כללית ירושלים | צילום: דוברות כללית
כללית ירושלים | צילום: דוברות כללית

נעים להכיר: מנהלי מערך כללית בירושלים

תכירו את האנשים שמנהלים את מערך הרפואה בכללית עבור המגזר הכללי בעיר ירושלים המונה 40 מרפאות ומכונים

פורסם בתאריך: 8.12.21 18:11

כללית במחוז ירושלים נותנת שירות לכ-600,000 מבוטחים, בשטח גיאוגרפי ענק אשר גבולותיו: במזרח – ים המלח והבקעה, במערב – בית שמש, בדרום – קריית ארבע, בצפון – עד גבול בקעת בית שאן. מחוז ירושלים נחשב לאחד המחוזות המיוחדים ביותר של כללית, וזה בשל האוכלוסייה המגוונת שבו במגזר הערבי, החרדי והכללי. במחוז כ- 230 אתרי שירות: מרפאות ראשוניות, יועצות, מכוני דימות, בריאות הנפש, בתי מרקחת, מכוני התפתחות הילד, מעבדה מחוזית ועוד. נתון מעניין נוסף הוא ריבוי טבעי גבוה עם אחוזי ילודה גדולים – מעל 10,000 תינוקות מידי שנה. הכירו את האנשים שמנהלים את מערך הרפואה בכללית עבור  המגזר הכללי בעיר ירושלים המונה 40 מרפאות ומכונים.

ד"ר מיכל רונן

בת 53, נשואה ואם לשלושה

ד"ר מיכל רונן

ד"ר מיכל רונן | צילום: דוברות כללית

תפקיד: מומחית ברפואת המשפחה ומנהלת המנהלת מזה שנה. אחראית על הניהול השוטף של מרפאות כללית הפרוסות ברחבי ירושלים.
חזון מקצועי לשנת 2022: "החזון שלי הוא שהצוותים המסורים שלנו אשר כוללים – רופאי משפחה, רופאי ילדים, רופאים יועצים בתחומים רבים, אחיות, רוקחים, פקידים, עובדים בתחומים הפארא-רפואיים שלנו כגון פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, מטפלים בדיבור ועוד, יעניקו טיפול ומענה מקצועי, אנושי ואמפתי לכל המטופלים שלנו. שנטפל במחלות ונקדם את בריאות מטופלנו על ידי הסברה לאורח חיים בריא ומניעת מחלות. שנעשה זאת בצורה כוללנית שמתייחסת לפן הגופני, הנפשי והסוציאלי עם מינימום של ביורוקרטיה".
עבודה בקורונה: "המנהלת הייתה אחראית על כל הנגשת החיסונים לכלל האוכלוסייה במתחמי החיסונים שהוקמו במיוחד למטרה זו ובמרפאות השונות. הרופאים והאחיות שלנו נטלו חלק במתן החיסונים, מעקב אחר מטופלים שנדבקו בקורונה, החלטה האם המטופל יכול להישאר בביתו או צריך להתאשפז, מתן אישורי שחרור לאחר סיום המחלה או הבידוד. מתן מענה ובטחון למטופלים בנושא הקורונה והחיסונים במצב של אי ודאות וחרדות רבות שהיו ועדיין מנת חלקנו בתקופה מורכבת זו".
מילה אחרונה לתושבי ירושלים: "אנו לרשותכם במטרה להעניק לכם טיפול טוב ולשמור על בריאותכם, מתוך תחושת שליחות. על מנת שנצליח במשימה חשובה זו, אנו נשמח מאוד לקבל את שיתוף הפעולה שלכם בכך שתשמרו על עצמכם ותהיו פעילים בהבנת מצבכם הבריאותי, שמירה על אורח חיים בריא, פניה למרפאות לא רק במצבי חולי, אלא גם למעקב שגרתי, ביצוע הבדיקות שאנו ממליצים עליהן והקפדה על נטילת התרופות. ככל שנפעל יחדיו מתוך כבוד הדדי, נבטיח בריאות איתנה, איכות ואריכות ימים לכולם".

דן כהן

בן 44, נשוי ואב לשניים

דן כהן

דן כהן | צילום: דוברות כללית

תפקיד: מנהל מערך הרוקחות במנהלת ב-5 השנים האחרונות.
חזון מקצועי לשנת 2022: "החזון הוא שבזכות הרוקחים המדהימים שלנו, נמשיך לתת שירות מקצועי ואנושי מכל הלב ללקוחותינו ושנמשיך לתרום ולהוות גורם משמעותי וחיוני בקידום בריאות המטופלים, באמצעות תשאול מקצועי ויסודי במעמד הניפוק ובאמצעות יוזמות כגון ייעוץ רוקחי אישי למטופלים מורכבים".
עבודה בקורונה: "סקטור הרוקחות בקורונה שותף מרכזי במערך ניהול מלאי החיסונים ואספקתם לנקודות החיסון. רוקחים רבים שלנו עבדו לילות כימים בשנת הקורונה הראשונה במתחמי החיסון הגדולים בארנה ובגונן ח', וגם כיום אנחנו ממשיכים לספק חיסונים לכל המתחמים הקיימים. בנוסף, בתי המרקחת שלנו התגייסו למאמץ עילאי לאספקת תרופות למטופלים חולים/ מבודדים רבים שלא יכלו להגיע לבתי המרקחת וכן למטופלים מבוגרים/ ברמת סיכון גבוהה שחששו לצאת מהבית".
מילה אחרונה לתושבי ירושלים: "לטיפול תרופתי נכון ולשימוש נכון בתרופות יש משמעות קריטית להצלחת הטיפול ולבריאות המטופל. אני קורא וממליץ לכולכם להיעזר בידע העצום שיש לרוקחים בנושא התרופות, הן במעמד הניפוק והן על ידי בקשת ייעוץ רוקחי אישי".

סמדר יפרח

בת 47, נשואה ואם לשלושה

סמדר יפרח | צילום: דוברות כללית

סמדר יפרח | צילום: דוברות כללית

תפקיד: מנהלת אדמיניסטרטיבית האחראית על מרפאות ומכונים של כללית בירושלים מזה כ-3 שנים.
חזון מקצועי לשנת 2022: "להוביל מתן שירות רפואי מקצועי, יוזם ואיכותי ללקוחותינו תוך שימת דגש מיוחד על פיתוח המשאב האנושי. לתת ללקוחות כללית חוויית טיפול מצוינת ולהוות עבורם מקום בטוח – כך שגם לקוחות הקופות האחרות ירצו להצטרף".
עבודה בקורונה: "בתקופת הקורונה כולנו בכללית נערכנו להקים מתחמי חיסונים ומתחמי דיגום באפס זמן. התמודדנו עם חוסר ודאות ובנינו מערך ענק ויעיל. אנחנו כמינהל היינו אחראים על ההיבטים אדמיניסטרטיביים והתפעוליים של מתחמי החיסונים ועמדות הדיגום בעיר. דאגנו לסדר בתורים, לקביעת תורים, לשמירה על ההיגיינה והתחזוקה של המקום וליצור חוויה נעימה לכל התהליך. זה המקום להודות לצוותים שנתנו את הנשמה ועשו מעל ומעבר, בנוסף לעבודתם במרפאה, כדי שהמבצע הזה יהיה מופתי. גאה בכם".
מילה אחרונה לתושבי ירושלים: "מטופלי כללית, חשוב שתדעו שאנחנו כאן בשבילכם עם שירותים חדשניים וזמינים בכל עת ובכל מקום. אני מזמינה את כלל תושבי העיר להיכנס למרפאת הכללית הקרובה לביתכם כדי לקבל מידע על מגוון השירותים שלנו ולהכיר אותנו מקרוב. נשמח לקבל אתכם למשפחת כללית".

מרינה רזניקוב

בת 44, אמא לשלושה – בן ושתי בנות

מרינה רזניקוב | צילום: דוברות כללית

מרינה רזניקוב | צילום: דוברות כללית

תפקיד: מנהלת סיעוד במנהלת לב ירושלים ואחראית על פלבוטומיסטים (טכנאי לקיחת דמים) במחוז ירושלים ב-6,5 שנים האחרונות. בוגרת תואר ראשון ותואר שני בסיעוד קליני מתקדם של האוניברסיטה העברית – התמחות בגריאטריה.
חזון מקצועי לשנת 2022: "מאמינה בטיפול כוללני וברפואה מונעת. במידה ומטופל מגיע למרפאה, חשוב לתת לו טיפול שמתייחס לכל ההיבטים לפי הגיל, היסטוריה רפואית וסיפור משפחתי. מאמינה באורך חיים בריא וביצוע בדיקות סקר. מניעה ואיתור מוקדם של מחלות יביא לטיפול יעיל ושיפור באיכות חיים".
עבודה בקורונה: "בתקופת הקורונה הייתי אחראית על דיגום ב-10 בתי מלון לחולי קורונה. מדובר במחוז עם מספר גדול ביותר של בתי מלון למאומתים. התמודדנו עם חוסר צוות עקב מחלות, בידוד של עובדים וילדיהם. יחד עם זאת, שמרנו על תהליכי עבודה במרפאות והצלחנו לתת טיפול מקצועי למטופלים שלנו. בתקופה של עומס מעקב לחולי קורונה וחיסוני קורונה בקהילה, התרגשנו מסיפורים של אנשים. נוצרו קשרים מיוחדים עם הרבה מטופלים. מודה לכל צוות האחיות ככלל ולכל אחת בפרט על השיתופי פעולה והעזרה בכל עת. ו… תודה ענקית למשפחה שלי שתומכת בי לאורך כל הדרך".
מילה אחרונה לתושבי ירושלים: "תקופה של קורונה העצימה את התחושה של שליחות והזכירה לי – למה בחרתי להיות אחות. רוצה להביע הערכה רבה לצוות האחיות שנותן מענה יום ולילה במרפאות הקהילה. מזמינה את תושבי ירושלים לפנות לאחיות מקצועיות בשירותי בריאות כללית להתייעצות בכל נושא".

רוצים להציע? לבקש? להחמיא?

נציגי פניות הציבור של כללית מחוז ירושלים ישמחו לסייע לכם. [email protected]

טלפון: 02-6661111, פקס: 02-5491444


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הגביע הוא שלנו

    בגבעת מרדכי יש 3 סניפים של קופות חולים. בגבעת שאול – קרית משה אין סניף מאוחדת בתוך השכונה, רק בפריפריה וצריך לחכות עם עשרות התינוקות והילדים או ללכת 1-2 תחנות ולנסוע נסוע באוטובוס לסניף רפא נא הרחוק- אין בית מרקחת של הקופה בלי לנסוע חצי שעה ולחכות בתור שעה בסניף הטורים

    אין להם רופאי משפחה פנויים לפציינטים חדשים!

    קופת חולים כללית- יש פיזיותרפיה ועוד שירותים בשכונות החרדיות בלבד
    במאוחדת יש סניף ענק בכנפי נשרים. רק למי שכמעט נכה. מזלזלים בכל השאר ומחכים מעל חצי שנה בשביל שום דבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר