מתחם התרמם הדם בארנה (צילומים: דוברות מד"א)
מתחם התרמם הדם בארנה (צילומים: דוברות מד"א)

היום, חמישי: מתחם התרמת הדם בארנה יפעל בין השעות 13:00 ל-20:00

מלחמת חרבות ברזל - היום ה-13: אלפי מנות דם נתרמו בירושלים מאז תחילת המערכה בדרום, והיום, חמישי, ישוב וייפתח מתחם ההתרמה בארנה, אבל בשעות אחרות. במד"א חוזרים ומבקשים: בעלי סוג דם O - בואו לתרום. ויש גם אפשרות להזמין תור מראש. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 19.10.23 07:40

מלחמת 'חרבות ברזל' – היום ה-13: עיריית ירושלים ומד"א ירושלים יפעילו גם היום, חמישי, 19.10, את מתחם התרמת הדם הגדול בהיכל הפיס 'ארנה' במלחה. המתחם יפעל הפעם בשעות הצהריים והערב – החל מהשעה 13:00 ועד לשעה 20:00.

לקראת פתיחת המתחם – במד"א חוזרים ומבקשים: אם אתם בעלי סוג דם O – בואו לתרום. ואם אתם בעלי סוג דם אחר – גם תבואו. כדי שלא תצטרכו לעמוד זמן רב בתורים, כפי שקרה בשבוע שעבר – ניתן להזמין שעת התרמה מראש. להזמנת תור לחצו כאן. במד"א מציינים כי הם ישלחו עדכון לנרשמים לגבי זמן ההגעה, כדי לצמצמם למינימום את ההמתנה. בנוסף, ישנה קבוצת וואטסאפ לעדכונים בנוגע לתרומות דם בירושלים.

במד"א מוסיפים ומדגישים: בנק הדם זקוק לכל סוגי הדם. עוד נמסר כי חשוב לשתות ולאכול ארוחה טובה לפני מתן דם כדי לא להרגיש תשישות / חולשה. כמו כן, על פי מד"א מתבצעים תשאולים לפני כמו גם בדיקת המוגבלובין. "תודה לכם ירושלמים יקרים, עם ישראל חי".

בשבוע שעבר, כזכור, נראו מחזות מרחיבי לב, כאשר אלפי רבים של ירושלמים וירושלמיות הגיעו לתרום דם. הם חיכו בתורים הארוכים שהשתרכו תחילה במוקד מד"א ברוממה ולאחר מכן במתחם הגדול בארנה.


התגייסות עצומה של תושבי ירושלים לתרום דם (צילום: דוברות מד"א)

התורים לתרומת דם בארנה בשבוע שעבר (צילום: דוברות מד"א)


 

 

המתחם בארנה, יש לציין, נפתח בהובלת ראש העיר משה ליאון והוא פועל בשיתוף פעולה עם מד"א ירושלים, אשר מספקת את הציוד הרפואי ואת המתנדבים שמתרימים את הדם, בעוד העירייה מספקת את כל המסביב.

בעירייה מציינים כי בשל ההיענות הגבוהה שנרשמה במתחם, הוחלט על המשך פתיחתו גם בימים הקרובים, כאשר ההחלטה בנושא תתקבל כמעט מדי יום וזאת בהתאם למספר התורמים שיגיעו. במד"א חוזרים כל העת ומבקשים מהציבור להמשיך להגיע לתרום דם.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוצה לתרום

    מדוע סוגרים בשעה 16:00? אנשים מסיימים לעבוד מאוחר יותר! מדוע שלא תפתחו עד 20:00?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר