עידית מחבר (צילום: עצמי)
עידית מחבר (צילום: עצמי)

"אנחנו סוג של פסיכולוגים"

30 שנים בבנק. מנגנת על פסנתר בלי שלמדה תווים. הכירו את עידית מחבר, מנהלת סניף INVEST, ירושלים, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:03

שם: עידית מחבר.

מגורים: פסגת זאב.

מצב משפחתי: בת 50, נשואה ואימא לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: 30 שנה, מהן 20 שנה יועצת במגוון סניפים ובהמשך מנהלת מחלקה.

תפקיד: סגנית מנהלת סניף INVEST, ירושלים. "בשנה האחרונה, בנק הפועלים הקים מרכזי ייעוץ ברחבי הארץ, בהם מרוכזים כל היועצים מאותו האזור, שבעבר ישבו בסניפים. היתרון הגדול בכך הוא שכל היועצים, מעצם הישיבה שלהם ביחד, מתמקצעים, יש סיעור מוחות והחלפת ידע, והם נחשפים ליותר נושאים. את הידע שנצבר הם מעבירים ללקוח, והלקוח מכיר עוד ועוד מוצרים. הייעוץ מתקיים הן פרונטלית והן טלפונית. הלקוחות המבוגרים מעדיפים פגישה פנים אל פנים. הייעוץ הטלפוני צבר תאוצה בתקופת הקורונה".

למה דווקא ייעוץ השקעות: "אני עוסקת בתחום ההשקעות זה כ-20 שנה, ומאוד אוהבת את התחום. אני מודה שבהתחלה לא הבנתי מדוע צריך לפתוח את מרכזי הייעוץ, אבל ברגע שהגעתי למקום והבנתי מה עומד מאחוריו, הבנתי שזה הדבר הנכון לעשות. בעבר עבדתי לבדי והייתי יועצת יחידה, ועכשיו יש לצידי צוות ניהולי, וביחד אפשר לעשות טוב לכולם, גם ללקוחות וגם ליועצים. לתפקיד הסגנית הגעתי בשאיפה להגיע עוד יותר גבוה ולהתקדם. בארץ יש כיום 15 מרכזי ייעוץ, והמהלך הושלם בהצלחה. אנחנו המרכז החמישי שנפתח, ואני מברכת על המהלך הזה יום יום".

מה החזון שלך: "שהלקוח יהיה מרוצה; שיידע שיש לו מענה בכל דקה ובכל רגע ושהייעוץ שהוא מקבל הוא מקצועי ונותן לו ערך מוסף. מדובר בשוק לא שגרתי, שאותו אנחנו צריכים להסביר ללקוח. בכלל, אנחנו סוג של פסיכולוגים, וכל יום זה יום חדש. ברגע שהלקוחות רגועים, הם סומכים עלינו".

 

 

מוטו בעבודה: "הלקוח הוא העיקר ואנחנו עושים את המקסימום עבורו. מאז שהמרכז נפתח, הלקוחות שודרגו בעשרות מונים".

סיפור בלתי נשכח: "תמיד יש סיפורים אישיים, אבל מה שמייחד אותנו זה שנוצרים קשרים מאוד קרובים בינינו לבין הלקוחות. הם מספרים לנו לא פעם סיפורים אישיים ועל דברים שהם מתכננים לעשות, וזה הרבה לפני שהמשפחה שלהם יודעת על כך. לא פעם אני מרגישה שהשיחה איתי סוגרת להם פינה, וכיף לראות שזה מצליח להם ושהם שמחים".

הלקוח המקומי: "כיועצת במשך 20 שנה באזור, אני יכולה להעיד שהלקוח הירושלמי הוא שמרני יותר מלקוחות המרכז והשרון, זה משהו באופי שלהם".

מתחרים: "הידע והמקצועיות של היועצים שלנו הם משהו שקשה למצוא במקומות אחרים. הם כל הזמן לומדים ומתקדמים, ואפשר לראות את זה אצל לקוחות שעברו בנק וחזרו אלינו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "בגיל 32 הגשמתי חלום ילדות והתחלתי לנגן בפסנתר. מאחר שהתחלתי בגיל מאוחר לא למדתי תווים, אבל אני נהנית מזה מאוד".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מנהלת מרכז".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר