ורדית כהן (צילום: עצמי)
ורדית כהן (צילום: עצמי)

"אני רואה את עצמי בתור שרת החוץ של הבנק"

יותר מ-20 שנים בבנק. בעברה הייתה מדריכת טיולים ומוזיאונים, ועד היום מאוד אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל. הכירו את ורדית כהן, מנהלת סניף הגן הטכנולוגי בירושלים, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:01

שם: ורדית כהן.

מגורים: שכונת ארנונה, ירושלים.

מצב משפחתי: בת 47, נשואה ואימא לחמישה ילדים.

כמה זמן בבנק: יותר מ-20 שנה.

תפקיד: מנהלת סניף הגן הטכנולוגי. "אני מנהלת את הסניף הזה כשלוש שנים. הסניף כולל את כל המחלקות: בנקאות אישית, פרטית, עסקית ומחלקה לתושבי חוץ".

למה דווקא מנהלת סניף: "את עבודתי בבנק התחלתי במסלול של הכשרה לניהול ועברתי בדרך כמה תפקידים, עד שקיבלתי את ההצעה לנהל סניף. אני מנהלת סניפים כבר 11 שנים, ומדובר בתפקידים מאתגרים ומעניינים. לנהל סניף זה תפקיד מאוד אוטונומי, יש לנו הרבה סמכויות ואנחנו מקבלים החלטות. אנחנו מטפלים במגוון של לקוחות ומנהלים עובדים, וזה אתגר מאוד מספק וממלא".

מה החזון שלך: "החזון שלי הוא קודם כל לעמוד במשימות וביעדים שלנו, לצד מתן שירות מקצועי ואיכותי. להביא ערך לבנק, להגדיל פעילות ולהביא לקוחות חדשים. אני רואה את עצמי בתור שרת החוץ של הבנק, וכמובן שאני עושה את זה ביחד עם הסגן שלי והצוות הניהולי שלי. אנחנו מקיימים פגישות, יוזמים ודואגים להביא לסניף לקוחות עסקיים חדשים".

מוטו בעבודה: "כשהעובדים מרוצים, העבודה תיעשה בצורה הטובה ביותר, בפתיחות, בשקיפות ובשיתוף פעולה. הדלת שלי תמיד פתוחה, והעובדים באים להתייעץ איתי ועוזרים האחד לשני. ברגע שלעובדים כיף לבוא לעבודה והם יודעים שיש להם את החופש שלהם, כל אחד בהתאם לתחום שבו הוא עוסק והידע שצבר, העבודה הופכת למקצועית וטובה יותר, וזה מתחבר גם לאחד מערכי הבנק – להתקדם ולתת שירות מקצועי".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "עכשיו, בצל המלחמה באוקראינה, מתקבלות אצלנו כל הזמן פניות של לקוחות שהגיעו לארץ ומבקשים לפתוח חשבונות. לאחרונה, לקוחה התקשרה לבנק וסיפרה שסבא שלה, ניצול שואה, בן 93, הגיע לארץ וצריך לפתוח חשבון בדחיפות, על מנת לקבל את סל הקליטה. באופן חריג, אחד העובדים נסע עד לבית המלון כדי להחתים אותו, ותקשר איתו באמצעות הנכדה שלו".

הלקוח המקומי: "הלקוחות הירושלמים, כמו התושבים הירושלמים, הם אנשים חמים, וזה לטוב ולרע. מצד אחד, הם לא יהססו להעביר ביקורת באופן ישיר, ומצד שני, הם יודעים לפרגן ולהגיד מילה טובה על השירות, לכתוב מכתב ולפרגן לעובדים".

מתחרים: "הבנקים הגדולים היום די דומים בעלויות ובמוצרים שהם מציעים. ההבדל הוא בשירות ובטכנולוגיה שהבנק מציע, ובזה אנחנו הטובים ביותר".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "בעבר הייתי מדריכת טיולים ומוזיאונים, ועד היום אני מאוד אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל. בתקופת הקורונה למדנו להכיר מקומות חדשים. יכול להיות שכשאצא לפנסיה, אחזור לתחום הטיולים וההדרכות".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "עדיין בבנק, וככל הנראה בתפקיד ניהולי במטה או בסניף יותר גדול".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר