המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)
המרכז הרפואי הדסה הר הצופים (גוגל: מפות)

הלילה: התפרעות אלימה בהדסה הר הצופים. 4 חשודים נעצרו

במהלך הלילה, בין שלישי לרביעי, נקבע מותו של אדם בבית החולים הדסה הר הצופים. בעקבות כך החלו בני המשפחה וקרובים להתפרע ולנהוג באלימות, תוך שהן גורמים נזק לדלתות בית החולים. כוח המשטרה שהוזעק למקום הותקף אף הוא. החשודים שנעצרו תושבי מזרח העיר

פורסם בתאריך: 9.8.23 08:22

שוב אלימות קשה נגד צוותים רפואיים: בבית החולים הדסה הר הצופים נקבע הלילה, בין שלישי לרביעי, מותו של אחד המטופלים. בני המשפחה של המטופל וקרובים אחרים, תושבי מזרח ירושלים, החלו בתגובה להתפרע ולנהוג באלימות כלפי הצוות הרפואי, תוך שהם גורמים נזק לרכוש בית החולים.

כוח המשטרה שהוזעק למקום על ידי המאבטחים הותקף גם הוא על ידי בני המשפיה והקרובים. 4 מביניהם, כולם תושבי מזרח העיר, נעצרו על ידי המשטרה לחקירה.

ממשטרת ירושלים נמסר הבוקר כי "נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת שוטרים, התפרעות והפרת הסדר בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים".

במשטרה מספרים עוד כי "כוחות משטרה הוזעקו הלילה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, בעקבות דיווח על אלימות והפרת הסדר בביה"ח הדסה הר הצופים בירושלים ע״י בני משפחה וקרובים של אדם שמותו נקבע בבית החולים. כוח משטרה של תחנת שלם הגיע בתוך זמן קצר מאוד למקום, והותקף באלימות ע״י בני משפחה וקרובים של המנוח, שהפרו את הסדר במקום, נהגו באלימות וגרמו נזק לדלתות בית החולים. כוחות משטרה נוספים של מחוז ירושלים הוזעקו לבית החולים, והשוטרים נאלצו להשתמש בכוח נגד המעורבים ולהרחיקם מהמקום".

 

 

כאמור, בסיום האירועים האלימים עצרו השוטרים 4 חשודים בתקיפה, אלימות והפרת הסדר והם הועברו לחקירה בתחנת שלם במחוז ירושלים.
"אנו רואים בחומרה רבה אלימות והפרת סדר במוסדות רפואיים ובכלל", אומרים במשטרת ירושלים. "נמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות ובריונות מכל סוג שהן עד למיצוי הדין עם העבריינים".

הדסה: "הצבת עמדות שיטור קבועות תרמה להפחתת אירועי אלימות"

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "לאור התפרעות אלימה שהתרחשה הלילה בבית החולים הדסה הר הצופים, צוות מחלקת הבטחון שהחל לטפל באירוע זימן מיידית את משטרת ישראל אשר הגיעה במהירות, השתלטה על הפורעים והשיבה את הסדר על כנו.

"יודגש כי שכיחותם של ארועים מסוג זה הצטמצמה מאז נקיטת מספר פעולות של הנהלת המרכז הרפואי בשנה האחרונה, לרבות הצבת עמדות שיטור קבועות בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל. יוזמה זו אשר הוביל מנכ״ל הדסה, פרופ׳ יורם וייס, תרמה בהחלט להפחתת אירועי אלימות ולהשגת תחושת בטחון.

"הנהלת הדסה מגנה בכל תוקף אירועים מסוג זה אשר לא רק מפרים את הסדר ומסכנים את הנוכחים, אלא אף מפריעים לעבודת הצוותים הרפואיים בשטח. אנו מודים למשטרת ישראל ומצפים כי רשויות החוק ימצו את הדין עם הפורעים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שפויה במדינה

    מתי תשכילו להבין שהם חיות ולא בני אדם. אנחנו נותנים להם מקום לגור, לחיות ולקבל שירותים מהמדינה והם פוגעים בנו בכל דרך אפשרית. לחיות כאלה לשלול זכויות לאלתר בעצם לדבר "בשפה" שהם מבינים! שילכו לקבל שרות וטרינרי.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר