר שוורץ ל'ירושלמיז' בגאווה, ועשה לנו טוב על הנשמה.


אדיר שוורץ צילום פרטי

אדיר שוורץ (צילום: פרטי)


וחוץ מזה – ספר לנו בבקשה – אתה הולך להחליף את עופר ברקוביץ שהפתיע והודיע על פרישה?
"אני אכן מתמודד לראשות מול עינב בר כהן". בהצלחה. לכל המתמודדים כמובן.

***

אז רוצים לדעת מי הוא האיש הכי עצוב בכיכר ספרא, עכשיו אחרי הפרישה המפתיעה של עופר ברקוביץ? ובכן, מדובר בדובר המצטיין שלו, תמיר שנייד, שכבר הסתדר לו עם תפקיד דנדש – יועץ התקשורת של ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן.


תמיר שנייד (צילום: פרטי)

תמיר שנייד (צילום: פרטי)


תמיר שנייד, אני מבין שלקחת את זה קשה, הא?
"מאוד, אני באופן אישי מאוד מתבאס, מרגיש ממש כמו שירת הברבורים של החילונים בירושלים. תשמע, עופר הוא איש יקר ואהוב, גבר שבגברים, מלח הארץ, מנהיג חד פעמי עם לב ענק. אמיתי, ערכי, אנושי, חכם, מעורר השראה ונוטף כריזמה. הוא משאיר אחריו מפעל חיים שנקרא התעוררות בירושלים, ואני מודה על הזכות שהיתה לי לעבוד לצידו".

***

נישאר בכיכר ספרא ונעבור לחבר המועצה יהודה בן יוסף מסיעת 'ירושלים תצליח', שהוזמן השבוע לברית מילה, שבה המוהל היה לא אחר מאשר הרב ראובן אלבז, גדול מחזירי התשובה וראש ישיבת אור החיים בעיר. בן יוסף זכה לברכה מפיו של הרב, וביקש וגם קיבל ברכה למען כל תושבי ירושלים בכלל.


יהודה בן יוסף והרב ראובן אלבז (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף והרב ראובן אלבז (צילום: פרטי)


***

אסנת גיספאן, מנכ"לית קבוצת התיאטרון הירושלמי שפועלת בבית מזי״א, השיקה השבוע את התכנייה לקראת הפסטיבל היהודי הבינלאומי לאמנויות שייחל בסוף החודש, ויתקיים זו הפעם השביעית. בפסטיבל מחכים לכם שלל מופעים המתאימים לכל הגילאים ולכל המגזרים. תתעדכנו בו ותיהנו.


אסנת גיספאן (צילום: בית מזי''א)

אסנת גיספאן (צילום: בית מזי"א)


***

איש העסקים הירושלמי יובל ברזילי ורעייתו מלי אירחו השבוע את הזמר עופר לוי ורעייתו אושרית, שהגיעו לעיר במיוחד כדי לחוות מה זה אוויר הרים צלול כיין. הארבעה טיילו להם ברחובות השוקקים של שוק מחנה יהודה, כשכל רגע עוצרים אותם למען סלפי עם לוי, עד שבסוף הם נכנסו למסעדת 'בלאק איירון' ונבלעו להם שם לטובת ארוחת ערב.


יובל ומלי ברזילי עם עופר ואושרית לוי (צילום: פרטי)

יובל ומלי ברזילי עם עופר ואושרית לוי (צילום: פרטי)


 

 

***

הידעתם? אביחי שובל, המנהל של מסעדת 'עזרא', התארס לפני מספר ימים עם בחירת ליבו, מאיה. החתונה, אגב, צפויה להתקיים בחורף הקרוב באולמי 'דסטינו' שבמושב שורש. מה, לא נגיד מזל טוב? ברור שנגיד. בענק.


אביחי שובל ומאיה אקדמאי צילום פרטי

אביחי שובל ומאיה אקדמאי (צילום: פרטי)


***

מזל טוב גם לפז אליהו וגלעד שטרן, מבעלי 'מיט טיים', שסיימו את השבוע שעבר מתחת לחופתם שהתקיימה בגן האירועים "אמרלד" בבית שמש, למול מאות אורחים שליוו אותם ורקדו איתם עד השעות הקטנות של הלילה.


פז אליהו וגלעד שטרן (צילום: יונתן חנוכה)

פז אליהו וגלעד שטרן (צילום: יונתן חנוכה)


***

ולפינאלה, הנכם מוזמנים להתעדכן מה היה באירוע ההשקה של סדרת תוכניות הטלוויזיה החדשה של השף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש, בעלי 'קפה קדוש', בשבוע שעבר במלון 'אלדן'.

ובכן, בנוסף לראש העיר משה ליאון, שהגיע לברך, הצטופפו להם עוד כ-300 מסעדנים, עיתונאים, אנשי עסקים, בלוגרים ואושיות רשת, ביניהם מנכ״ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי, חברי מועצת העיר ימית יואלי-אלה, עינב בר-כהן ויהודה בן-יוסף, בעלי אלדן מומי דהן, אנשי האוכל אור שפיץ, תומר אומנסקי, אבי לוי, רחל בן-אלול, תומר ״תומס״ פיטוסי, אווה קדוש, ניסים שגב, אביב משה, טלי פרידמן, נאיפה מולא, אורי נבון, אסף סרי, איציק רוחם, ליאור קוקה, רחלי קרוט, אבי כאכון, שר פיטנס, קרן אוזן, יקי דיין, לשעבר הקונסול הכללי בלוס אנג׳לס, ירון צדקיהו ועוד ועוד מכובדים.


משה ליאון מברך את קרן ואיציק קדוש (צילום: אורן דניאלי)

משה ליאון מברך את קרן ואיציק קדוש (צילום: אורן דניאלי)


מברוכ שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש. נו, איך היה?
״זה היה ערב מרגש ובעיקר טעים מאוד. וצריך להגיד: בעקבות הצלחת התיירות הקולינרית בירושלים, פנו אלינו מערים רבות כדי שנלמד אותם את סוד ההצלחה של ירושלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר