אמיר אלנבוגן (צילום: עצמי)
אמיר אלנבוגן (צילום: עצמי)

"הלקוח יודע שתמיד יש מישהו שעומד מאחוריו"

21 שנים בבנק. עושה פילאטיס פעמיים בשבוע והליכות כמה שיותר. הכירו את אמיר אלנבוגן, מנהל משכן בסניף שערי העיר בירושלים, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 13:51

שם: אמיר אלנבוגן.

מגורים: ירושלים.

מצב משפחתי: בן 57, נשוי ואב לשניים.

כמה זמן בבנק: 21 שנה.

תפקיד: מנהל מחלקת משכן, שערי העיר. "במחלקה חמישה עובדים ואני אחראי על כל המערך – השיווק, הבקרה על תיקים, ייעוץ ללקוחות, ייעוץ לקבלנים ועוד".

למה דווקא מחלקת משכן: "זה תחום מאוד מעניין ולמעשה זה מקצוע בפני עצמו. כל נושא הדיור בארץ הוא תמיד אקטואלי, ואין יום אחד שמשעמם לנו. אנחנו מתעסקים בהשקעות מורכבות ובסכומים גדולים במיוחד, ותמיד יש לנו עניין וגיוון. כל לקוח שונה מהאחר. אנחנו יושבים עם הלקוחות ובונים להם תוכנית בהתאם ליכולות שלהם".

מה החזון שלך: "השאיפה שלנו היא להגדיל את מספר העסקאות במחלקה ובכל שנה להגיע ליעדים גבוהים יותר. בנוסף, כמובן, לתת ללקוחות שירות מקצועי, אישי, ביתי וחם, כדי שייצאו מרוצים".

מוטו בעבודה: "לתת ללקוח ערך מוסף ללקוח. חשוב לי שהלקוח ייצא בהרגשה טובה, שיהיה רגוע ויידע שתמיד יש מישהו שעומד מאחוריו".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היו לי לקוחות שהבית שלהם נשרף, והם נשארו חסרי כל. המשכורת שלהם הייתה נמוכה, אבל, בכוחות משותפים, הצלחנו לסדר להם משכנתא בהתאם לנוהלי בנק ישראל. הם היו שבורים, ואנחנו עזרנו להם בכל מה שניתן וליווינו אותם לאורך כל הדרך. בשנתיים האחרונות של הקורונה, הגענו כל יום לעבודה, כי לאנשים יש התחייבויות והרגשנו שאנחנו חייבים לעשות הכל בשביל לעזור להם".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו יודעים להעריך שירות ויודעים להוקיר תודה, אנחנו מקבלים הרבה מכתבי תודה, וזה לא מובן מאליו. הם מאוד סבלניים, עושים את כל מה שאתה מבקש, ובסוף, כשהם מרוצים, הם מביאים אליך גם את המשפחה שלהם".

מתחרים: "אנחנו נותנים כבוד לכולם, אבל נמצאים בטופ. מה שהכי קובע זה השירות, ואצלנו הוא הטוב ביותר".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני לא מוותר על ספורט, עושה פילאטיס פעמיים בשבוע והליכות כמה שיותר".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "בפנסיה, אבל לפני כן, אני רואה את עצמי מתקדם בתוך המערכת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר