טרם, סניף רוממה ירושלים (צילום: יח"צ)
טרם, סניף רוממה ירושלים (צילום: יח"צ)

טרם – ירושלים: מערכת חדשה לזימון תורים

באמצעות המערכת החדשה שפועלת באתר טרם ניתן להזמין תור מיידי לאחת ממרפאות ירושלים במקרים שאינם דחופים

פורסם בתאריך: 7.3.17 08:38

במרפאות טרם משיקים מערכת זימון תורים חדשה, שתפעל במרכזים בירושלים – סניף רוממה וסניף טיילת ארמון הנציב. בטרם מציינים כי בעזרת מערכת זימון התורים החדשה, המיועדת למקרים שאינם דחופים ומסכני חיים, ניתן להזמין תור בכל שעות היממה, עם התחייבות לטיפול מיידי בחלון זמן קצר.

ד"ר דוד זלוטניק, המנהל הרפואי בטרם מסביר כי "מספר משמעותי מהמקרים המגיעים כיום לטיפול דחוף כגון חתך המצריך תפירה, חום, כאבי גרון וכדומה צריכים להיבדק ולקבל טיפול 'דחוף' בפרק זמן סביר. אך ללא ספק, היכולת לקבל תור תוך שעה- שעתיים ולדחות את הביקור בזמן קצר אין בה סכנה, ולהיפך – תשפר את השירות בצורה משמעותית לנוחות המטופל. כאשר מדובר במקרים בהם קיים חשש לסכנה מיידית, כגון – כאבים בחזה, קוצר נשימה, אפתיות, התקף אלרגי וכדומה, יש להגיע במיידי וללא שהות".

בטרם מדגישים כי "השירות החדש יונגש באמצעות אתר טרם, ובו ניתן יהיה לצפות בתורים הפנויים בטווח של שעות בודדות, ובכך להגיע ישירות אל הרופא לאחר מיון ראשוני מיידי על ידי פרמדיק, וללא צורך בזמני ההמתנה אל הרופא.
"מדובר בבשורה גדולה בעולם הרפואה הדחופה בישראל", מוסיפים ואומרים בטרם. "בארה"ב הוכנסה מערכת דומה לשימוש בחלק מחדרי מיון הגדולים, והיא זוכה להצלחה רבה. כחלק מהשירות של טרם אנו מנגישים לציבור את שירותי הרפואה הדחופה, ואנו מזמינים את הציבור להזמין תורים בכל מקרה שאינו מסכן חיים. המערכת החדשה אינה מונעת ממטופלים להגיע כמקובל גם ללא תור ולהתקבל תוך זמן קצר כפי שקורה היום".

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר