השתלתץ שיניים ממוחשבת (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
השתלתץ שיניים ממוחשבת (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

רפואת שיניים פרטית MIOK – הכל על השתלת שיניים ממוחשבת

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר דרישה לתהליכי השתלת שיניים ממוחשבת. מהן יתרונות השיטה? כיצד מתבצעת השתלת שיניים ממוחשבת? ואיך תבחרו את מרפאת השיניים המתאימה לכם?

פורסם בתאריך: 1.6.20 12:40

השיניים שבפינו הם לא רק עניין של חיוך צחור ומזמין – הן משמשות ללעיסה ולדיבור, והן חיוניות לאיכות חיים גבוהה. באופן טבעי ככל שהשנים חולפות בריאות השיניים מתרופפת, ולקראת הגיל השלישי השיניים הטבעיות נפגמות ולעיתים אף נושרות. בנוסף, טראומה מקומית, דלקות ומחלות פה וחניכיים נוספות עלולות לפגוע במבנה השיניים ולהביא לאובדן של שן אחת, כמה שיניים – או אפילו כולן.

במקרים כאלה הבחירה הטבעית והנכונה ביותר תהיה בדרך כלל השתלת שיניים. השתלת שיניים איכותית מהווה תחליף מצוין לשיניים הטבעיות בכל היבט, כולל לעיסה, דיבור והחיוך עטור השיניים שלכם. פתרונות חדשניים להשתלות שיניים מאפשרות השתלת שיניים פרטית באיכות גבוהה, התאמה מושלמת למבנה החניכיים והשיניים שלכם, ואפילו אפשרות להשתלת שיניים איכותית לשנים רבות, במקרים של נסיגת חניכיים או דלקות מקומיות.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר דרישה לתהליכי השתלת שיניים ממוחשבת. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת דיוק מרבי בהתאמת השיניים החדשות למבנה הפה והשיניים הקיימות ותכנון מושלם ומותאם אישית של קיבוע השיניים באמצעות שתלים דנטאליים.

על מנת לבחור בצורה המתאימה ביותר כל תהליך של השתלת שיניים, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף, שיכלול היבטים איכות הצוות הרפואי והמכשור, ליווי וייעוץ לפני ואחרי ההליך, והתייחסות למחיר ולאפשרות להפעיל ביטוחי בריאות פרטיים. אחת הדרכים הנוחות והיעילות להשוואת רופאי שיניים מומלצים היא השוואה אונליין. למשל, בתחום השתלת שיניים  MIOK הוא אתר מקיף הכולל סקירות של לקוחות אובייקטיביים ופירוט מורחב אודות השירותים השונים המוצעים בכל מרפאה. אתר MIOK מאפשר ללא עלות, השוואת שירותים, שביעות רצון ואפילו עלויות של רופאי שיניים פרטיים שונים באזורים שונים בארץ. רפואת שיניים הינה רק חלק מהפלטפורמה הכוללת של MIOK שמטרתה הנגשה וקידום הרפואה הפרטית בקרב מטופלים ברחבי ישראל.

היתרונות של השתלת שיניים ממוחשבת

כאמור, השתלת שיניים היא לרוב הבחירה לטיפול במקרה של חוסר בשיניים, על רקע של גיל, מחלות או פגיעה פיזית בפה. מטופלים רבים בוחרים דווקא ברפואת שיניים פרטית, המספקת מענה אישי וזמין יותר במקרים של השתלת שיניים, כמו גם טיפולים חדשניים וסביבה מאובזרת היטב לטיפולי השתלת השיניים.

השתלת שיניים ממוחשבת היא הטכניקה החדשנית ביותר לביצוע השתלת שיניים, והיא מאפשרת, באמצעות צילומי CT וצילומים ממוחשבים נוספים, להתאים את השיניים החדשות למבנה הפה. ההתאמה הממוחשבת המבוצעת בצורה אופטימאלית לא רק מבטיחה תוצאה אסתטית יותר, אלא גם מגדילה את הסיכוי להליך מוצלח ונטול כאבים, להחלמה מהירה ולשיניים חדשות שישרתו אתכם נאמנה למשך שנים רבות.

בנוסף, השתלת שיניים ממוחשבת מקטינה את הסיכוי לפגיעה בעצבים וכלי דם בפה, ומאפשרת התאמת שתלים דנטאליים גם עבור מטופלים שנדחו בעבר בשל אי התאמה של מבנה הפה, החניכיים או הלסת להשתלה.

כיצד מתבצעת השתלת שיניים ממוחשבת?

השתלת שיניים ממוחשבת מבוצעת בדרך כלל ביום אחד. התהליך מתחיל בסריקה טומוגרפית של מבנה הפה והשיניים בלסת העליונה ו/או בלסת התחתונה. המחשב מעבד את הנתונים ומאפשר אבחון מדוייק של נתונים שהם קריטיים להצלחה מושלמת של הטיפול, כמו למשל מבנה וגדלים של השיניים, איכות עצם השן ומפגעים בשיניים קיימות, צפיפות רקמת החניכיים והמרחקים המדוייקים בין השיניים.

ההליך הממוחשב אינו חודרני או כואב, והוא מבוצע באמצעות הנחת סד מותאם שאוסף נתונים ושולח אותם אל המערך הממוחשב. עם תום איסוף הנתונים, מבוצע תכנון ממוחשב של השתלים הדנטאליים הנדרשים כמו גם המלצה בנוגע לחיבור השיניים החדשות בצורה האופטימאלית בפה.

גם לאחר השתלת שיניים ממוחשבת, כמו לאחר השתלת שיניים "מסורתית", תידרשו לתקופת החלמה. בתקופה זו רצוי לאכול רק מזון רך וקר, וליטול משככי כאבים (במידת הצורך) ולעיתים גם תרופות אנטיביוטיות לצרכים מניעתיים.

בשל הבחירה והאבחון המדוייקים תהליך ההחלמה בהשתלת שיניים ממוחשבת הוא קצר, ולא אחת תוכלו לחזור לשיגרת החיים כבר ימים ספורים לאחר ההשתלה – לעיתים אף באותו היום.

איך תבחרו את מרפאת השיניים המתאימה לכם?

השתלת שיניים ניתן לבצע במרפאות השיניים של קופות החולים או באופן פרטי. ההבדלים בין המרפאות השונות המציעות השתלת שיניים עשויים להיות מרחיקי לכת, ועל כן, חשוב להכיר את היצע המרפאות הרלוונטי לכם ולבחור בקפידה את המרפאה שתבצע את השתלת השיניים שלכם. הנושא מקבל משנה תוקף כאשר אתם יודעים שמבנה הפה שלכם הוא מאתגר להשתלת שיניים (למשל, במקרים של דלקות חוזרות, נסיגת חניכיים או שיניים צמודות לאזור המיועד להשתלה שהן בעייתיות). במקרים כאלה רק רופאי שיניים מקצועיים, מנוסים וקשובים, במרפאות המצויידות באבזור חדיש שיאפשר מגוון אלטרנטיבות להשתלת השיניים שלכם, יוכלו להציע השתלת שיניים מוצלחת.

אם בעבר הליך השתלת שיניים היה ארוך, כואב ומורכב – כיום ניתן לבצע השתלת שיניים אופטימאלית ביום אחד, בהרדמה וללא כאבים. השתלת שיניים בתהליך ממוחשב מגדילה משמעותית את הסיכוי להחלמה מהירה ונטולת כאבים, ולחזרה מהירה לשיגרה.

מרפאה מקצועית וטובה תסייע לכם בליווי טרם תחילת התהליך, בבחירת השתלים הדנטאליים שיתאימו לכם, בהתאמה מושלמת (ורצוי שתהיה ממוחשבת) של השתלים הדנטאליים למבנה הפה והלסת, ובליווי בתהליך ההחלמה. במרפאות פרטיות בדרך כלל הליווי הוא אישי וזמין יותר, והתהליך קצר יותר ונטול כאבים.

חשוב שתבחרו מרפאה שיניים מקצועית שתוכלו להגיע אליה בנוחות. בישראל אלפי מרפאות ציבוריות ופרטיות המציעות השתלות שיניים מסוגים שונים, ותהליך בחירת רופא שיניים מומלץ בירושלים הוא שונה מתהליך בחירת רופא שיניים מומלץ בתל אביב או בחיפה. היצע המרפאות שונה ומגוון, ומומלץ בחום לבחור מרפאה מקצועית גם על פי מיקום. זכרו כי ייתכן שתרצו להגיע לפגישות מעקב וליווי או לבחינת תסמינית חדשים לאחר ההשתלה אל רופא השיניים שלכם.

זה אולי הזמן להזכיר, כי השתלת שיניים היא תהליך יקר, שעלותו תתחיל ב – 20,000 ₪ בדרך כלל ותלויה במספר השיניים החסרות ובסוג התהליך שתבחרו לעבור. ביטוחי בריאות פרטיים עשויים להציע כיסוי חלקי או מלא להשתלת השיניים שלכם, ולאפשר לכם לבחור את המרפאה המתאימה לכם ביותר לתהליך, מבלי לאפשר לעלויות להוות גורם מכריע בבחירה.

נזכיר כי באתרי אינטרנט מומלצים, כמו אתר MIOK, תוכלו לבצע השוואה נוחה ואובייקטיבית של רופאי שיניים מומלצים להשתלות שיניים באזור מגוריכם.

למידע נוסף על השתלת שיניים ובחירת קליניקה מומלצת באתר MIOK


כתבה שיווקית


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר